קידום מכירות בעידן המודרני הינו כלי משמעותי במינוף המותג בין שלל המותגים המתחרים.
דיילים משתלבים במערך זה ואחראים למעשה לתפעולו בשטח.
צוותים נשלחים לאזורים השונים ונפגשים עם הלקוחות הלכה למעשה.
מפגש זה יוצר ומעודד מכירה ומרחיב את ההכרות עימו.
בתהליך בניית מערך קידום מכירות חשוב להיות ערים לחלקו התפעולי ובפרט לכוח האדם -הדיילים
המפעילים אותו.
לכן חשוב מאוד לבחור בקפידה חברת דיילות לניהול מוצלח של הפעילות.
חברת הדיילות מנהלת את הצוות בפועל וחוברת לחברה המקדמת, היא זו האחראית לגיוס ממוקד ונכון המתאים לצורכי
הלקוח/מוצר.
הדיילים עובדים כחלק בלתי נפרד ממערך השיווק ומייצגים אותו, לכן יש חשיבות גבוהה לאיכות חברת הדיילות.
על החברה לספק מענה מהיר,שירות אדיב ומקצועי,דיילים מיומנים ובעלי נסיון בתחום האירועים.
יש לבחון את המוניטין של החברה ,ניסיון בפועל בתחום ולקוחות המשתפים איתה פעולה.
קשר והכרות עם חברת הדיילות ישרת את הפעילות בהווה ובעתיד,
הכרות עם הצרכים ואופי החברה הוא כלי חשוב גם להמשך.
קידום מכירות מיסודו דורש התגייסות הצוות הפועל והתמדה בו, תוך היכרות המוצר והזדהות הצוות איתו.
אנו דואגים לרתום את הצוות לטובת הפעילות ועוסקים בעידודו תוך הפעילות לשם העלאת המורל וגיבוש סביב המוצר
המקדם.
חברות קידום מכירת מעסיקות צוותי דיילים באופן קבוע ונעזרות לשם כך בחברות דיילות המתמקצעות בפעילות זו.
לחברות הדיילות יש הן את הניסיון והן את הידע הנדרש בגיוס הדיילים המתאימים ,
לפי קריטריונים שונים ובהתאם לדרישות התפקיד.
חברות הדיילות הן למעשה המעסיקות של הצוות ובכך למעשה פותר את נושא עובד מעביד ממפעיל קידום המכירות.
כל נושא הניהול מתרכז בידי החברה המעסיקה דהיינו חברת הדיילות .
לסיכום מאוד חשוב לבחור בקפידה את חברת הדיילים והדיילות לשם הצלחת הפעילות וניהולה באופן מקצועי ותקין.
מיכל אדרי, מנכ"ל
אימפקט דיילות www.mimpact.net |