|
|
לוחות זמנים |
חישוב ועמידה בלוח זמנים - חובה בבניית אתרים / ראובן אזולאי |
|
חישוב ועמידה בלוח זמנים - חובה בבניית אתרים
ישנם ברשת כמעט אינספור מאמרים המחלקים עצות וטיפים בנושא
בניית אתרים. רבים מהם מעלים רעיונות
ותכנים מעניינים ומרתקים, אך מה שלא מוזכר כמעט כלל במאמרים הללו הוא עקרונות
תכליתיים של בניית אתרים כמו למשל עמידה בזמנים.
לוח זמנים? מיותר
למעשה אין זה מפתיע, חישוב לוח
זמנים עתידי ועמידה בו הוא עניין משעמם וממילא מרבית האנשים מרגישים
שהוא מיותר. נדמה להם שהם יכולים להעריך הערכה גסה של פרויקט בניית אתר מראש, ולעבוד עליו מתוך הנחה שיש
סיכויים טובים לעמוד בלוח הזמנים. עם זאת, כשזה מגיע לעיצוב
ובניית אתרים חברות רבות מאבדות לקוחות ומאבדות עבודות חדשות רק משום
שאינן נותנות את הדעת על חישוב מדויק של לוח
הזמנים לבניית כל אתר ועמידה בו.
כשאין לוח זמנים לבניית
האתר – יש השלכות
כאשר חסר לוח זמנים
מסודר לפיו עובדים, בניית האתרים כולה
מושפעת. אף מתכנת או מעצב לא עובד ביעילות כאשר הוא מכבה שרפות או כשלוחצים עליו
לבצע עבודות במהירות. הבעיה מחמירה כאשר מספר אנשים עובדים על הפרויקט יחדיו
ותלויים האחד בשני. אם לדוגמא מעצב האתר לא עומד בזמנים שנקבעו לו או שהעריך מראש,
הוא ימצא עצמו מבזבז זמן ואנרגיה רבים בויכוחים עם מנהל הפרויקט, עם הלקוח, עם
המתכנתים הממתינים לו, כותבי התכנים למיניהם וכדומה. הלקוח כועס ולו"ז העבודה
של העובדים כולם משתבש. המצב כמובן משליך על הפרויקטים הבאים בתור, המתעכבים אף הם
וגוררים לקוחות כועסים נוספים ודיסהרמוניה מוסלמת בארגון.
יכול להיות שנראה לך שהנושא מקבל חשיבות מופרזת כאן, היות
וככלות הכל העבודה לבסוף מתבצעת. הבעיה היא שהעבודה לא מתבצעת בצורה מושלמת,
העובדים להוטים לסיים ומעגלים פינות במקום לעצב אתרים מקוריים ומקצועיים, לכתוב
קודים מיטביים ולכתוב תכנים מושקעים ואיכותיים. בעיה נוספת היא שהאיחור בהגשת האתר
הופך את הלקוחות לכועסים וממורמרים, מפר את האמון בין הלקוח לחברה ומפחית פלאים את
הסיכוי שהלקוח יישאר במערכת ויזמין שירותים נוספים. כל זאת אפילו אם הלקוח איננו
מבין לעומק את חוסר המקצועיות בה האתר נבנה, בשל אילוצי הזמן.
לסיכום
בחירה בחברת בניית אתרים
מקצועית, אשר הפרויקטים שלה מנוהלים בצורה מדויקת על פי לו"ז מסודר, עשויה
להפחית את הלחץ והחשש מן הלקוח. חישוב לוח זמנים
ועמידה בו יכול להראות פרט שולי בתהליך בניית אתר,
אך השלכותיו על אופי הבנייה, על האווירה בחברה ובין החברה ללקוח, עצומות.
|
|
|
ראובן אזולאי |
מנכ"ל בונסייט מור אינטראקטיב - חברת בניית אתרים, עיצוב אתרים, אחסון אתרים, קידום אתרים ועוד.
|
מנכ"ל בונסייט מור אינטראקטיב - חברת בניית אתרים, עיצוב אתרים, אחסון אתרים, קידום אתרים ועוד.
|
בונסייט מור אינטראקטיב |
בונסייט מור אינטראקטיב מתמחה בבניית אתרים מכל הסוגים, מעניקה שירותי קידום, שיווק באירנטנט, עיצוב ואחסון אתרים. |
|
תל אביב |
03-5730730 |
|
אינטרנט - בניית אתרים |
תאריך: 14/7/2010 |
תגיות:
בניית אתרים
בניית אתר
חברות בניית אתרים
|
|
|
|
|
|
|
|
מאמרים נוספים בתחום אינטרנט - בניית אתרים |
לשדרג את האתר שלכם / קרן כהן |
במידה ויש לכם אתר אינטרנט פעיל או שאת מתעתדים להקים אתר בזמן הקרוב חשוב מאוד לתכנן את ההקמה בקפידה ולדון באלמנטים השונים בצורה מעמיקה. שימושיות באתר אינטרנט היא אחד התחומים החשובים ביותר וחובה להשקיע |
|
|
|
|
|
בניית אתר באמצעות מערכות ניהול תוכן. / קרן כהן |
אין זה משנה איזה אתר החלטת לבנות, כל האתרים שישנם נתמכים על ידי מערכת ניהול תוכן. בחירת עיצוב אתרים יכולה לעשות על ידי כמה דרכים כמו למשל: גרפיקאי שמתמחה בבנייה מסוג בניית אתר.
|
|
|
|
|
|
בניית אתרים תדמיתיים – לגרום לעסק שלך להצליח / קרן כהן |
ישנם ארבעה שלבים עיקריים שהופכים בניית אתר לאתר מצליח והם: התאמת האתר והתאמת מערכת ניהול האתר למנועי החיפוש השונים ובעיקר למנוע החיפוש העיקרי גוגל, עיצוב האתר על ידי טובי מעצבי האתרים, בניית אתר על פי |
|
|
|
|
|
האם שם האתר שלך מוגן ? / קרן כהן |
אם יש לכם אתר אינטרנט בעל שם ייחודי אשר רכשתם מאחת החברות המתמחות ברישום דומיינים חשוב מאוד לזכור לעדכן את הרישום לפני שיפקע התוקף והשם יהיה חשוף להשתלטות מצד גורמים מתחרים. שם אתר חשוף פעמים רבות לר |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
איפיון אתרים בעת פיתוח ייעודי / קרן כהן |
תהליך איפיון אתר הוא התהליך הבסיסי עליו מושתת כל אתר באינטרנט ובמיוחד אתרים אשר דורש פיתוחים ייעודיים אשר תפורים ללקוח ( Custom Made ). בעת תהליך איפיון האתר נגדיר את מטרות האתר, ננתח את קהל היעד שלו |
|
|
|
|
|
מיני אתרים - מה תפקידם ואיך לבנות אותם? / קרן כהן |
אין גבול לשינויים והחידושים ברשת האינטרנט. זה התחיל מאתרי תדמית קטנים, המשיך באתרי סחר אלקטרוני שמנהלים מכירות מוצרים אונליין, עבר לפלטפורמות תוכן גולשים באמצעות אתרי בלוגים , משם לבניית רשתות חברתיות |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|