מאמר - האתר הראשי להפצת מאמרים וקידום מקצועי
כניסה למערכת כותבי מאמרים כתיבת מאמר חיפוש מאמר מאמרים
 
 

עסקים - שרות לקוחות

בנקים שעות פתיחה / דודי לבנטל
שעות פתיחה של בנקים - כמה שהחיפוש הזה פשוט, ככה הוא מורכב, אלא אם כן משתמשים באתר שעות-פתיחה על מנת להגיע ישירות לשעות הפתיחה של סניף הבנק המסויים.
ניהול קישרי לקוחות עבור עסקים קטנים / אביב יועצים
עסקים קטנים עומדים בפני אותו האתגר אשר עסקים גדולים עומדים בפניו: כיצד ליצור פרופיל טוב של הלקוחות, כדי שיוכלו להציע להם שירות יעיל ועקבי. יש להם מה להרוויח מיישום שיטת ניהול קישרי לקוחות מתקדמת.
ניהול קשרי לקוחות חברתי / אביב יועצים
ניהול קשרי לקוחות חברתי הוא הדבר הבא בתחום של קשרי לקוחות. סוג זה של ניהול מתחיל לתפוס תאוצה בארץ ובעולם, ולרכוש לעצמו עוד ועוד מעריצים.
ניהול קשרי לקוחות: כיצד לשפר קשרי לקוחות / אביב יועצים
קשרי לקוחות הם מרכיב חשוב בכל חברה. התמהיל העסקי של החברה צריך לשים דגש רב על ניהול קשרי לקוחות כחלק מהתכנון העסקי. אבל כיצד לתכנן נכון את קשרי הלקוחות כדי למשוך לקוחות חדשים ולשמר לקוחות קיימים?
ניהול קשרי לקוחות- קריירה מרתקת / אביב יועצים
ניהול קשרי לקוחות או עבודה בקשרי לקוחות יכולה להיות אפשרות קריירה מעניינת ומרתקת לכל מי שרוצה לעבוד עם קהל ומתעניין בשיווק, יחסי ציבור, פרסום ובעולם העסקים.
: CRM ארבעת התכונות הבסיסיות / אביב יועצים
האתגרים אשר נגרמים עקב התנאים העכשויים בשוק העבודה התחרותי מאלצים חברות להעריך מוצרי CRM באור קריטי יותר מבעבר. מנהלי חברות רוצים יותר מה- CRM, אך הם רוצים את זה בצורה פשוטה וקלה יותר.
CRM: לאט יותר בבקשה! / אביב יועצים
אחד הדברים הקשים ביותר בתוכנית CRM הנו קביעת מדדי הצלחה. אחרי הכל, רבות כבר נכתב על מפעלי CRM ועל היכולת להבין לקוחות בהקשר של היחסים השונים שלהם עם החברה.
יוצרים חזון CRM: טיפים לקבלת ביצועי CRM מצויינים / אביב יועצים
במאמר זה נלמד על הצעד הראשון בדרך להפיכתו של חזון ה – CRM שלך למציאות: כיצד ליצור חזון שיניע את תהליך השינוי בחברה.
על שירות לקוחות: כיצד מורכבים מערכי שירות לקוחות ואיך משמרים לקוחות? / אריאל בונוס בע"מ
בתחילת המאה הקודמת מרביתם של העסקים אופיינו כעסקים קטנים שבהם היו מוכרים קבועים וקונים קבועים אשר קיימו ביניהם מערכת יחסים אישית. כיום,נוצר ניתוק בין הקונים למוכרים.
על שירות לקוחות: כיצד מורכבים מערכי שירות לקוחות ואיך משמרים לקוחות? / אריאל בונוס בע"מ
מטרתה של אסטרטגיית שירות הלקוחות להוביל את הארגון להישגים טובים יותר (מכירות) ולשפר תוצאות עסקיות. הצורך לשפר את השירות המוענק ללקוחות נובע גם כתוצאה מהחוקים השונים שנחקקים לטובת הצרכנים.
 
מאמרים תפריט ראשי
שאלות ותשובות
יתרונות
אודות
הסבר
צור קשר
 
 
 
אודות | צור קשר | מפת האתר | אינדקס אתרים | sitemap | סניפים