מאמר - האתר הראשי להפצת מאמרים וקידום מקצועי
כניסה למערכת כותבי מאמרים כתיבת מאמר חיפוש מאמר מאמרים
 
 
 

יחסי המרה

המדריך ליצירת יחסי המרה באון ליין (אינטרנט)

/ מיטל הדר

 

כיצד לייצר יחסי המרה גבוהים יותר

"אנשים נכנסים אל האתר שלי, אבל כמו שהם נכנסים ככה הם יוצאים"
"האתר שלי מקודם בגוגל, אבל זמן השהייה הממוצע בו מאוד קצר, נכנסים ויוצאים"
נמצאים בנקודה הזו ? רצוי שתמשיכו לקרוא !!!

כשאנו מקימים אתר, באם מדובר באתר תדמית או אתר מכירה, אנו מייעדים אותו למטרה מסוימת. אנו רוצים  שלקוחות פוטנציאלים יפנו אלינו, חשוב לנו שפעולה כלשהי תתבצע באתר, קוראים לזה יחס המרה ואם הוא לא עובד, כל המטרה של האתר אינה רלוונטית.

יחס המרה הוא למעשה אחוז הגולשים (מבקרים) הנכנסים לאתר ומבצעים בו פעולה כלשהי, ביחס למטרת האתר. הפעולה יכולה להיות הורדה של קובץ, השארת פרטים, הרשמה לאתר או כל פעולה שלשמה האתר הוקם. אם אחוז מבצעי הפעולה קטן משמעותית ביחס לכניסות, הרי שיש בעיה ביחס ההמרה.

איך משפרים יחס המרה?

·        בשלב הראשון חשוב לעצור ולהבין האם הקונספט של האתר משרת את המטרה. זה הזמן לשים לב לזרימה של הכפתורים ולסידור שלהם, את מה פוגש הגולש וכמה נוח לו להתמצא. זמן השהייה של גולש ממוצע קצר מאוד ולכן מילת המפתח חייבת להיות פשוטה. יש לעשות הכול בכדי להוביל את הגולש ליעד בצורה הברורה והבהירה והקצרה ביותר. חשוב מאוד להתבונן באתר מנקודת מבטו של הגולש ולנסות להבין מה הוא פוגש ולא מנקודת מבטכם כבעלי האתר.

·        גם אם האתר שלכם הוא שביל ברור, אם לא תהיה שם הנעה לפעולה, יחס ההמרה תמיד יישאר נמוך. מי שנכנס לאתר חייב לא רק להבין אלא גם להשתכנע, מדוע אתם מציעים לו משהו שאי אפשר לעמוד בפניו. זה מתחיל בשפת העיצוב וממשיך בטקסטים. צרו גירוי אצל המבקר שלכם, עניין, עניין ועוד פעם עניין. גולשים מגיבים ופועלים במקומות שמעניינים אותם.

·        שיפור יחס המרה מתחיל ביכולת לבנות תהליך מכירה או ביצוע פעולה נכון באתר. חשבו על האתר כמשפך, אשר אמור לנקז את הכול לאותה פעולה שאותה אמור הגולשולבצע ולכו עם התרשים הזה בראש. כאשר מדובר על השארת פרטים, שימו לב למיקום טופס הליד, האם הטופס נמצא בכל עמוד, האם צריך ללחוץ על תבנית "צור קשר" בשביל להגיע ואם הרשמה, כמה קלה ומהירה היא. בעידן של ימינו גולשים מסרבים לעבוד קשה. אל תטעו, גולשים יתנו לכם את יחס ההמרה, אבל אתם חייבים לעבוד קשה גם בפרטים הקטנים בכדי שזה יקרה.  

·        אתם חייבים לבחון מה לא עבד, כך שתדעו להפיק לקחים. היכנסו אל תוכנת הסטטיסטיקות של האתר בכדי להבין באילו דפים שהו הגולשים, מאילו מילים הם נכנסו, כך תוכלו להשוות בין דפים אפקטיביים לדפים שלא עבדו ולשפר בהתאם.

·        אמינות אמינות ועוד פעם אמינות. אחד הפרמטרים החשובים ביותר ליחס המרה זו היכולת שלכם להיתפס כגוף אמין ואיכותי למול הגולש. אתרים שאין להם פרופיל חברה ברור, שלא מוסרים פרטים אישיים או כל גורם מזהה אחר, סובלים מיחס המרה נמוך יותר, שהרי מי רוצה לבצע פעולה באתר שנתפס כלא רציני.

·        היכולת לתת ערך מוסף, מעבר לבקשת הפעולה מסייע מאוד ביחס ההמרה. המשוואה פשוטה, התייחסו אל הגולש שלכם בכבוד והוא יחזיר לכם באותו מטבע. רוצים לשפר יחס המרה? תנו מדריך חינם, חודש ניסיון, הכניסו תכנים מעניינים ובעלי ערך לאתר. פעולות אלה ישפרו את יחס ההמרה ויהפכו יותר גולשים ללקוחות.

מיטל הדר
דר ניסיון רב בעולם ניהול השיווק בכלל ומומחית שיווק בתחום האון ליין בפרט – התמקצעות בתחום השותפים (אפלייאט), ייעוץ ובניית תדמית למיתוג באינטרנט, בניית כלים שיווקים ממירים, והתמחות בגוגל ורשתות חברתיות.
דר ניסיון רב בעולם ניהול השיווק בכלל ומומחית שיווק בתחום האון ליין בפרט – התמקצעות בתחום השותפים (אפלייאט), ייעוץ ובניית תדמית למיתוג באינטרנט, בניית כלים שיווקים ממירים, והתמחות בגוגל ורשתות חברתיות.
מרקטינג סולושינס
חברת שיווק און ליין תוצאות, אנו מספקים פתרון פרסום בלעדי וייחודי, המאפשרת לך כמפרסם לייצר לידים איכותיים ולמקסם את הכנסותיך בתחום האונליין אל מול כלל ערוצי השיווק והמכירה
ת.ד. 1037 מיקוד 43110
רעננה
0525114571
099580247
קישור לאתר
אינטרנט - תנועת מבקרים
תאריך: 10/11/2010
תגיות:   מטרה    פניית לקוחות פוטנציאלים    אחוז הגולשים    קונספט משרת    הבנת הגולש    שכנוע    שפת עיצוב    טקסט    גירוי    עניין    הפקת לקחים    אמינות    ערך מוסף   


ממומן

מאמרים נוספים בתחום אינטרנט - תנועת מבקרים

המדריך ליצירת יחסי המרה באון ליין (אינטרנט) / מיטל הדר
מדריך יעיל וממוקד המסביר כיצד לייצר יחסי המרה גבוהים יותר בכל הקשור לפעילות און ליין באינטרנט.
מאמרים תפריט ראשי
שאלות ותשובות
יתרונות
אודות
הסבר
צור קשר
 
 
 
אודות | צור קשר | מפת האתר | אינדקס אתרים | sitemap | סניפים