מאמר - האתר הראשי להפצת מאמרים וקידום מקצועי
כניסה למערכת כותבי מאמרים כתיבת מאמר חיפוש מאמר מאמרים
 
 
 

סוזזוקי אלטו

סוזוקי החדשה

/ אלירן ישראלי

לפני חודש קיבלנו את ה סוזוקי אלטו שלנו. לפני הקנייה היו לנו כל מיני חששות לגביה: האם היא חזקה דיה לנסיעה בכביש בין-עירוני, האם נפח תא המטען יהווה מגבלה, האם חיצונית ופנימית היא באמת כל-כך קטנה כפי שהשמועה האינטרנטית מספרת, האם היא באיכות ייצור הדומה לסטנדרט הנהוג בארץ (למשל, האם היא רוטטת בהילוך סרק כפי שנטען באתרים מסויימים).

אנחנו נוסעים עליה כבר חודש, במהלכו הספקנו לטייל איתה לצפון ולאתגר אותה בעליות ארוכות ותלולות בירושלים וסביבתה (למשל, הקסטל, או העלייה האינסופית למעלה אדומים), ואלה הן מסקנותינו: מדובר ברכב נהדר! היא לא קטנה כפי שניתן היה לסבור מקריאת סקירות מומחים באינטרנט. חיצונית היא בגודל של טויוטה יאריס, ופנימית מרווחת קצת פחות מיונדאי גטס. את העליה של הקסטל היא סיימה ב- 90 קמ"ש כשהמזגן כבוי, כשהיא מותירה הרחק מאחור את כל המאזדות האוטומטיות.

את העליה למעלה אדומים, שארוכה מעט יותר, היא סיימה ב- 80 קמ"ש עם מזגן מופעל, וזה כנראה גבול היכולת שלה. תא המטען התגלה להיות קטן, אך מרווח מספיק לכל הקניות החד-שבועיות שלנו, שכוללות 4 - 5 שקיות בד ירוקות פלוס שקית או שתיים. רמת הגימור הפנימית והחיצונית דומה למה שנמצא בכל רכב רגיל בישראל - אין שום סיבה להיות סטריאוטיפי לגבי העובדה שהרכב מורכב בהודו. הכל איתן ובמקומו, ונותן תחושה נהדרת של רכב חדש ואיכותי.

גבי תחושת הויברציות בהילוך סרק שדובר עליה בסקירות, רבותיי, זה ממש לא מורגש. מקריאת הסקירות הגעתי לרושם שלנהוג בה יהיה דומה לנסיעה במונית דיזל. ולא היא. הרכב נעים ושקט, למרות תחושה קלה ביותר של וויברציות. אם לא היו מספרים לכם עליהן, לא הייתם שמים לב כלל. כמו-כן, הוזכר בסקירות שבנסיעה בכביש מהיר אין בידוד טוב מרעש הרוח. לפני שנהגתי בה, לא ידעתי בכלל מהו רעש הרוח... כנראה משום שתמיד נהגתי ברכבים מבודדים מרעש זה.

ובכן, אכן יש רעש לרוח. ושומעים אותו. זה דומה לנסיעה ברכב אחר, בו אתה שומע איושה חרישית שאומרת לך שאחד החלונות פתוחים כדי סדק קטן. האיוושה החרישית הזו אכן מלווה את כל הנסיעה, אבל עם הרדיו שמתנגנן ברקע, ולאחר שמתרגלים, לא שומעים את זה כלל. כאמור, האיוושה נשמעת רק במהירויות גבוהות, מעל 90 קמ"ש.

לגבי ההתמודדות של סוזוקי אלטו שלנו עם נסיעות בין-עירוניות. ובכן, היא בהחלט הפתיעה. הגעתי איתה על כביש 6 ל- 130 קמ"ש (אבל אל תגלו לאף אחד), ואני מניח שהייתי יכול להגיע למהירות גבוהה יותר, לו היה מותר. אין לה שום בעיה בעקיפות, כל עוד העקיפה מתוכננת היטב ונעשית בהזדמנות נכונה. מצד שני, כל עקיפה צריכה להיות כזאת. עם זאת, עליי להדגיש נקודה חשובה שמהווה חיסרון הבא לידי ביטוי בנסיעה בכביש בין-עירוני, ושלא הועלתה באף סקירה מקצועית שקראתי.

בשל המסה הקטנה שלה, גובהה וצרות מותניה החטובים, האלטו שלנו רגישה מאוד לרוח-צד בזמן נסיעה במהירות גבוהה. בנסיעה בכביש 6, כבר במהירות של 120 קמ"ש, בכל פעם שעברנו ליד ואדי, ממש יכולתי לחוש את הרכב סוטה מצד אל מצד כמו מפרש הנדחף דרך הרוח ונאלצתי לאחוז בהגה בחוזקה. זו לא חוויה נעימה.

יש לציין, שבכביש בין-עירוני רגיל, בו שולי הדרך עפ"ר מוגנים מפני הרוח בעצים, מבנים או גבעות, אין שום בעיה כזו. כמו-כן, המנוע לא נשמע מתוך הרכב בנסיעה בין-עירונית. לסיכום, אנחנו חולים על האלטו שלנו, במיוחד משום שהיא מכונית אמיתית בהחלט ולא צעצוע כפי שניתן היה לחשוב לאחר קריאת חלק מן הסקירות. צריכת הדלק, כמובן, נמוכה מאוד.לסיכום סוזוקי אלטו עסקה טובה 

 

אלירן ישראלי
בן 29 מקדם אתרים כבר עשור בגוגל
בן 29 מקדם אתרים כבר עשור בגוגל
SEO
תל אביב
אינטרנט - פרסום באינטרנט
תאריך: 20/10/2010
תגיות:   סוזוקי     רכב חדש   


ממומן

מאמרים נוספים בתחום אינטרנט - פרסום באינטרנט

קמפיינים מוצלחים ברשת / קרן כהן
מהפכת הרשתות החברתיות תקפה אותנו בשנים האחרונות מכל כיוון אפשרי ברשת – בלוגים, פורומים, יוטיוב וכמובן שלל הרשתות החברתיות ובראשן פייסבוק עם למעלה מחצי מיליארד גולשים. עם הפיכת הרשתות החברתיות ופייסבוק
פרסום Push מול פרסום Pull / קרן כהן
רשת האינטרנט נחשבת בשנים האחרונות כמדיה המפתחת, הצומחת והמתקדמת ביותר. אם לפני שנים מעטות מעט מאוד אנשים נחשבו לתוכן שיווקי באינטרנט, כיום רובינו קונים, מוכרים או מנהלים השוואות מחירים ברשת האינטרנט ל
בניית דף נחיתה, למה זה כדאי? / נמרוד הורביץ
תחו בעיקר עם התפתחות הפרסום הממומן בגוגל, בו מגיעים הגולשים דרך מודעות טקסט קטנות. אותם גולשים אשר צפו במודעות, צריכים לקבל מענה ברור ומיידי לצורך שלהם ובמידה וזה לא יקרה, יהיה הדבר בזבוז של כסף וזמן.
פרסום ברשתות חברתיות, נשיפה בעורפו של גוגל? / נמרוד הורביץ
רך אותן רשתות חברתיות, אשר שינו גם את ההתנהלות החברתית שלנו מחוץ לרשת האינטרנט ומול מסך המחשב. ההצלחה של רשתות אלה בנויה מתוך הגיון חברתי ברור, שבו ישנם מעגלים חברתיים השזורים זה בזה ומכילים זה את זה.
באיזו חברה כדאי לבנות אתר תדמית / אורית מהמ
בישראל 2011 ישנן חברות רבות המיעות שירות של בניית אתר תדמית. מה חשוב לדעת בנושא בניית אתרי תדמית ואיפה כדאי לבנות אתר תדמיתי
המדריך לפרסום בגוגל-קידום אורגני וממומן / מיטל הדר
כל מה שרצית לדעת על פרסום בגוגל ולא העזת לשאול ולהבין עד היום...
אביזרים לסלולר / אלירן ישראלי
רמקולים לאייפון
אביזריי אייפון / אלירן ישראלי
חשיבותם של אביזרים לאייפון
הלוואות / אלירן ישראלי
הלוואת חוץ בנקאיות
מאמרים תפריט ראשי
שאלות ותשובות
יתרונות
אודות
הסבר
צור קשר
 
 
 
אודות | צור קשר | מפת האתר | אינדקס אתרים | sitemap | סניפים