מאמר - האתר הראשי להפצת מאמרים וקידום מקצועי
כניסה למערכת כותבי מאמרים כתיבת מאמר חיפוש מאמר מאמרים
 
 
 

קידום קמפיין

המדריך לקידום קמפיינים ברשת

/ מיטל הדר

המרעננים של הקיץ

המקומות שיקפיצו את הקמפיין שלכם ברשת

מיתוג, שיווק והבאת לקוחות חדשים בתחום האון ליין, היא חלק מהמציאות היומיומית  . לא צריך להיות רק עסק של אינטרנט, על מנת לככב בו והיום כל קמפיין -החל מדלתות, עורכי דין והסרת שיער, מוצא לקוחות במדיה הכי דינמית. אם בעבר עשינו את זה באינטרנט באמצעות פרסום מודעת באנר רגילה , היום כבר ברור שצריך להכניס את שתי הרגליים למים ולצלול עמוק.

הקמת אתרי נישה

יותר ויותר עסקים מבינים כיום שהלקוח שלהם יודע מה הוא רוצה, כך שאין טעם לבלבל אותו עם אתרים עמוסים ומדפים של מוצרים. גם אם יש לכם אתר בית מושקע, רצוי שתחשבו על אתרי נישה. אתר המוקדש כולו למוצר או קונספט מסוים, עם מטרה וקהל יעד נישתי.

אם למשל אתם חברה לעבודה בחו"ל, אתר נישה יכול להתמקד בעבודה באירופה, כך שפלח השוק שמחפש עבודה דווקא באירופה (ולא ארה"ב למשל)  יגיע לאתר נישה ספציפי הנותן מענה נקודתי. תארו לעצמכם: מה שחיפשתי ומה שמתאים לי, זה בדיוק מה שקיבלתי!
היות ואתר נישה מפולח יותר, כמות הכניסות אליו נמוכה בדרך כלל מכמות הכניסות לאתר הכולל, יחד עם זאת יחס ההמרה גדל באופן משמעותי וקל יותר לתרגם כל כניסה להמרה.

רשתות חברתיות
כשמדברים היום על שיווק באינטרנט, מדברים על רשתות חברתיות. כיום, לכל עסק, קמפיין או רעיון שיווקי יש נוכחות ברשתות חברתיות. זה דינאמי, יצרתי וברוב המקרים גם חינמי. חשוב להבין שפעילות ברשתות חברתיות, למשל דף אוהדים בפייסבוק, הוא תהליך תומך שיווקי בעסק, המקום שלכם לשתף, לעניין וליצור אינטראקציה עם קהל לקוחות פוטנציאלי.

תנו לקהל שלכם משהו לדבר עליו, צרו באז, תנו ערך. אנשים רוצים לחיות את הרעיון שלכם, להרגיש את המוצר ולדעת יותר על התחום. כשזה נוגע לרשתות חברתיות אין גבול לדמיון.

סרטונים
הקמת ערוץ יו-טיוב הוא בגדר מוצר חובה כשמדברים על שיווק באינטרנט, כך שאם אתם עדיין לא מנהלים ערוץ כזה, זה הזמן לגשת למלאכה. היום ניתן לקדם ולהתקדם באמצעות סרטונים, לא רק מבחינת מיתוג וחשיפה עסקית ואישית, אלא גם מבחינת מנועי חיפוש, כך שניהול ערוץ יו-טיוב הוא תנאי הכרחי להצלחה שלכם ברשת.

שיווק בוידיאו מוגדר כ"הדבר הבא שכבר כאן" ומהווה הזדמנות פז לחשוף את הקהל שלכם לא רק למילים, אלא גם למוצרים ולאנשים מאחורי הקמפיין.

הדגמה של מוצרים, סרטוני טיפים בעלי ערך ללקוח , סקירה של שירותים ואפילו סרטון פנייה אישית מהמנכ"ל עצמו, יתרמו יותר מכל באנר או מודעה שתשימו.

ערוץ יו-טיוב יעיל הוא ערוץ שאוסף חברים ותגובות (ממש כמו רשתות חברתיות ), מוקדם במנועי חיפוש ולא פעם מהווה פלטפורמה שיווקית אפקטיבית, על ידי הפנייה לדף נחיתה או לאתר החברה, כך שרצוי ללוות את הסרטון שלכם בלינק ישיר – תוכלו לעשות זאת על ידי שימוש באתר הבא http://www.linkedtube.com/

פרסום ברשת שותפים
רשת שותפים מאפשרת לכם לחשוף את המוצר או השירות שלכם, בפני כמות גדולה של לקוחות פוטנציאלים, בו זמנית, על ידי שימוש בשותפים (משווקי אינטרנט) מנוסים. כך שבמקום שתעסיקו איש שיווק אחד שיכולתו מוגבלת כמובן, אתם פורסים את הקמפיין שלכם בפני עוד אנשי שיווק מנוסים והדובדבן- משלמים רק בעבור תוצאה בפועל.

מודל זה של תשלום על פי תוצאה (מכירה, ליד, חשיפה וכדומה) מאפשר לבעלי עסקים וחברות למדוד בצורה אפקטיבית עלות פרסום מול תועלת בשטח, שהרי מדובר על פרסום מדיד, המאפשר לתרגם יחס ההשקעה ללקוח.

שורה תחתונה, רשת שותפים מביאה לנו בדיוק את מה שאנחנו רוצים, לקוחות.

קמפיין ממומן בגוגל
הרצת קמפיין ממומן (PPC ) בגוגל הינה למעשה הקצאת תקציב מסוים, לקמפיין נקודתי. בניגוד לקידום האורגני, שהינו תהליכי יותר, בקמפיין ממומן (המודעות בתשלום לצד התוצאות האורגניות) אתם קובעים את הקצב, את הגדרת הקהל ואת המוצר אותו אתם רוצים לשווק.

בשימוש בקמפיין ממומן, מומלץ להיוועץ באיש מקצוע המתמחה בקמפיין
PPC . אותו מומחה חושף בפניכן מידע שווה ערך: עלות הקליק בתחום שלכם, איך הכי נכון לנסח מודעה קצרה וקולעת , באילו שעות להריץ את הקמפיין וכדומה. ככל שתדעו יותר, כך הקמפיין שלכם יהיה אפקטיבי יותר ויניב עבורכם תוצאות איכותיות יותר.

 

 

.

 

 

מיטל הדר
דר ניסיון רב בעולם ניהול השיווק בכלל ומומחית שיווק בתחום האון ליין בפרט – התמקצעות בתחום השותפים (אפלייאט), ייעוץ ובניית תדמית למיתוג באינטרנט, בניית כלים שיווקים ממירים, והתמחות בגוגל ורשתות חברתיות.
דר ניסיון רב בעולם ניהול השיווק בכלל ומומחית שיווק בתחום האון ליין בפרט – התמקצעות בתחום השותפים (אפלייאט), ייעוץ ובניית תדמית למיתוג באינטרנט, בניית כלים שיווקים ממירים, והתמחות בגוגל ורשתות חברתיות.
מרקטינג סולושינס
חברת שיווק און ליין תוצאות, אנו מספקים פתרון פרסום בלעדי וייחודי, המאפשרת לך כמפרסם לייצר לידים איכותיים ולמקסם את הכנסותיך בתחום האונליין אל מול כלל ערוצי השיווק והמכירה
ת.ד. 1037 מיקוד 43110
רעננה
0525114571
099580247
קישור לאתר
אינטרנט - שיווק באינטרנט
תאריך: 10/11/2010
תגיות:   קמפיין    אינטרנט    קונספט    יצירת באז    סרטונים    קמפיין ממומן    פרסום ברשת שותפים   


ממומן

מאמרים נוספים בתחום אינטרנט - שיווק באינטרנט

אז יש לכם אתר אינטרנט,אבל איך גולשים ימצאו אותו / לילך כהן
ישנה את הדרך לפרסם אתר אינטרנט במודעות בעיתונים ואפילו בלוחות מודעות,בעוד שהדפסת כתובת האתר שלכם על כל דבר ובכל מקום היא התחלה טובה
טיפים לקידום אתרים בגוגל ישראל / לילך כהן
אם האתר שלך הוא רווחי עם פרסום PPC, דירוג גבוהה במנועי חיפוש הם גורם חשוב לשקול את שיפור הרווחיות, ככל שאתה עולה יותר במנועי החיפוש כך תעלה הרווחיות שלך
קידום אתרים במנועי חיפוש / לילך כהן
וש היא ללא ספק אחת משיטות המפתח אם בעל אתר אינטרנט רוצה לשפר את התוצאות באתרו במנועי חיפוש. עם זאת בקידום אתרים כרוכות מיומנויות טכניות - למה? לא הרבה אנשים הם חובבי HTML - זה לא משחק דמקה.....
איך מוכרים הארלי דיווידסון? / דני קרני
הקטע הבא הרשים אותי מאד, והוא לקוח מתוך החדשון שאני מקבל מידי חודש מארה"ב. הקטע כולל סדרה של שתי מודעות טקסט למכירת אופנועי הארלי דיוידסון.
החשיבות העצומה למילה הכתובה / דני קרני
התפקיד המרכזי של הפעילות השיווקית היא למשוך פניות של לקוחות מטרה. תהליך המכירה הוא ההמשך, ותפקידו להעביר את הפונה לסטטוס של לקוח.
מיתוג באינטרנט, איך זה עובד באמת? / נמרוד הורביץ
בעולם הפרסום והשיווק, אלפי חברות משקיעות מידי שנה מאות מיליוני שקלים על שוק הפרסום בארץ ישראל, אך עם זאת מעטות החברות המנצלות את רשת האינטרנט בצורה טובה ויעילה.
שיטה לשיווק פורום במסנג'ר. / יאיר קדרי
הרבה תוהים איך הכי נוח לפרסם קהילת פורומים חדשה במהירות - לי יש תשובה גאונית בפשטותה בשבילכם.
רכישה קבוצתית וכוח הקבוצה בקניה / שרון זילברצויג
רכישה קבוצתית מהי ? איך זה מתבצע? איך משיגים הנחות כה גדולות?
הסוד להצלחה - 3 דקות שישנו את חייכם! / Nisim Ohana
תפסיקו לשאול את עצמכם ?למה אני לא מצליח להרוויח כסף באינטרנט?,איך אנשים אחרים מצליחים ואני לא?,למה הוא כן מצליח ואני לא? בכל אחד מאיתנו יש את הכוח להצליח, רק לא את הרצון האמיתי לעשות את זה.
מאמרים תפריט ראשי
שאלות ותשובות
יתרונות
אודות
הסבר
צור קשר
 
 
 
אודות | צור קשר | מפת האתר | אינדקס אתרים | sitemap | סניפים