מאמר - האתר הראשי להפצת מאמרים וקידום מקצועי
כניסה למערכת כותבי מאמרים כתיבת מאמר חיפוש מאמר מאמרים
 
 
 

שיווק אתר

שיווק באינטרנט - החוליה החסרה בין תזרים מזומנים ולקוחות חדשים

/ קייסי קולג'

שיווק באינטרנט - החוליה החסרה בין תזרים מזומנים ולקוחות חדשים

 

 

פקק בתזרים המזומנים היא בעיה שכיחה אצל בעלי עסקים קטנים אלא שהעובדה הזו לא מנחמת.

העובדה הזו מכאיבה מידי יום ביומו והופכת את העיסוק בעסק למטריד, מדאיג ומדיר שינה.

אם יש מישהו שלא רוצה להביא לעסק שלו לקוחות חדשים – תביאו אותו אלי.

אם יש מישהו שלא רוצה שתזרים המזומנים שלו יפרוץ מהברז – גם אותו תביאו.

 

המאמר הבא עוסק בחוליה שמחברת בין לקוחות חדשים לבין הגדלת זרם המזומנים בעסק. בשיווק באינטרנט. האמת היא, שהמאמר הבא עוסק במיוחד ביכולת של השיווק באינטרנט להגדיל את כמות הלקוחות החדשים ובכך להשפיע על תזרים המזומנים.

 

נתחיל דווקא בהסתכלות על ניהול העסק.

רבים מבעלי העסקים הקטנים חובשים רב הזמן את הכובע של מנהל היצור בעסק.

מאמנים אוהבים לאמן, צורפים אוהבים לצרוף, מרפאים אוהבים לרפא ואומנים אוהבים ליצור.

למרות שזה נשמע פרדוקסאלי, רוב בעלי העסקים הקטנים מעדיפים לעבוד במחלקת הייצור שלהם.

מעת לעת הם חובשים גם את כובע המנהל, את כובע איש המכירות (כשיש למי למכור), את כובע איש הכספים אבל לרוב, לרוב הם ידחו כמה שאפשר לחבוש את כובע איש השיווק.

 

תרשמו לעצמכם: השיווק הוא החמצן של העסק.

בלי שיווק אין אנשים שאפשר לסגור איתם עסקאות, אין סיבה לעבוד במחלקת הייצור, אין מספרים חיוביים במחלקת הכספים. תפקידו של איש השיווק בעסק הוא קודם כל להביא קהל לקוחות פוטנציאלי למעמדי מכירה. לכן, הקצאת משאבים לשיווק זה לא קשור להעדפה או אהבה, זה קשור לצורך חיוני של העסק. שיווק הוא נתח שצריך לקבל בין 30%-40% מעוגת הזמן של העסק.

 

שיווק יכול להתקיים בערוצים שונים. ערוצי השיווק המסורתיים הם: טלויזיה, רדיו, עיתונות.
ואילו ערוץ השיווק תואם העידן החדש הוא: שיווק באינטרנט.

שיווק באינטרנט הוא אחד מערוצי השיווק האידיאליים ביותר לעסקים קטנים.
בעיקר כי מאפיין אותו צורך בתקציב נמוך לעומת מימון ערוצי השיווק המסורתיים.

 

הם באים אליכם אתם לא הולכים אליהם

מה נעים לכם יותר: לעשות שיחות טלפון קרות, לרדוף אחרי קונים, לשכנע אותם לקנות או,

לקבל פניות מלקוחות בשלים לרכישה, לפתח ערוצי תקשורת עם לקוחות פוטנציאליים שמחפשים את המוצר או השירות או הידע שיש ברשותכם ? אנחנו די בטוחים שהתשובה היא 2, אנחנו לפחות מעדיפים את זה ככה, ואנחנו די משוכנעים שככה יהיה נעים גם לפחות ל 90% מכלל בעלי העסקים.

 

נקודת המוצא בעבודה בשיווק באינטרנט שונה מהשיווק בערוץ המסורתי: התפקיד שלכם כמשווקים הוא להִימצא על ידי הלקוחות הפוטנציאליים שלכם. להִימצא ולא ללכת לחפש.

 

כדי ליהנות מלקוחות חדשים ולהגדיל את תזרים המזומנים נדרשת מערכת שיווק באינטרנט שהתפקידים המרכזיים שלכם בה הם:

1. לבחור לעצמכם בסיס אם בו יהיה חלון ראווה למוצרים / שירותים שלכם ולמומחיות שלכם. זה יכול להתבטא בצורת אתר שיווקי, זה יכול להיות דף עסק עם עמוד נחיתה שיווקי וזה יכול להיות בלוג וורדפרס שיש בו גם עמודי מכירה מקצועיים.

2. להניע תנועה של גולשים אל האתר שלכם

3. לבנות מערכת מכירות משכנעת שתמיר את הגולשים המבקרים באתר ללקוחות משלמים.

 

כאשר תלמדו איך ליצור תנועה לכל אתר אינטרנט שתרצו... ותתמחו ברזי ההמרה, תגלו שאתם ממש יכולים לראות איך הקונים זורמים אליכם ורק מבקשים עוד מידע על המוצרים / שירותים שלכם (וכמובן מתעניינים ברכישה).

כאשר לומדים איך להמיר כל מועמד ללקוח, בין אם חינמי ובין אם משלם (לא כל המרה צריכה להניב עסקה, לעיתים כתובת המייל של הגולש היא כל מה שדרוש לכם) בעצם יוצרים תזרים קבוע של לידים  ולקוחות לעסק.
הקומבינציה של שלושת העקרונות הללו, הם הבסיס לדרך שבה עסקים מתפתחים ומגדילים את היקף המכירות בעזרת שיווק באינטרנט.

קייסי קולג'
Kc College (קייסי קולג')- המרכז ליישומי שיווק באינטרנט: המספק לימודי שיווק באינטרנט, קורסים והדרכות לחברות ארגונים ועסקים קטנים. ושירותי שיווק באינטרנט לבעלי עסקים.
Kc College (קייסי קולג')- המרכז ליישומי שיווק באינטרנט: המספק לימודי שיווק באינטרנט, קורסים והדרכות לחברות ארגונים ועסקים קטנים. ושירותי שיווק באינטרנט לבעלי עסקים.
אינטרנט - שיווק באינטרנט
תאריך: 23/11/2010
תגיות:   שיווק באינטרנט   


ממומן

מאמרים נוספים בתחום אינטרנט - שיווק באינטרנט

אז יש לכם אתר אינטרנט,אבל איך גולשים ימצאו אותו / לילך כהן
ישנה את הדרך לפרסם אתר אינטרנט במודעות בעיתונים ואפילו בלוחות מודעות,בעוד שהדפסת כתובת האתר שלכם על כל דבר ובכל מקום היא התחלה טובה
טיפים לקידום אתרים בגוגל ישראל / לילך כהן
אם האתר שלך הוא רווחי עם פרסום PPC, דירוג גבוהה במנועי חיפוש הם גורם חשוב לשקול את שיפור הרווחיות, ככל שאתה עולה יותר במנועי החיפוש כך תעלה הרווחיות שלך
קידום אתרים במנועי חיפוש / לילך כהן
וש היא ללא ספק אחת משיטות המפתח אם בעל אתר אינטרנט רוצה לשפר את התוצאות באתרו במנועי חיפוש. עם זאת בקידום אתרים כרוכות מיומנויות טכניות - למה? לא הרבה אנשים הם חובבי HTML - זה לא משחק דמקה.....
איך מוכרים הארלי דיווידסון? / דני קרני
הקטע הבא הרשים אותי מאד, והוא לקוח מתוך החדשון שאני מקבל מידי חודש מארה"ב. הקטע כולל סדרה של שתי מודעות טקסט למכירת אופנועי הארלי דיוידסון.
החשיבות העצומה למילה הכתובה / דני קרני
התפקיד המרכזי של הפעילות השיווקית היא למשוך פניות של לקוחות מטרה. תהליך המכירה הוא ההמשך, ותפקידו להעביר את הפונה לסטטוס של לקוח.
מיתוג באינטרנט, איך זה עובד באמת? / נמרוד הורביץ
בעולם הפרסום והשיווק, אלפי חברות משקיעות מידי שנה מאות מיליוני שקלים על שוק הפרסום בארץ ישראל, אך עם זאת מעטות החברות המנצלות את רשת האינטרנט בצורה טובה ויעילה.
שיטה לשיווק פורום במסנג'ר. / יאיר קדרי
הרבה תוהים איך הכי נוח לפרסם קהילת פורומים חדשה במהירות - לי יש תשובה גאונית בפשטותה בשבילכם.
רכישה קבוצתית וכוח הקבוצה בקניה / שרון זילברצויג
רכישה קבוצתית מהי ? איך זה מתבצע? איך משיגים הנחות כה גדולות?
הסוד להצלחה - 3 דקות שישנו את חייכם! / Nisim Ohana
תפסיקו לשאול את עצמכם ?למה אני לא מצליח להרוויח כסף באינטרנט?,איך אנשים אחרים מצליחים ואני לא?,למה הוא כן מצליח ואני לא? בכל אחד מאיתנו יש את הכוח להצליח, רק לא את הרצון האמיתי לעשות את זה.
מאמרים תפריט ראשי
שאלות ותשובות
יתרונות
אודות
הסבר
צור קשר
 
 
 
אודות | צור קשר | מפת האתר | אינדקס אתרים | sitemap | סניפים