עסקים - עסקים קטנים |
|
|
הכל על בר לאירועים וקפה לאירועים / gidi didi |
מקובל לחשוב כי שירותי בר לאירועים או קפה לאירועים מיועדים דווקא לאנשים העורכים אירועים או שמחות משפחתיות רבות משתתפים אשר דורשים ארגון ולוגיסטיקה רבים ומיגעים. אולם, מה עם אירועים קטנים ופרטיים? |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
בעלות על לוגו חדש ורישומו כסימן מסחר / דרור זורע |
עלות על לוגו חדש ורישומו כסימן מסחר
לאחר שרכשת את הלוגו החדש שלך אתה הוא הבעלים עליו ובאחריותך כל נושא השימוש בו, זכויות היוצרים עליו ורישומו כסימן מסחרי במידת הצורך. לשימושך ערכנו מספר שאלות ותשובות |
|
|
|
|
|
איך לשווק את העסק שלך בחינם / משה הרשקו |
יווק היא הבעלים/מנכ"ל/מנהל המכירות ולעיתים קרובות גם המזכירה.
על מנת לייצר זרם קבוע של מתעניינים ושל פניות, כזה שיאפשר לנו לצפות מכירות והכנסות, חייבים לשווק את העסק על בסיס קבוע ובצורה מתוכננת .
|
|
|
|
|
|
מרכזיות המוצר בתמהיל השיווק של העסק הקטן / עוזי פלג |
קבלנות) שהושקעו בו משאבים ומכירתו אמורה לכסות את עלותו ולהותיר רווח, יש לזכור שגם אם יש מוצר, עדיין לא בטוח שיש לו זכות קיום, כנגזרת ישירה מכך, במידה ולעסק יש רק מוצר אחד, לא בטוח שלעסק יש זכות קיום. |
|
|
|
|
|
הסיבות לחוסר זמן בניהול עסקים קטנים / עוזי פלג |
אחת הבעיות המרכזיות כמעט בכל עסק קטן ובחלק מהעסקים הבינוניים. היא "העדר זמן" כרוני לבעלי תפקידי המפתח בעסק,"העדר הזמן" הוא אחד הגורמים המרכזיים לניהול לקוי ואי יכולת של העסק לפרוץ קדימה. |
|
|
|
|
|
השקעה בציוד או בניהול בעסק קטן/בינוני / עוזי פלג |
התעשייה נוטים להשקיע את מירב תקציבם ברכישת ציוד וממעטים להשקיע בתשתיות ניהול ארגון ובהשבחת המשאב האנושי, התפיסה העסקית שמקורה בייצור והרקע ממנו צמחו המייסדים של עסקים אלה, מכתיבה את סדרי העדיפויות . |
|
|
|
|
|
ניהול קשרי לקוחות בעידן המודרני / בני ישראלי |
כיום בשל השינויים התכופים בכלכלה העולמית והשפעתם על המשק הישראלי, נוצר מצב שבו על כל מוצר ושירות הניתן לצרכן הסופי ישנה תחרות שרק הולכת וגוברת, מצד שני הצרכן הממוצע כיום, חכם יותר ומבצע סקר שוק יסודי. |
|
|
|
|
|