מאמר - האתר הראשי להפצת מאמרים וקידום מקצועי
כניסה למערכת כותבי מאמרים כתיבת מאמר חיפוש מאמר מאמרים
 
 
 

שופרסל שיר/ שופר סל ישיר - קניות בסופר

שופרסל ישיר או קניות בסופר?

/ רונית אלמקייס
קניות בסופר או באינטרנט?
 
בעידן המודרני התרגלנו כבר לקנות מוצרים באינטרנט. יותר ויותר גולשי אינטרנט נוהגים לקנות ספרים,ציוד מחשבים ועוד דרך הרשת.
גם אלו שלא מבצעים קניות ברשת עצמה,נוהגים לכל הפחות להיכנס לאתרי השוואת מחירים על מנת לקבל מושג לגבי טווח המחירים של המוצר אותו הם מעוניינים לרכוש.
תחום אחד שלא התפתח באותו קצב הינו תחום הקניות של רשתות הסופר באינטרנט.


רשתות גדולות כגון שופרסל (שופרסל ישיר) ומגה, פתחו אתרי מכירות שבהם הגולש יכול לקנות אפילו פירות וירקות דרך אותו מסך ומקלדת.
רשתות המזון משקיעות מאמצים גדולים בתחום זה, שכן אתר מכירות של סופר שונה מאוד מאתר מכירות רגיל ברשת.
כשאתה קונה דיסק קשיח דרך אתר אינטרנט,מה שמעניין אותך זהו הדגם והמחיר. לעומת זאת, כשאתה מזמין קילו עגבניות חשוב לך לראות את הצבע ולהרגיש את המגע בידיים, שני דברים שהם די בעיתיים  כשאתה עושה זאת מול המחשב.


קניה בסופר נתפסת בעיני רבים גם בחוויה,כיציאה מהבית,מהשגרה – שוב,כשאתה עושה זאת מול מחשב,הדבר היחיד שאתה יכול לעשות הוא לצאת לחלון אחר על מנת להתרענן או לשוחח במקביל בתוכנת מסנג'ר עם איזה חבר כדי לא לאבד את החוויה החברתית שבקניות.
גם כמות המוצרים הגדולה וקצב שינוי המחירים מסבך את הדברים עבור מנהלי אתרי רשתות המזון.
 
אם כך, מה בכל זאת עושות רשתות המזון למעננו? למה בכל זאת אולי כדאי לנו לעשות את הקניות שלנו דווקא דרך האתרים האלו ולא פיזית בחנות?
  1. קנייה דרך האינטרנט חוסכת זמן, אתה לא צריך לצאת מהבית ולבזבז יקר  זמן על הנסיעה ועל העמידה בתור.
  2. חסכון בכסף – אין תשלום עבור דלק ו/או חניה
  3. החנות הוירטואלית פתוחה 24 שעות – אתה "הולך" לקניות מתי שבא לך
  4. מבצעים והשוואת מחירים – אתרי רשתות המזון מאפשרים השוואת מחירים מהירה בין המוצרים השונים, כל המוצרים הדומים "מרוכזים" תחת אותו "מדף" וירטואלי ובלחיצת כפתור אתה יכול לסדר את אותו מדף בצורה אחרת (לפי שם ספק,לפי מחיר וכו')
  5. בחירת המוצאים – כשאתה הולך לסופר ובוחר את המוצרים ומגיע הביתה ורואה שקנית חלב מתאריך שעוד מעט פג תוקפו או שהירק אותו בחרת לא ממש מוצלח כמו שהיה נראה לך בסופר, אתה יכול להאשים רק את עצמך. לעומת זאת בקניות באינטרנט, אם קיבלת מוצר שאתה לא מרוצה ממנו, פנייה פשוטה לשרות הלקוחות תטפל בפנייתך על הצד הטוב ביותר. מסיבה זו אגב, רשתות המזון מקפידות לבחור ללקוח מוצרים איכותיים כדי לא לאבד לקוחות בעתיד.
  6. רשימת קניות קבועה – באפשרותך לשמור במחשב את רשימת הקניות הקבועה שלך ו/או לעיין בקניות שערכת על מנת לבצע קנייה מהירה יותר
  7. בקניות באינטרנט אתה יכול להנחית על רשתות המזון שיבצעו עבורך משימות – למשל לבקש לחם אחיד אבל שיפרסו לך אותו וכו'
 
בקיצור, עושה רושם שהכף נוטה לכיוון קניה באינטרנט ולא פיזית ברשת המזון.
 
אתרים כמו שופרסל ישיר או מגה באינטרנט ילכו וישתפרו כי מנהלי הרשתות יודעות שמדובר במכרה של זהב ממש.
רונית אלמקייס
יועצת שיווק, בוגרת תואר ראשון בכלכלה ותואר שני בשיווק בפרסום. מתמחה בשיווק אינטרטי ומדיה דיגיטלית
יועצת שיווק, בוגרת תואר ראשון בכלכלה ותואר שני בשיווק בפרסום. מתמחה בשיווק אינטרטי ומדיה דיגיטלית
ראשון לציון
אוכל ומתכונים - מוצרי מזון
תאריך: 22/6/2010
תגיות:   שופרסל    שופרסל ישיר    נטסל    מגה    קניות באינטרנט    רשתות מזון   


ממומן

מאמרים נוספים בתחום אוכל ומתכונים - מוצרי מזון

שופרסל ישיר או קניות בסופר? / רונית אלמקייס
רשתות המזון משקיעות מאמצים גדולים להביא אותנו לבצע את הקניות של מוצרי מזון דרך הרשת במקום להגיע לסניף הרשת. האם זה כדאי לנו?
מאמרים תפריט ראשי
שאלות ותשובות
יתרונות
אודות
הסבר
צור קשר
 
 
 
אודות | צור קשר | מפת האתר | אינדקס אתרים | sitemap | סניפים