מטרופולין.
מדובר במשחק "סטריט סלולר" בו לכל בעל מכשיר סלולרי שהתקין את המשחק יש יכולת לרכוש נכסים אמיתיים באיזור בו הוא נמצא, לשדרג נכסים ולקבל עליהם שכירות מדי יום בהתאם לכמות המבקרים. סוג של מונופול מציאותי.היו אף שכינו אותו הפארמוויל הישראלי.
הבאזז ההתחלתי היה אדיר. באנרים שטפו את כל אתרי האינטרנט, פרסומות בערוצי הטלוויזיה המובילים. לאן שלא הסתכלנו ראינו מטרופולין.
ההתמכרות למשחק לא איחרה לבוא. בכל מקום בו היינו נמצאים חשבנו על נכסים אסטרטגיים לרכישה באיזור.בהתחלה כמובן רוב הנכסים היו פנויים ויכולנו להתגאות במספר רכישות שלא היו מביישות את מר יצחק תשובה.
חבילות הגלישה צעקו "הצילו" אבל לנו לא היה אכפת - רוצים עוד נכסים ועוד כסף!
ככל שהמשחק התקדם, כמות הנכסים הפנויים הצטמצמה עד למצב שלא היה מגרש כדורגל, סניף מקדונדלס או בית מלון שלא היה תפוס. צריכים שידרוג עכשיו. ואכן השדרוג הגיע - לא עוד נכסים זולים. מעכשיו בתי חולים. מיד הייתה נהירה של רוכשים פוטנציאלים לבתי החולים ברחבי הארץ. מהלך שהכניס לתודעת עם ישראל את בתי החולים של אסותא שהיו פזורים בכל הארץ. וכן, גם כאן נגמרו מהרה כל הנכסים, מצב שמצריך שדרוג נוסף של המשחק, אך מבחינת סלקום מדובר ב GAME OVER .
ככל הנראה סלקום לא ציפו לטירוף מסביב למשחק "אייפון"ולא התכוננו כראוי מבחינת משאבים, יצירתיות, שירות ותמיכה למשחק ולשחקנים. שירות התמיכה בפייסבוק הפסיק לענות לפניות גולשים, שרתי המשחק נפלו לעיתים דחופות, והמשחק פשוט נשאר באותה מתכונת, בלי שינויים, בלי תיקונים, בלי נכנסים פנויים, אך עם המון המון שחקנים פגועים וזועמים.
תגובות זועמות של שחקנים מיואשים גודשות את עמוד הפייסבוק של האפליקציה ובהודעות פרטיות בין השחקנים. פנייה לשירות הלקוחות של סלקום לא עוזרת.
לא בדיוק הפארמוויל שחשבנו...
לבסוף עולה השאלה - האם סלקום ניצלנו אותנו כשחקנים רק לצורך חיובי גלישה סלולארית והגדלת חבילות הגלישה?