למה לי מאמרים עכשיו?
השאלה שבכותרת המאמר הזה בוודאי עברה לכם בראש, בניסוח זה או אחר, כאשר נתקלתם בפרופיל שלי או ששמעתם ממישהו שכתיבת מאמרים תסייע לאתר האינטרנט שלו.
אז למה לכם מאמרים עכשיו, באמת? במה זה יעיל לקידום העסק שלכם ואיך כמה מאמרים איכותיים יכולים להזניק את כמות הצפיות באתר שלכם? כל זאת ועוד במאמר הבא.
כשגוגל צץ בעולם, אף אחד לא ידע ולא שיער איזו מהפכה עומדת להתרחש כאן. כולם ידעו שזה משהו גדול, משהו שלא היה אף פעם אך רק בשנים האחרונות מתבהרת גודל המהפכה.
עם ההצלחה של גוגל נוסדה "מילה" חדשה בעולם- תגגל. כלומר, תעשה חיפוש בגוגל. רוב הלקוחות הפונטציאלים שלכם מגיעים דווקא דרך האינטרנט, לפעמים בלי ששמעו עליכם מילה קודם.
ועדיין, למה לכם מאמרים עכשיו? התוצאות שבעמודים הראשונים של גוגל מופיעות שם בגלל שהן הכי רלוונטיות לתוצאות החיפוש של המשתמש.
איך גוגל יודע מה התוצאות הכי רלוונטיות? בעזרת מילות מפתח שמופיעות באתר שלכם. זה מוביל אותנו למסקנה, שאם אין לכם תוכן איכותי באתר ואתם מחזיקים רק דף בית קטן שיש בו ביעקר פרטים עליכם, רוב הסיכויים שתופיעו בתוצאות בעמודים שלוש ומעלה. ועם כל המהירות היום, למי יש כוח להגיע עד לשם? רוב האנשים זונחים את החיפוש אם הם לא מוצאים משהו שרלוונטי להם עד העמוד השלישי או הרביעי. מעטים מאוד ממשיכים הלאה לחמישי ולשישי.
אז נצא מנקודת הנחה שאין לכם כסף או זמן או אנרגיה להשקיע באתר איכותי. שאולי אתם לא מאמינים בכל ה"שיווק באינטרנט" הזה שכולם מדברים עליו לאחרונה. גם אם זה המקרה שלכם וגם אם לא, מאמר עדיין עשוי לשפר את תוצאות החיפוש ולגרום ליותר אנשים להגיע דווקא אליכם.
למה? כי מאמר נבנה על פי מילות מפתח שאותן גוגל מחפש כאשר מישהו מחפש אתכם.
לצורך הדוגמא, נניח שאתם נותני שירותים בתחום השיפוצים, תחום שהתחרותיות בו היא גדולה.
איך מאמר יכול לעזור לשיפוצניק? גוגל יחפש את המילים שהמשתמש הקיש. למשל, מילת המפתח של החיפוש תהיה "שיפוץ בתים". במאמר נתייחס לשיפוץ בתים וכך גוגל יידע שהמאמר הזה רלוונטי לתוצאות החיפוש, ויקדם אותו לעמודים הראשונים יותר.
כמובן, שמאמרים אינם תחליף לאתר אינטרנט איכותי שבו יש מידע עליכם וערך מוסף שאתם נותנים ללקוחות שלכם, אך זהו גורם חשיפה ראשוני, שלא יגרור אחריו הוצאות אדירות והרבה כאב ראש.
אם יש לכם דף בית, תוכלו לפרסם אותו בסוף המאמר וכך לגרום ליותר גולשים להגיע לדף הבית שלכם. רצוי גם לקשר לאתר שלכם את המאמרים שכתבתם וכך לקדם אותו עוד יותר בתוצאות החיפוש, שכן גוגל מחפש גם בקישורים.
ישנם הרבה אתרים שבהם אפשר לפרסם מאמרים בחינם, ללא כל עלות. ככל שיש יותר מאמרים שנכתבו עבורכם ביותר אתרים כאלו, כך יעלו הסיכויים שהם יופיעו בעמודים הראשונים של תוצאות החיפוש.
העלויות של כתיבת מאמרים נעות בין עשרות בודדות של שקלים לבין כמה מאות, במקרה של כותבי מאמרים מנוסים ומקצועיים.
למה בעצם לא לכתוב מאמר לבד אתם שואלים? זה כבר יהיה במאמר הבא, ועד אז, אם השתכנעתם שזאת הדרך האפקטיבית לקידום האתר שלכם, צרו קשר עוד היום, ואשמח לסייע לכם.