מאמר - האתר הראשי להפצת מאמרים וקידום מקצועי
כניסה למערכת כותבי מאמרים כתיבת מאמר חיפוש מאמר מאמרים
 
 
 

פרסום בגוגל

המדריך לפרסום בגוגל-קידום אורגני וממומן

/ מיטל הדר

קידום אורגני וקידום ממומן, פשוט להיות בגוגל

כיום כל עסק או אתר, יודע ומבין שעל מנת להגיע ללקוחות חדשים ולייצר לעצמו הצלחה באינטרנט, הוא חייב להופיע בגוגל. אם אתה לא שם אתה לא קיים. גוגל הוא מנוע החיפוש הפופולארי בעולם ובישראל. למעלה מ90% מגולשי האינטרנט בישראל משתמשים בו  על למנת לאתר ולדלות מידע כזה או אחר.  להיות בגוגל זה חובה ולא משנה אם תעשו את זה באמצעות קידום אורגני( SEO)  או קידום ממומן( PPC)  רצוי שתעשו את זה נכון !

 

מהן התוצאות האורגניות בגוגל?

המונח תוצאות אורגניות, מתייחס לאתרים שגוגל בחר לקדם ולהציג מתוך תפיסה שאלו האתרים המתאימים ביותר למה שהגולש חיפש, תוך שכלול אלגוריתמים שונים, המהווים מסנני בדיקה ובקרה מצד גוגל. הבעיה היא שבכל תחום יכולים להיות מספר רב של אתרים המבקשים להעלות באותן תוצאות ולכן גם על קידום אורגני צריך לעבוד.

 

כאשר מדברים על קידום אורגני (SEO ) מדברים למעשה על שלושה תחומים עיקריים
אופטימיזציה – מבנה האתר, הפלטפורמה שעליה בנוי האתר והתאמתה לחוקיות של מנועי חיפוש וגוגל בפרט.
תוכן וחקר מילות מפתח- התאמת התוכן באתר למילות החיפוש, תוך בדיקת פרמטרים של פופולאריות ותחרות. כמות הגולשים המחפשים את הביטוי, האתרים שעולים בביטוי הנ"ל וכמובן התאמת הכתיבה לחוקיות של גוגל.

קישורים- מספר הקישורים המובילים אל האתר שלכם ממקומות אחרים ברשת. דהיינו, כמה אתרים אחרים ממליצים או מפנים אל תכנים רלוונטיים באתר שלכם.

קידום אורגני מצריך עבודה ולא פחות חשוב, הבנה בתחום. כך שאם אתם מבקשים לקדם את האתר שלכם בSEO (קידום אורגני) מומלץ לפנות למקדם אתרים המתמקצע בתחום, אחרי הכול, SEO זהו מקצוע לכל דבר. מומחה SEO יידע להביא את הטכניקות הדרושות להבאת האתר למקומות טובים ולאורך זמן.

מהן מודעות ממומנות?

 

מודעות ממומנות נמצאות בצדי העמוד ולמעלה, מעל התוצאות האורגניות, במבנה שונה מעט, המבדיל אותן מהתוצאות של הדף.  באופן כללי, בכל פעם שגולש מחפש מילת חיפוש המשויכת לקמפיין שלכם, גוגל מציג לו גם את המודעה וגובה תשלום בעבור כל לחיצה .ברגע שמכסת הלחיצות מסתיימת (כמובן בהתאם לכמה שהלקוח שילם), הקישור לאתר נעלם עד לפעם הבאה, אם ישנה כזו.

קידום ממומן הינו דרך מעולה להגיע ללקוחות בפרק זמן קצר יחסית, על ידי הקצאת תקציב מוגדר. גם כאן נדרשת מיומנות ומקצועיות בבניית הקמפיין, לניצול מקסימאלי של סך ההשקעה שלכם וזאת בכדי למנוע את בזבוז כל התקציב עם אפס תוצאות אחרי יום אחד בלבד.

מה עדיף קמפיין ממומן או אורגני ?

אין תשובה חד משמעית. בעצם אולי כן, עדיף שניהם. קידום אורגני מאפשר לנו לבסס ראייה אסטרטגית ארוכת טווח , תוצאות מושרשות הנשענות על בנייה חכמה ונכונה של מערך האתר, בעוד קידום ממומן משול להשקעת תקציב מוגדר בכל מדיה אחרת באון ליין או באוף- ליין .

בואו נשבור מיתוסים לגבי קידום ממומן ואורגני

"אנשים לא מסתכלים או סופרים מודעות ממומנות"
טעות. נתחיל מהעובדה הפשוטה שמודעות ממומנות הן אלה שמכניסות את הכסף לגוגל וגוגל בכלל לא עני. דווקא קידום ממומן מאפשר פילוח רחב יותר ופתרונות נקודתיים , כך שכאשר גולש מחפש ביטוי מסוים, תופיע לו המודעה שתענה בדיוק על הצורך שלו באותו הרגע.

"קידום אורגני אינו דורש השקעה חודשית"
טעות. נכון שמדובר בקידום "חינמי" אך ללא ספק גם קידום אורגני דורש השקעה, לא רק בשלב בניית האתר אלא גם לאחר מכן. אתרים שרוצים להתקדם חייבים לספק תוכן חדש ורלוונטי, לעבוד על הגדלת מאגר הקישורים .אין אתר המופיע במקומות אורגניים טובים ללא השקעה כזו או אחרת.

מיטל הדר
דר ניסיון רב בעולם ניהול השיווק בכלל ומומחית שיווק בתחום האון ליין בפרט – התמקצעות בתחום השותפים (אפלייאט), ייעוץ ובניית תדמית למיתוג באינטרנט, בניית כלים שיווקים ממירים, והתמחות בגוגל ורשתות חברתיות.
דר ניסיון רב בעולם ניהול השיווק בכלל ומומחית שיווק בתחום האון ליין בפרט – התמקצעות בתחום השותפים (אפלייאט), ייעוץ ובניית תדמית למיתוג באינטרנט, בניית כלים שיווקים ממירים, והתמחות בגוגל ורשתות חברתיות.
מרקטינג סולושינס
חברת שיווק און ליין תוצאות, אנו מספקים פתרון פרסום בלעדי וייחודי, המאפשרת לך כמפרסם לייצר לידים איכותיים ולמקסם את הכנסותיך בתחום האונליין אל מול כלל ערוצי השיווק והמכירה
ת.ד. 1037 מיקוד 43110
רעננה
0525114571
099580247
קישור לאתר
אינטרנט - פרסום באינטרנט
תאריך: 10/11/2010
תגיות:   מנוע חיפוש    קידום אורגני    אופטימיזציה    תוכן וחקר מילות מפתח    קישורים    מודעות ממומנות    בניית קמפיין    השקעה מקסימלית    קידום ממומן    קידום אורגני   


ממומן

מאמרים נוספים בתחום אינטרנט - פרסום באינטרנט

קמפיינים מוצלחים ברשת / קרן כהן
מהפכת הרשתות החברתיות תקפה אותנו בשנים האחרונות מכל כיוון אפשרי ברשת – בלוגים, פורומים, יוטיוב וכמובן שלל הרשתות החברתיות ובראשן פייסבוק עם למעלה מחצי מיליארד גולשים. עם הפיכת הרשתות החברתיות ופייסבוק
פרסום Push מול פרסום Pull / קרן כהן
רשת האינטרנט נחשבת בשנים האחרונות כמדיה המפתחת, הצומחת והמתקדמת ביותר. אם לפני שנים מעטות מעט מאוד אנשים נחשבו לתוכן שיווקי באינטרנט, כיום רובינו קונים, מוכרים או מנהלים השוואות מחירים ברשת האינטרנט ל
בניית דף נחיתה, למה זה כדאי? / נמרוד הורביץ
תחו בעיקר עם התפתחות הפרסום הממומן בגוגל, בו מגיעים הגולשים דרך מודעות טקסט קטנות. אותם גולשים אשר צפו במודעות, צריכים לקבל מענה ברור ומיידי לצורך שלהם ובמידה וזה לא יקרה, יהיה הדבר בזבוז של כסף וזמן.
פרסום ברשתות חברתיות, נשיפה בעורפו של גוגל? / נמרוד הורביץ
רך אותן רשתות חברתיות, אשר שינו גם את ההתנהלות החברתית שלנו מחוץ לרשת האינטרנט ומול מסך המחשב. ההצלחה של רשתות אלה בנויה מתוך הגיון חברתי ברור, שבו ישנם מעגלים חברתיים השזורים זה בזה ומכילים זה את זה.
באיזו חברה כדאי לבנות אתר תדמית / אורית מהמ
בישראל 2011 ישנן חברות רבות המיעות שירות של בניית אתר תדמית. מה חשוב לדעת בנושא בניית אתרי תדמית ואיפה כדאי לבנות אתר תדמיתי
המדריך לפרסום בגוגל-קידום אורגני וממומן / מיטל הדר
כל מה שרצית לדעת על פרסום בגוגל ולא העזת לשאול ולהבין עד היום...
אביזרים לסלולר / אלירן ישראלי
רמקולים לאייפון
אביזריי אייפון / אלירן ישראלי
חשיבותם של אביזרים לאייפון
הלוואות / אלירן ישראלי
הלוואת חוץ בנקאיות
מאמרים תפריט ראשי
שאלות ותשובות
יתרונות
אודות
הסבר
צור קשר
 
 
 
אודות | צור קשר | מפת האתר | אינדקס אתרים | sitemap | סניפים