מאמר - האתר הראשי להפצת מאמרים וקידום מקצועי
כניסה למערכת כותבי מאמרים כתיבת מאמר חיפוש מאמר מאמרים
 
 
 

מטרופלין

מטרופלין

/ אלירן ישראלי

מטרופולין.

מדובר במשחק "סטריט סלולר" בו לכל בעל מכשיר סלולרי שהתקין את המשחק יש יכולת לרכוש נכסים אמיתיים באיזור בו הוא נמצא, לשדרג נכסים ולקבל עליהם שכירות מדי יום בהתאם לכמות המבקרים. סוג של מונופול מציאותי.היו אף שכינו אותו הפארמוויל הישראלי.

הבאזז ההתחלתי היה אדיר. באנרים שטפו את כל אתרי האינטרנט,  פרסומות בערוצי הטלוויזיה המובילים. לאן שלא הסתכלנו ראינו מטרופולין.

ההתמכרות למשחק לא איחרה לבוא. בכל מקום בו היינו נמצאים חשבנו על נכסים אסטרטגיים לרכישה באיזור.בהתחלה כמובן רוב הנכסים היו פנויים ויכולנו להתגאות במספר רכישות שלא היו מביישות את מר יצחק תשובה.

חבילות הגלישה צעקו "הצילו" אבל לנו לא היה אכפת - רוצים עוד נכסים ועוד כסף!

ככל שהמשחק התקדם, כמות הנכסים הפנויים הצטמצמה עד למצב שלא היה מגרש כדורגל, סניף מקדונדלס או בית מלון שלא היה תפוס. צריכים שידרוג עכשיו. ואכן השדרוג הגיע - לא עוד נכסים זולים. מעכשיו בתי חולים. מיד הייתה נהירה של רוכשים פוטנציאלים לבתי החולים ברחבי הארץ. מהלך שהכניס לתודעת עם ישראל את בתי החולים של אסותא שהיו פזורים בכל הארץ. וכן, גם כאן נגמרו מהרה כל הנכסים, מצב שמצריך שדרוג נוסף של המשחק, אך מבחינת סלקום מדובר ב GAME OVER .

ככל הנראה סלקום לא ציפו לטירוף מסביב למשחק "אייפון"ולא התכוננו כראוי מבחינת משאבים, יצירתיות, שירות ותמיכה למשחק ולשחקנים. שירות התמיכה בפייסבוק הפסיק לענות לפניות גולשים, שרתי המשחק נפלו לעיתים דחופות, והמשחק פשוט נשאר באותה מתכונת, בלי שינויים, בלי תיקונים, בלי נכנסים פנויים, אך עם המון המון שחקנים פגועים וזועמים.

תגובות זועמות של שחקנים מיואשים גודשות את עמוד הפייסבוק של האפליקציה ובהודעות פרטיות בין השחקנים. פנייה לשירות הלקוחות של סלקום לא עוזרת.

לא בדיוק הפארמוויל שחשבנו...

לבסוף עולה השאלה - האם סלקום ניצלנו אותנו כשחקנים רק לצורך חיובי גלישה סלולארית והגדלת חבילות הגלישה?

 

אלירן ישראלי
בן 29 מקדם אתרים כבר עשור בגוגל
בן 29 מקדם אתרים כבר עשור בגוגל
SEO
תל אביב
אינטרנט - פרסום באינטרנט
תאריך: 20/10/2010
תגיות:   מטרופולין    


ממומן

מאמרים נוספים בתחום אינטרנט - פרסום באינטרנט

קמפיינים מוצלחים ברשת / קרן כהן
מהפכת הרשתות החברתיות תקפה אותנו בשנים האחרונות מכל כיוון אפשרי ברשת – בלוגים, פורומים, יוטיוב וכמובן שלל הרשתות החברתיות ובראשן פייסבוק עם למעלה מחצי מיליארד גולשים. עם הפיכת הרשתות החברתיות ופייסבוק
פרסום Push מול פרסום Pull / קרן כהן
רשת האינטרנט נחשבת בשנים האחרונות כמדיה המפתחת, הצומחת והמתקדמת ביותר. אם לפני שנים מעטות מעט מאוד אנשים נחשבו לתוכן שיווקי באינטרנט, כיום רובינו קונים, מוכרים או מנהלים השוואות מחירים ברשת האינטרנט ל
בניית דף נחיתה, למה זה כדאי? / נמרוד הורביץ
תחו בעיקר עם התפתחות הפרסום הממומן בגוגל, בו מגיעים הגולשים דרך מודעות טקסט קטנות. אותם גולשים אשר צפו במודעות, צריכים לקבל מענה ברור ומיידי לצורך שלהם ובמידה וזה לא יקרה, יהיה הדבר בזבוז של כסף וזמן.
פרסום ברשתות חברתיות, נשיפה בעורפו של גוגל? / נמרוד הורביץ
רך אותן רשתות חברתיות, אשר שינו גם את ההתנהלות החברתית שלנו מחוץ לרשת האינטרנט ומול מסך המחשב. ההצלחה של רשתות אלה בנויה מתוך הגיון חברתי ברור, שבו ישנם מעגלים חברתיים השזורים זה בזה ומכילים זה את זה.
באיזו חברה כדאי לבנות אתר תדמית / אורית מהמ
בישראל 2011 ישנן חברות רבות המיעות שירות של בניית אתר תדמית. מה חשוב לדעת בנושא בניית אתרי תדמית ואיפה כדאי לבנות אתר תדמיתי
המדריך לפרסום בגוגל-קידום אורגני וממומן / מיטל הדר
כל מה שרצית לדעת על פרסום בגוגל ולא העזת לשאול ולהבין עד היום...
אביזרים לסלולר / אלירן ישראלי
רמקולים לאייפון
אביזריי אייפון / אלירן ישראלי
חשיבותם של אביזרים לאייפון
הלוואות / אלירן ישראלי
הלוואת חוץ בנקאיות
מאמרים תפריט ראשי
שאלות ותשובות
יתרונות
אודות
הסבר
צור קשר
 
 
 
אודות | צור קשר | מפת האתר | אינדקס אתרים | sitemap | סניפים