מאמר - האתר הראשי להפצת מאמרים וקידום מקצועי
כניסה למערכת כותבי מאמרים כתיבת מאמר חיפוש מאמר מאמרים
 
 
 

קידום אתרים זנב ארוך

קידום אתרים בעזרת זנב ארוך

/ מושיקו ברכה
קידום אתרים בעזרת "זנב ארוך"

ידוע לכולנו שכאשר אנו מקימים אתר כמה יפה, מושקע ומתקדם טכנולוגית שלא יהיה הוא זקוק לפירסום!
כיום באינטרנט המודרני הפירסום הטוב ביותר הוא מנוע החיפוש גוגל, שבו כל אדם שמחפש מידע כלשהו מוצא אותו בשניות ספורות. לכן הפירסום המשתלם ביותר הוא כמובן קידום אתרים אורגני בגוגל בפרט ובמנועי החיפוש בכלל.

אז החלטנו להתחיל תהליך של קידום אתרים על האתר שלנו, אז באילו מונחים עלינו לקדם את האתר? אז ברור לנו שאם יש לנו לדוגמא את שהוא פורטל שקשור לנושא הביטוח, אז להתחרות על המילה ביטוח זו משימה כמעט בילתי אפשרית. אלה אם כן אנו פונים לחברת קידום אתרים מיקצועית ביותר, והיא מצידה לא רק שתדרוש הון תועפות לחודש היא גם תגיד לנו שהמילה ביטוח היא תחרותית ויקח יותר משנה כדי לראות תוצאות אם בכלל.

לכן יש מונח שנקרא "זנב ארוך", בתחום קידום אתרים מילות המפתח מתחלקות לשלוש קבוצות:
מילות מפתח שהם בעלות חיפושים רבים וכך גם התחרות אך הם כלליים ביותר כמו ביטוח, אירועים, חתונות ועוד מונחים רבים.
אחריהם יש את מילות המפתח האמצעיות שהם בעלות מספר חיפושים בינוני בחודש ועדיין התחרות עליהם רבה או קצת פחות אך עדיין קשה, מילים כמו ברים לחתונות, אולם אירועים לחתונה, הפחתת משקל לבנים ועוד.
קבוצת המילים האחרונה היא "זנב ארוך" שהם קבוצת מילות מפתח שיש להם חיפושים בודדים בחודש של כמה מאות או כמה אלפים בחודש אך קהל היעד הוא מאוד מדוייק, כלומר הוא מחפש בדיוק את מה שהוא רוצה, לדוג' תוכנית הרזיה לגברים מעל גיל 30 או אולמות אירועים בת מצווה,  אירועים עד 100 איש ועוד מונחים רבים.

כאשר נבדוק את מילות המפתח של "זנב ארוך" נמצא כי יש להם מספר חיפושים מצומצם של לא יותר מ300 בחודש, וכן התחרות עליהם נמוכה מאוד, אך לעומת זאת קהל היעד ממוקד ביותר.
נניח ויש לנו אולם אירועים לבר מצוות ואנו מקדמים את אתר האולם במילים אולמות אירועים לבת מצווה או אולמות אירועים עד 100 איש וכו'. יגיעו אלינו קהל יעד מאוד מוכוון מטרה מה שיעלה את אחוז האנשים שיכנסו לאתר ובאמת יבצעו פעולה.

עוד דבר, כאשר נאגור לנו כמות של 20 או 30 מילות מפתח כאילו זה יגדיל לנו את כמות החיפושים הכללית וישאיר אותנו עם קהל ממוקד בלבד בהרבה פחות זמן ומשאבים.

"
זנב ארוך" אולי לא נוצץ בתחום קידום אתרים כמו להיות האתר הראשון במילה ביטוח אך הוא בהחלט יכול להניב תוצאות מדהימות לאורך זמן.

מושיקו ברכה
מקים חברת pgn לבניית אפליקציות web מורכבות, בניית אתרים דינמיים, קידום אתרים ומיתוג ברשת החברתית פייסבוק.
pgn
בניית אפליקציות web מורכבות, בניית אתרים דינמיים וקידום אתרים במנועי חיפוש וכן מיתוג עסקים בפייסבוק ע"י הקמת דפי מעריצים מעוצבים.
0775644210
קישור לאתר
אינטרנט - קידום אתרים
תאריך: 18/8/2010
תגיות:   קידום אתרים    אתרים קידום    זנב ארוך    מילות מפתח   


ממומן

מאמרים נוספים בתחום אינטרנט - קידום אתרים

קידום אתרים בגוגל- זה הזמן הנכון להתחיל להיכנס לתחום, במידה ואתה מתאים / מרטין בוקסדורף
בדרך כלל כאשר כותבים מאמרים על קידום אתרים, מה שניתן לראות זה מדריכים שבאים להסביר איך מקדמים אתר אינטרנט ואיך צריך לבחור חברה לקידום אתרים. הנושא הזה הוא מאוד חשוב. אבל היום אני רוצה לדבר על משהו קצת
קידום אתרים בישראל וקידום אתרים בחו"ל - הבדלים עיקריים / עמי חורי
קידום אתרים באינטרנט הינה עבודה לא פשוטה, עבור מקדמי אתרים רבים בארץ ובחו"ל נדרשת עבודה מאומצת על מנת לקדם אתר ולהגיע לחשיפה מקסימלית בתוצאותיהם של מנועי החיפוש תחת הביטויים הרצויים.
קידום אתרים חינמי בגוגל / אבי קולמן
קידום אתרים בשלושה צעדים חינמיים הכוללים פרסום מאמרים,פרסום קישורים,החלפת קישורים
קידום בגוגל: הכרח מודרני / אביב יועצים
מי שמומחה בתחום קידום בגוגל ידע איך להקים לך אתר המשקף את העסק שלך, ואיך להציב אותו לאורך זמן במקום ראשון במנוע החיפוש גוגל. במילים אחרות רייטינג לטווח ארוך, ולא כזה שיצנח באותה מהירות בה עלה.
קידום אתרים: זה לא פשוט להיות ראשון / אביב יועצים
בניגוד למה שאנשים רבים חושבים קידום בגוגל מתנהל לפי חוקים, יש קודים של עשה ואל תעשה ויש גורמים המפקחים על כל נושא ההתנהלות בגוגל.
קידום בגוגל ותורת המשחקים / אביב יועצים
נדמה שכבר התרגלנו לעניין וקשה לנו לדמיין עולם אחר. נדמה שאנחנו כבר לא זוכרים איך נראה עולם האינטרנט לפני שמנועי החיפוש התפתחו ולפני שגוגל השתלט על השוק. נדמה ששכחנו איך חיינו בעולם שבו אין קידום בגוגל
קידום בגוגל: מה מתאים למה? / אביב יועצים
הטכניקות השונות שבהן נעשה שימוש לצורכי קידום בגוגל הינן בעלות רמות יעילות שונות. אחד הדברים שקובעים את רמת היעילות של הטכניקות השונות היא ההתאמה שלהן לאתר המקודם מצד אחד ולמטרות הקידום מצד שני.
קידום בגוגל: מצא את המטמון / אביב יועצים
כיום, גוגל הוא מנוע החיפוש הנפוץ ביותר בארץ ובעולם, והוא מרכז כ- 60% מכלל החיפושים באינטרנט. לכן- אם בבעלותך אתר אינטרנט, או שאתה מקדם מוצר או שירות מסויימים, חשוב שתדע- "אם אתה לא שם- אתה לא קיים!".
קידום בגוגל: חפשו אותי / אביב יועצים
ישנם מספר רעיונות בסיסיים אשר אם תשכילו להפנים אותם- תוכלו להבין את הרעיון הכללי של קידום בגוגל. נתמקד כעת בשניים מהם: מנועי חיפוש ואסטרטגיות להוצאת קישוריות (לינקים).
קידום אתרים באמצעות פורומים / קרן כהן
קידום אתרים באמצעות פורומים כאשר הוא נעשה באופן מקצועי יכול להוות עוד כלי מצוין לשיווק וקידום אתרים.
מאמרים תפריט ראשי
שאלות ותשובות
יתרונות
אודות
הסבר
צור קשר
 
 
 
אודות | צור קשר | מפת האתר | אינדקס אתרים | sitemap | סניפים