מאמר - האתר הראשי להפצת מאמרים וקידום מקצועי
כניסה למערכת כותבי מאמרים כתיבת מאמר חיפוש מאמר מאמרים
 
 
 

שקית הפתעות

טיפים ליצירת שקית הפתעות בלתי נשכחת

/ ליאת פאלס

טיפים ליצירת שקית הפתעות בלתי נשכחת

כל מסיבה נגמרת בסופו של דבר, והילדים חוזרים הבייתה עם שקית הפתעות אותה קיבלו בסיום המסיבה. השקית הזו היא הרושם שתשאירו על הורי הילדים שלא נכחו במסיבה, ואם הרושם הוא דבר שחשוב לכם אז המאמר הזה מיועד אליכם.


ע"מ שנוכל ליצור
שקית הפתעות מושלמת עלינו להתחשב בכמה פרמטרים:

קהל היעד שלנו: 
חשוב לדעת על איזה גיל ילדים מדובר. ישנם ממתקים שלא מיועדים לכל הגילאים ואף עלולים להיות מסוכנים לגילאים מסויימים. כדאי ואף רצוי לתשאל את הילד לגבי סוג ממתקים והפתעות המועדפים עליו או על חבריו לשכבת הגיל.
עלינו להחליט אם אנחנו רוצים לחלק את השקיות שלנו לשקיות המיועדות לבנים / בנות או לשקיות מסוג אחד המיועדות לכולם. בחלוקה אנחנו מרוויחים את ההתאמה הספציפית לכל מגדר הן בסוג השקית והן בהפתעות. באי חלוקה אנחנו יוצרים סטנדרט אחיד. 

השקית:
יש שקיות בגדלים שונים וצורות שונות. אנחנו צריכים להתחשב בתכולה אותה נרצה להכניס לשקית בעת בחירתה. ברור כי שקית גדולה ובה כמות מועטה של פריטים תיראה עלובה. יש לבחור כמה פריטים גדולים כגון חטיף / טופי ארוך או וופל / הפתעה גדולה ע"מ ליצור אפקט של שקית מלאה. רצוי לרפד השקית בפריטים קטנים כמו טופי / מטבעות שוקולד אשר נותנות לשקית נפח.

ממתקים:
יש להשתדל לבחור לפחות פריט אחד מלהיב ובלתי שנשכח, ממנו הילדים יהנו ועליו ידברו לאחר המסיבה.

יש בידכם האפשרות להפוך את האירוע שלכם לבלתי נשכח. ההבדל בין טוב למצויין נמצא בפרטים הקטנים. אל תחסכו זמן וחשיבה, ההבדל יהיה בתוצאה.

 

ליאת פאלס
שקית ההפתעות של מיטל, שקיות יום הולדת בהתאמה אישית.
שקית ההפתעות של מיטל, שקיות יום הולדת בהתאמה אישית.
שקית ההפתעות של מיטל
שקיות יום הולדת בהתאמה אישית.
קרן היסוד 7
רמת אילן
037361983
קישור לאתר
אינטרנט - שיווק באינטרנט
תאריך: 24/10/2010
תגיות:   יום הולדת    שקית הפתעות    שקית יום הולדת   


ממומן

מאמרים נוספים בתחום אינטרנט - שיווק באינטרנט

אז יש לכם אתר אינטרנט,אבל איך גולשים ימצאו אותו / לילך כהן
ישנה את הדרך לפרסם אתר אינטרנט במודעות בעיתונים ואפילו בלוחות מודעות,בעוד שהדפסת כתובת האתר שלכם על כל דבר ובכל מקום היא התחלה טובה
טיפים לקידום אתרים בגוגל ישראל / לילך כהן
אם האתר שלך הוא רווחי עם פרסום PPC, דירוג גבוהה במנועי חיפוש הם גורם חשוב לשקול את שיפור הרווחיות, ככל שאתה עולה יותר במנועי החיפוש כך תעלה הרווחיות שלך
קידום אתרים במנועי חיפוש / לילך כהן
וש היא ללא ספק אחת משיטות המפתח אם בעל אתר אינטרנט רוצה לשפר את התוצאות באתרו במנועי חיפוש. עם זאת בקידום אתרים כרוכות מיומנויות טכניות - למה? לא הרבה אנשים הם חובבי HTML - זה לא משחק דמקה.....
איך מוכרים הארלי דיווידסון? / דני קרני
הקטע הבא הרשים אותי מאד, והוא לקוח מתוך החדשון שאני מקבל מידי חודש מארה"ב. הקטע כולל סדרה של שתי מודעות טקסט למכירת אופנועי הארלי דיוידסון.
החשיבות העצומה למילה הכתובה / דני קרני
התפקיד המרכזי של הפעילות השיווקית היא למשוך פניות של לקוחות מטרה. תהליך המכירה הוא ההמשך, ותפקידו להעביר את הפונה לסטטוס של לקוח.
מיתוג באינטרנט, איך זה עובד באמת? / נמרוד הורביץ
בעולם הפרסום והשיווק, אלפי חברות משקיעות מידי שנה מאות מיליוני שקלים על שוק הפרסום בארץ ישראל, אך עם זאת מעטות החברות המנצלות את רשת האינטרנט בצורה טובה ויעילה.
שיטה לשיווק פורום במסנג'ר. / יאיר קדרי
הרבה תוהים איך הכי נוח לפרסם קהילת פורומים חדשה במהירות - לי יש תשובה גאונית בפשטותה בשבילכם.
רכישה קבוצתית וכוח הקבוצה בקניה / שרון זילברצויג
רכישה קבוצתית מהי ? איך זה מתבצע? איך משיגים הנחות כה גדולות?
הסוד להצלחה - 3 דקות שישנו את חייכם! / Nisim Ohana
תפסיקו לשאול את עצמכם ?למה אני לא מצליח להרוויח כסף באינטרנט?,איך אנשים אחרים מצליחים ואני לא?,למה הוא כן מצליח ואני לא? בכל אחד מאיתנו יש את הכוח להצליח, רק לא את הרצון האמיתי לעשות את זה.
מאמרים תפריט ראשי
שאלות ותשובות
יתרונות
אודות
הסבר
צור קשר
 
 
 
אודות | צור קשר | מפת האתר | אינדקס אתרים | sitemap | סניפים