קניה חברתית יומית
מודל מכירות חדשני שנפוץ בימים אלו הינו שיטת הקניה החברתית היומית.
אז מה זה בדיוק אומר קניה חברתית בכלל?
הענין הוא פשוט ומתאפשר בורה טובה בזכות שיטת המכירה האינטרנטית.
בכל יום מציעים אתרי הקניות החברתיות היומיות, דילים יומיים, כלומר מוצר שנמכר במחיר בדיחה לעומת מחירו האמיתי בשוק והתנאי היחיד לקיום המכירה הינו שכמות הקונים הגיעה לכמות מינימום שנקבעה מראש עבור קניה חברתית יומית זו.
כלומר הרעיון שעומד מאחורי שיטה זו הינה יצירת קבוצת רוכשים גדולה,ובזכות גודלה היא מצליחה להשיג דיל טוב. אלא שבאתר קניה חברתית יומית התהליך טיפה הפוך.
קודם מציע המוכר את המוצר אותו הוא רוצה למכור ואת המחיר שאליו הוא מוכן לרדת בתנאי שתתגבש קבוצת קונים, ואז, כאשר קבוצת הקונים נוצרת אזי מתקיים תנאי המכירה והקבוצה קונה את המוצר במחיר הזול שנקבע מראש.
באתר קניה חברתית יומית תמצאו דילים של קניית קופונים למסעדות,מכוני ספורט, אתרי נופש ועוד.
אז האם זה משתלם? ברור!
למי זה משתלם ? לכולם!
למוכר – הוא מצליח למכור כמות גדולה של מוצרים וכן זוכה לחשיפה פרסומית גדולה
לבעלי האתר שודאי מקבלים עמלת מכירה
וכמובן לנו הגולשים – אנחנו מצליחים לקנות מוצרים רבים במחירים זולים בהרבה מהמחיר האמיתי (כן, המחיר האמיתי ולא מחיר המחירון) שבו נמכר המוצר.
אז איך עובדת השיטה?
ראשית נכנסים לאתר קניה חברתית יומית (גרופר – grouper )
האתר בנוי מדף ראשי בו מוצע הדיל היומי – וזהו בעצם לב האתר (כל היתר זה דברים שמסביב שפחות מענינים)
אז כדי להשתתף יש להרשם לאתר – רישום זה מאפשר לכם לקבל מידי יום במייל את הדיל היומי
ברגע שקיבלתם דיל שמצא חן בעינכם, כל מה שנותר זה להרשם לקניה ולחכות לראות האם אכן כמו המשתתפים עלתה מעבר למינימום הנדרש (99% מהמקרים זה קורה)
וזהן,זכיתם במוצר במחיר משתלם ביותר!
שימו לב, העסק ממכר!
מידי יום תקבלו במייל הצעה אחרת לקניה חברתית יומית ותראו עד כמה העסק משתלם
גרופר – קניה חברתית יומית
דיל היום – אתר קניה חברתית חדש