|
|
אייפון |
אייפון / אלירן ישראלי |
|
אייפון הוא ללא ספק הגאדג'ט הנחשק בעולם, האם האייפד החדש עומד לתפוס את מקומו? האייפד קרוב אלינו מתמיד, ב3 באפריל האייפד יושק רשמית ויהיה אפשר לרכוש אותו, כבר החודש החלו הזמנות מוקדמות לרכישתו וכבר בסוף השבוע הראשון, הוזמנו מעל ל160,000 אייפדים. אנליסטים רבים מעריכים כי האייפד עומד להפוך את הקערה על פיה, האייפד, המכשיר החדש של אפל, הולך להיות הגאדג'ט הנחשק הבא. האם הם צודקים? ואם כן, מה יקרה לאייפון? האם הוא ירד מרמה של "הגאדג'ט הנחשק" ל-"סלולאר הנחשק"? אנליסט בשם Jason Schwarz העובד בחברת TSC סבור שאפל מתכננת לדחוק את האייפון הצידה לטובת האייפד, לפי השמועות, כמו בכל שנה, השנה בחודש יוני עומד לצאת אייפון חדש, Jason Schwarz טוען שהפעם נראה את האייפון נאנו, אייפון קטן וזעיר בעל פחות פוקנציות מקודמיו שמטרתו היא להפוך את האייפד לאטרקטיבי יותר. אני אישית חושב אחרת, אומנם אני לא מומחה, אבל יש לי קצת ניסוין ולפי דעתי, אפל לא יעשו צעד שכזה, לפי דעתי יותר סביר שאם אפל באמת רוצים לקדם את האייפד בדרך דומה, הם לא יוציאו אייפון חדש השנה, למרות זאת, אני עדיין חושב שאפל לא ינדו את האייפון ולטובת האייפד ואכן הולך לצאת דגם חדש של אייפון, והוא לא הולך ליהיות נאנו, הוא הולך ליהיות דומה מאוד לקודמיו, אם קצת יותר פונקציות (לא יותר מידי). אולי הוא יהיה טיפה יותר קומפקטי, אבל אני לא חושב שיהיה הבדל גדול.
התחום הזה דיי מעורפל, מצד אחד, אפל הראתה לנו הרבה הפתעות בעבר, אבל מצד אחר, עם השנים אפל הולכת ונהיית יותר ויותר צפויה, עד השקת האייפד, ועד הכרזת אייפון 4 לבן הבא, אני יכול רק להציע לכם להישאר מעודכנים ואולי לפתח כמה תאוריות בעצמכם, ככל שנתקרב לחודש יוני, נשמע יותר ויותר שמועות על האייפון הבא, והאם הוא באמת יהיה כמו שJason Schwarz מתאר אותו? מכשיר סלולרי קטן וחמוד שנועד להגדיל את מכירות האייפד? אייפון 4 נחייה ונראה...
|
|
|
|
|
|
|
מאמרים נוספים בתחום אינטרנט - פרסום באינטרנט |
קמפיינים מוצלחים ברשת / קרן כהן |
מהפכת הרשתות החברתיות תקפה אותנו בשנים האחרונות מכל כיוון אפשרי ברשת – בלוגים, פורומים, יוטיוב וכמובן שלל הרשתות החברתיות ובראשן פייסבוק עם למעלה מחצי מיליארד גולשים. עם הפיכת הרשתות החברתיות ופייסבוק |
|
|
|
|
|
פרסום Push מול פרסום Pull / קרן כהן |
רשת האינטרנט נחשבת בשנים האחרונות כמדיה המפתחת, הצומחת והמתקדמת ביותר. אם לפני שנים מעטות מעט מאוד אנשים נחשבו לתוכן שיווקי באינטרנט, כיום רובינו קונים, מוכרים או מנהלים השוואות מחירים ברשת האינטרנט ל |
|
|
|
|
|
בניית דף נחיתה, למה זה כדאי? / נמרוד הורביץ |
תחו בעיקר עם התפתחות הפרסום הממומן בגוגל, בו מגיעים הגולשים דרך מודעות טקסט קטנות. אותם גולשים אשר צפו במודעות, צריכים לקבל מענה ברור ומיידי לצורך שלהם ובמידה וזה לא יקרה, יהיה הדבר בזבוז של כסף וזמן. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|