מאמר - האתר הראשי להפצת מאמרים וקידום מקצועי
כניסה למערכת כותבי מאמרים כתיבת מאמר חיפוש מאמר מאמרים
 
 
 

הלוואות

הלוואות

/ אלירן ישראלי

קצת על הלוואות חוץ בנקאיות

הלוואות חוץ בנקאיות, על פי שמן ניתן להבין את משמעותן – הן הלוואות שמקבלים מגורמים שאינם בנקים.

הסיבה לקיומן של הלוואות חוץ בנקאיות הוא שישנן לא מעט סיטואציות בחיים שעבורן נרצה לקחת הלוואה (החל מתשלום שכר לימוד כסטודנטים, שכר דירה ועד למימון פעילות עסקית) ולא פעם איננו עומדים בקריטריונים של הבנקים לקבלת הלוואה, במקרים כאלו,הלוואות חוץ בנקאיות, ממוסדות בטוחים (לדוגמא חברות האשראי) הנה הדרך הטובה ביותר, ולעיתים אף היחידה להשיג את הסכומים הדרושים לנו.

מעבר לזה, לעיתים תנאי החזרת ההלוואות כשלוקחים הלוואות חוץ בנקאיות הנם כדאיים יותר מאלו המוצעים להחזרת הלוואות לבנק ועקב כך לא מעט פונים לאופציות אחרות לצורך מימון.

ישנם לא מעט אפיקים לקבלת הלוואות חוץ בנקאיות אך הנפוץ שבהם, שהוזכר קודם לכן, היא קבלת הלוואה מחברת האשראי וזה בגלל הקלות שבה ניתן לקבל את ההלוואה (בשיחת טלפון אחת).

בנוסף לזה, תנאי ההלוואה מחברת אשראי דומה לאלו מהבנקים, אך ההלוואות הללו מוגבלות לכמה עשרות שקלים, במידה ואנו צריכים הלוואה גדולה מכך, יש צורך לחפש הלוואות חוץ בנקאיות אחרות.

 

מתי כדאי לבחור באופציית הלוואות חוץ בנקאיות?

חלק מהבוחרים באופציה זו עושים זאת, כאמור, כי לא עמדו בתנאי ההלוואה שמציג הבנק וסורבו בשל כך לקבלת הלוואה בנקאית.

אך ישנן סיבות נוספות לבחירה בהלוואות חוץ בנקאיות, ואם אתם זקוקים להלוואה, כדאי שתשקלו את כל האופציות שלכם, והבחירה בהלוואות חוץ בנקאיות צריכה להיעשות בהתאם לגובה הריבית לפיה תצטרכו להחזיר את ההלוואה ואורך תקופת ההלוואה שמוצעת.

לסיכום – תבחנו עד כמה ההלוואה נוחה באפיקי ההלוואות השונים (כולל הלוואות בנקאיות) ולפי זה תדעו אם במקרה שלכם כדאי לבחור בהלוואות חוץ בנקאיות.

אלירן ישראלי
בן 29 מקדם אתרים כבר עשור בגוגל
בן 29 מקדם אתרים כבר עשור בגוגל
SEO
תל אביב
אינטרנט - פרסום באינטרנט
תאריך: 20/10/2010
תגיות:   הלוואה   


ממומן

מאמרים נוספים בתחום אינטרנט - פרסום באינטרנט

קמפיינים מוצלחים ברשת / קרן כהן
מהפכת הרשתות החברתיות תקפה אותנו בשנים האחרונות מכל כיוון אפשרי ברשת – בלוגים, פורומים, יוטיוב וכמובן שלל הרשתות החברתיות ובראשן פייסבוק עם למעלה מחצי מיליארד גולשים. עם הפיכת הרשתות החברתיות ופייסבוק
פרסום Push מול פרסום Pull / קרן כהן
רשת האינטרנט נחשבת בשנים האחרונות כמדיה המפתחת, הצומחת והמתקדמת ביותר. אם לפני שנים מעטות מעט מאוד אנשים נחשבו לתוכן שיווקי באינטרנט, כיום רובינו קונים, מוכרים או מנהלים השוואות מחירים ברשת האינטרנט ל
בניית דף נחיתה, למה זה כדאי? / נמרוד הורביץ
תחו בעיקר עם התפתחות הפרסום הממומן בגוגל, בו מגיעים הגולשים דרך מודעות טקסט קטנות. אותם גולשים אשר צפו במודעות, צריכים לקבל מענה ברור ומיידי לצורך שלהם ובמידה וזה לא יקרה, יהיה הדבר בזבוז של כסף וזמן.
פרסום ברשתות חברתיות, נשיפה בעורפו של גוגל? / נמרוד הורביץ
רך אותן רשתות חברתיות, אשר שינו גם את ההתנהלות החברתית שלנו מחוץ לרשת האינטרנט ומול מסך המחשב. ההצלחה של רשתות אלה בנויה מתוך הגיון חברתי ברור, שבו ישנם מעגלים חברתיים השזורים זה בזה ומכילים זה את זה.
באיזו חברה כדאי לבנות אתר תדמית / אורית מהמ
בישראל 2011 ישנן חברות רבות המיעות שירות של בניית אתר תדמית. מה חשוב לדעת בנושא בניית אתרי תדמית ואיפה כדאי לבנות אתר תדמיתי
המדריך לפרסום בגוגל-קידום אורגני וממומן / מיטל הדר
כל מה שרצית לדעת על פרסום בגוגל ולא העזת לשאול ולהבין עד היום...
אביזרים לסלולר / אלירן ישראלי
רמקולים לאייפון
אביזריי אייפון / אלירן ישראלי
חשיבותם של אביזרים לאייפון
הלוואות / אלירן ישראלי
הלוואת חוץ בנקאיות
מאמרים תפריט ראשי
שאלות ותשובות
יתרונות
אודות
הסבר
צור קשר
 
 
 
אודות | צור קשר | מפת האתר | אינדקס אתרים | sitemap | סניפים