מאמר - האתר הראשי להפצת מאמרים וקידום מקצועי
כניסה למערכת כותבי מאמרים כתיבת מאמר חיפוש מאמר מאמרים
 
 
 

קניה חברתית יומית

קניה חברתית יומית

/ דודי לבנטל

קניה חברתית יומית

 

מודל מכירות חדשני שנפוץ בימים אלו הינו שיטת הקניה החברתית היומית.

אז מה זה בדיוק אומר קניה חברתית בכלל?

הענין הוא פשוט ומתאפשר בורה טובה בזכות שיטת המכירה האינטרנטית.

בכל יום מציעים אתרי הקניות החברתיות היומיות, דילים יומיים, כלומר מוצר שנמכר במחיר בדיחה לעומת מחירו האמיתי בשוק והתנאי היחיד לקיום המכירה הינו שכמות הקונים הגיעה לכמות מינימום שנקבעה מראש עבור קניה חברתית יומית זו.

כלומר הרעיון שעומד מאחורי שיטה זו הינה יצירת קבוצת רוכשים גדולה,ובזכות גודלה היא מצליחה להשיג דיל טוב. אלא שבאתר קניה חברתית יומית התהליך טיפה הפוך.

קודם מציע המוכר את המוצר אותו הוא רוצה למכור ואת המחיר שאליו הוא מוכן לרדת בתנאי שתתגבש קבוצת קונים, ואז, כאשר קבוצת הקונים נוצרת אזי מתקיים תנאי המכירה והקבוצה קונה את המוצר במחיר הזול שנקבע מראש.

באתר קניה חברתית יומית תמצאו דילים של קניית קופונים למסעדות,מכוני ספורט, אתרי נופש ועוד.

אז האם זה משתלם? ברור!

למי זה משתלם ? לכולם!

למוכר – הוא מצליח למכור כמות גדולה של מוצרים וכן זוכה לחשיפה פרסומית גדולה

לבעלי האתר שודאי מקבלים עמלת מכירה

וכמובן לנו הגולשים – אנחנו מצליחים לקנות מוצרים רבים במחירים זולים בהרבה מהמחיר האמיתי (כן, המחיר האמיתי ולא מחיר המחירון) שבו נמכר המוצר.

 

אז איך עובדת השיטה?

ראשית נכנסים לאתר קניה חברתית יומית (גרופר – grouper  )

האתר בנוי מדף ראשי בו מוצע הדיל היומי – וזהו בעצם לב האתר (כל היתר זה דברים שמסביב שפחות מענינים)

אז כדי להשתתף יש להרשם לאתר – רישום זה מאפשר לכם לקבל מידי יום במייל את הדיל היומי

ברגע שקיבלתם דיל שמצא חן בעינכם, כל מה שנותר זה להרשם לקניה ולחכות לראות האם אכן כמו המשתתפים עלתה מעבר למינימום הנדרש (99% מהמקרים זה קורה)

וזהן,זכיתם במוצר במחיר משתלם ביותר!

 

שימו לב, העסק ממכר!

מידי יום תקבלו במייל הצעה אחרת לקניה חברתית יומית ותראו עד כמה העסק משתלם

 

גרופר – קניה חברתית יומית
דיל היום – אתר קניה חברתית חדש

 

דודי לבנטל
WEBMASTER
עסקים - מכירות
תאריך: 17/10/2010
תגיות:   קניה חברתית    קניה חברתית יומיות    קניות חברתיות    קניה קבוצתית יומית   


פרסומות

שלושים פלוס
אתר שמיועד לאנשים בני 30,40,50+ ומציע מגוון רחב של הצעות מהרשת
שלושים פלוס
 

ממומן

מאמרים נוספים בתחום עסקים - מכירות

ייעוץ שיווקי: לכוון את הפוקוס / אביב יועצים
במאמר זה נבחן את אחת הסיסמאות שכמעט אין חברת ייעוץ שיווקי שלא עושה בה שימוש. הסיסמא אומרת (בדיוק או בערך): "אנו נסייע לך לבדל את העסק שלך מהמתחרים ולהתבלט מעל כולם". האומנם מדובר בדרך פעולה חכמה?
ייעוץ שיווקי: עצת אחיתופל / אביב יועצים
כשאתם מקבלים עצה זו אח אחרת בנושא ייעוץ שיווקי, אתם קודם צריכים לשאול את עצמכם – האם האדם הנותן לכם אותה מבין דבר וחצי דבר בתחום העיסוק שלכם? ייעוץ שיווקי אמיתי יינתן לכם מפי חברה שמתמחה בתחום.
ייעוץ שיווקי: לשאוף מעלה / אביב יועצים
האם העסק שלכם מדשדש לאחרונה? האם אין תנועה של לקוחות ואף אחד לא מתעניין במה שיש לכם להציע? האם פנקס החשבונות יושב בצד, גלמוד, מעלה אבק? במידה ועניתן כן על השאלות האלו, אולי גם אתם צריכים ייעוץ שיווקי.
ייעוץ שיווקי: לפקוח עיניים לעולם חדש / אביב יועצים
לפעמים קורה שבתור בעלים של עסק, כבר אין לנו ממי ללמוד, אנחנו דורכים במקום. מטרתו של ייעוץ שיווקי הוא ליעל את העסק שלנו ולהצביע לנו על כיוונים שונים שבכלל לא הקדשנו להם מספיק מחשבה.
ייעוץ שיווקי: כשזמן הוא כסף / אביב יועצים
יועץ שיווקי פנימי מתוך החברה תמיד יעמוד לשירותי החברה, אז למה בעצם לקחת שירותים של חברה חיצונית? במאמר זה נסביר מדוע כדאי לקחת חברה חיצונית ומהם הסיכונים שבייעוץ שיווקי פנימי מתוך החברה עצמה.
האם אתם מפלחים את השוק שלכם / דני קרני
עד סוף שנות ה 80 כל מותג של רכב כוון לשוק מסוים - קדילק, מרצדס, סוברו, סוסיתא - כל מותג במחיר מסוים, באיכות, בגודל, בעיצוב, - אלו בנו את המכונית כמכוונת לשוק מסוים, אותו אנו מגדירים כפלח שוק.
ייעוץ שיווקי: על החברות העוסקות בתחום הייעוץ / אביב יועצים
אנשים אשר מעניקים ייעוץ שיווקי, כלומר יועצי שיווק, הם אנשים שמטרתם לעזור ללקוחותיהם להבין את טבע השוק שבו הם מנסים לעשות עסקים.
ייעוץ שיווקי: כמה טיפים לעוסקים בתחום השיווק / אביב יועצים
הטיפים הטובים ביתר שאפשר לתת לחברות של ייעוץ שיווקי מדברים על הנושאים של אסטרטגיות שיווק אישיות, יצירת תוכניות שיווק ייחודיות והבנת דרך חשיבתם של הצרכנים.
ייעוץ שיווקי: כיצד לבחור חברה בצורה נכונה / אביב יועצים
ייעוץ שיווקי מקצועי מאפשר לחברה לתת יותר פוקוס לפיתוח המוצרים שלה ולתפעול הכללי שלה. ייעוץ שיווקי מקצועי מייעל את עבודתה של מחלקת השיווק ומקל עליה.
ניהול תהליך מכירה יעיל / עוזי פלג
הליך מכירה יעיל הוא מהלך נחוץ וחיוני בכל פעילות עסקית, בנושא פורסמו מאמרים רבים והנושא הוצג והודגש באופנים שונים, במאמר הזה הועלו נקודות שונות כולל טיפים, הכול מנקודת ראות והתנסות אישית של כותב המאמר.
מאמרים תפריט ראשי
שאלות ותשובות
יתרונות
אודות
הסבר
צור קשר
 
 
 
אודות | צור קשר | מפת האתר | אינדקס אתרים | sitemap | סניפים