|
|
פליירים, הדפסת פליירים, עיצוב פליירים - איך, כמה ולמה? |
פליירים, הדפסת פליירים, עיצוב פליירים - איך, כמה ולמה? / אירה ס |
|
פרסום בפליירים - זה
עובד?
רבים תוהים לגבי יעילות הפרסום בפליירים. מבחן המציאות מוכיח
כי על אף שאנשים רבים זורקים את הפליירים ברגע שמקבלים אותם, אחרים כן
יעיפו מבט ואם יראו הצעה אשר רלוונטית אליהם אז ימשיכו לקרוא. יש לזכור כי מטרת הפרסום
באמצעות פליירים היא להניע לפעולה מיידית, ניתן לעשות זאת ע"י קופוני
מבצע או הנחה שתנתן בעת הצגת הפלייר / הקופון הגזור מתוכו. הציעו ללקוחותיכם הצעה
אטרקטיבית אשר תגרום להם לשמור את הפלייר וליצור עמכם קשר במקרה הצורך.
בנוסף, על הטקסטים לספק את סקרנות הקוראים ולשכנע אותם שאכן מדובר במוצר / שירות
איכותי, מקצועי ואמין. מאפיין חשוב נוסף הוא עיצוב פליירים מקצועי שיבליט
את העסק שלך מבין כולם. חשוב לזכור! מספר התגובות נמדד ביחס לכמות הפליירים
המחולקים וליעילות החלוקה. ככל שיהיו לך יותר פליירים והחלוקה
תהיה מקצועית ובמקומות הנכונים - כך תגדל כמות הפניות. אחוזי היעילות
הממוצעים של פליירים הם כ- 0.5%-2%, כלומר סטטיסטית עבור כל 1,000 פליירים
שתחלקו תקבלו 5-20 פניות, ועבור 10,000 פליירים שתחלקו תקבלו 50-200 פניות. לכן
המסקנה היא, פליירים אכן עובדים, רק אם מחלקים אותם. זכרו שסטטיסטיקות
מחושבות לפי כמויות גדולות. ולכן הכמות המינימלית המומלצת להפצת פליירים
היא 5,000 יחידות.
שלב ראשון - עיצוב פליירים
פליירים בעיצוב מקצועי יקנו לעסק שלך את החזות
המקצועית הנכונה, שתשדר את המסר שהנך מעוניין להעביר בצורה מעניינת, מקצועית
וייחודית, כזו שתפנה לקהל היעד שלך. עיצוב פליירים נועד בראש ובראשונה
"לתפוס" את עיניהם של לקוחות פוטנציאליים ולעניין אותם בתוכן. בחירת
הצבעים והאלמנטים צריכה להיות בהתאם ללוגו ולמיתוג הקיימים. חשוב שהעיצוב יצור
המשך ויזואלי לצבעים המזוהים עם החברה, שיפנה לקהל היעד ויבהיר את מהות העסק,
ושהתוכן והטקסטים יהיו ברורים וקריאים, בסגנון הפונה לקהל היעד.
לעיצוב פליירים יש השפעה גדולה על הרושם הראשוני של מקבל הפלייר,
לגבי אופיה ומקצועיותה של החברה. בעיצוב פליירים יש פרמטרים רבים שיש
להתייחס אליהם - מבחירת הצבעים והאלמנטים, שילוב תמונות, שילוב הלוגו, אופן הצגת
המידע, גודל הגופן, רקע ועוד. בעיצוב פליירים מקצועי - כל אלו יסתכמו
לקונספט עיצובי שידבר אל קהל היעד וישדר את מהות העסק. למשל כאשר פונים לקהל יעד
מבוגר יש להשתמש בפונטים גדולים יחסית, לאנשי עסקים מומלץ ליצור עיצוב נקי
ומקצועי המשדר רצינות, לקהל צעיר יש לפנות בעיצוב חדשני, מפתיע ומסקרן.
בניו ויז'יון מדיה סטודיו מקצועי לעיצוב גרפי. ברשותנו כלים
מקדמת הטכנולוגיה הכוללים בין היתר מאגר עצום של פונטים, תמונות, אלמנטים ואפקטים.
צוות הגרפיקאים שלנו יוצרים עיצוב גרפי בחשיבה חדשנית וממוקדת, בהתאמה אישית לאופי
העסק, ולקהל היעד תוך הקפדה על המשכיות של המיתוג הקיים, הלוגו וצבעי החברה.
ברשותנו הידע והניסיון ליצור עבורך עיצוב פליירים מושלם, שיעניקו לך רושם עסקי
ויתרון בולט מעל המתחרים.
שלב שני - הדפסת פליירים
פליירים מודפסים לרוב בהדפסת אופסט, אם כי
לעיתים מדפיסים פליירים בכמויות קטנות גם בהדפסת דיגיטלית.
לכמויות של אלף פליירים ומעלה מומלץ לבחור בהדפסת אופסט צבעונית
("פול פרוצס") אשר נחשבת להדפסה האיכותית והמדוייקת בעולם. מומלץ לא
לוותר על הדפסה משני הצדדים, מכיוון שגם פלייר זרוק על הרצפה יכול לעניין עובר אורח
ולגרום לו להרים אותו, אך אם הוא שוכב כאשר הצד הלבן פונה כלפי מעלה, אין סיכוי
שהוא יקלט בעיני העוברים והשבים.
מהי הדפסת פליירים באופסט? תהליך ההדפסה באופסט הינו
מורכב ולעיתים אף דורש מספר ימים לביצוע. קודם כל יש לבדוק את הקבצים המיועדים
להדפסה ולסגור אותם בצורה המתאימה לדפוס אופסט. לאחר מכן הקבצים מסודרים על גבי
גיליון ממוחשב, אשר יודפס בהדפסת שמש ויעבור בקרת איכות. לאחר מכן קובץ הגיליון
יופרד לארבעה צבעים (CMYK -
תכלת, ורוד, צהוב ושחור, צבעים אלו מסוגלים להרכיב את כל הצבעים הדרושים להדפסה
צבעונית), וכל צבע מוקרן ע"י מכונת הקרנה מיוחדת על גבי לוחות אלומיניום.
לרוב יהיו 4 לוחות עבור כל צד, כלומר סה"כ נדרשים 8 לוחות להדפסת
פליירים צבעוניים דו צדדים. הלוחות נבדקים בקפידה ומותקנים על גבי מכונת
הדפוס. בעת ההדפסה, הלוחות המוקרנים נוגעים בצבע ומעבירים אותו לדף, כל אחד בתורו,
עד שלבסוף מתקבלת התמונה הצבעונית. בזמן ההדפסה, הדפסים משגיחים על איכות ההדפסה
ועל כיוון הצבעים, ובמקרה הצורך עוצרים את מכונת הדפוס לצורך כיוונים נוספים. לאחר
מכן הגיליונות המודפסים נאספים ומועברים למכונת חיתוך ממוחשבת, בה יחתכו הגיליונות
באופן מדוייק וחסכוני ויארזו לחבילות.
בניו ויזי'ון מדיה מדפיסים פליירים במכונת אופסט
מקצועית ואיכותית ביותר מבית היידלברג הגרמנית, החברה המובילה בעולם בייצור מכונות
דפוס אופסט. ההדפסה מתבצעת על גבי גיליונות שלמים (70*100
ס"מ) ונחשבת לחסכונית במיוחד.
לפרטים נוספים, מידע ומחירים כנסו לאתר ניו ויז'יון מדיה: פליירים
|
|
|
אירה ס |
ניו ויז'יון מדיה - דפוס, עיצוב גרפי ופרסום |
ניו ויז'יון מדיה - דפוס, עיצוב גרפי ופרסום |
ניו ויז'יון מדיה |
ניו ויז'יון מדיה הינה חברה צעירה ודינאמית המספקת שירותים ומוצרים בתחומי העיצוב הגרפי, הפקות דפוס ופיתוח אתרי אינטרנט, ונותנת מענה לכל סוגי המדיות תחת קורת גג אחת. |
ידידיה פרנקל 72 |
תל אביב |
1-700-722-722 |
077-320-8070 |
עסקים - שיווק ופרסום |
תאריך: 26/6/2010 |
תגיות:
פליירים
הדפסת פליירים
עיצוב פליירים
פרסום בפליירים
פליירים בזול
|
|
|
|
|
|
|
|
מאמרים נוספים בתחום עסקים - שיווק ופרסום |
שילוט במודיעין / לילך כהן |
ם עסק חדש, אתם צריכים שילוט שיאמר לעוברים ושבים שהעסק שלכם נמצא במקום. זהו אמצעי הפרסום הזמין ביותר, אם הוא מבוצע נכון. אז איך בוחרים שילוט במודיעין מהם סוגי השלטים הקיימים? כל התשובות במאמר שלפניכם. |
|
|
|
|
|
|
|
דפוס חשוב: הזמנות לאירוע / אביב יועצים |
בדרך כלל אנו באים במגע עם בית דפוס כחלק מההכנות של אירוע מרגש בחיינו: חתונה, ברית או בריתה, בת מצווה או בר מצווה. באירוע זה אנו רוצים לשלוח הזמנות אישיות ומיוחדות. |
|
|
|
|
|
דפוס מול אינטרנט / אביב יועצים |
עם התפתחות האינטרנט החלו להישמע חששות באשר לעתידם של מוצרי דפוס: הפרסום בדפוס, דפוס העיתונים והספרים, עתיד בית דפוס ועוד. במאמר זה ננסה לבחון האם החששות מוצדקות. |
|
|
|
|
|
|
|
דפוס: החשיבות של מוצרי דפוס לעסק שלך / אביב יועצים |
עולם העסקים נאלץ בשנים האחרונות להתמודד עם המדיה הדיגיטאלית. אך מחוץ לרשת האינטרנטית עדיין ממשיכים העסקים להתבצע בצורה דומה מאד לשיטה הישנה ועדיין יש חשיבות לדברי דפוס הנושאים את שם העסק. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
דפוס: מבט מבפנים / אביב יועצים |
יש הרבה מעצבי דפוס שעובדים כפרילנסרים בנוסף לעבודתם כשכירים, והם חוו על בשרם מגוון של לקוחות. מעצבים בדרך כלל רואים את עצמם כאומנים, ולכן הם לא יסכימו לכל בקשה של לקוח. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|