מאמר - האתר הראשי להפצת מאמרים וקידום מקצועי
כניסה למערכת כותבי מאמרים כתיבת מאמר חיפוש מאמר מאמרים
 
 
 

מכירת מוצרים בפייסבוק

מכירת מוצרים בפייסבוק

/ קרן כהן

 מכירת מוצרים בפייסבוק

http://www.guru4rent.com/images/pixel.gif
פייסבוק הופכת בשנים האחרונות לכוח שיווקי עצום עבור מותגים וחברות. לאחר שהרשת חצתה את קו חצי מיליארד הגולשים , כבר ברור מעל כל צל של ספק שפייסבוק פה בשביל להישאר ואלו מאיתנו שלא יפנימו זאת – יפסידו כסף רב

כמו שזה נראה כרגע, פייסבוק לוטשת עיניים בשנים הקרובות אל תחום המסחר האלקטרוני ואנו כבר יכולים לראות סימנים מעידים לכך בשנה האחרונה. פייסבוק עושה מאמצים כבירים למשוך אליה את הסוחרים ובעלי החנויות באינטרנט. פייסבוק מקווה למשוך גולשים להישאר זמן רב יותר בפייסבוק באמצעות אפליקציות וחנויות מכירת מוצרים אונליין דרך דפי האוהדים בפייסבוק. באמצעות תהליך זה , מקווה פייסבוק להגדיל את רווחיה מפרסומות שיוצגו לגולשים בזמן שהייתם בדפי פייסבוק השונים ולהוות תחליף לחנויות המסחר האלקטרוניות הגדולות בשוק באתרי איביי ואמאזון

מה הסטטיסטיקות אומרות?
על אף הניסיונות הגוברים של פייסבוק, גולשים רבים עדיין אינם רואים בפייסבוק כפלטפורמה למכירת מוצרים אלא יותר ככוח מניע של גולשים לאתר ולאתרי מכירות אחרים ברשת. לפי סקרים שנעשו בשנה האחרונה בארה"ב , משווקים ובעלי חנויות אכן מתעדים להיכנס לשיווק ולמכירת מוצרים דרך הפייסבוק. קרוב ל- 70 אחוז מהסוחרים מתכננים להשתמש בפייסבוק ככלי להנעת גולשים לעבר החנויות האלקטרוניות שלהם ברשת. למעלה מרבע מהנשאלים מתכננים אפליקציות מסחר דרך הפייסבוק במהלך השנה הקרובה

אפליקציות ואפשרויות סחר בפייסבוק כיום
בשנים האחרונות קמות אפליקציות רבות שמנסות לייעל ולבנות חנויות מסחר אלקטרוניות בפייסבוק. אחת האפליקציות המוכרות ביותר כיום היא Payvment. סטארט אפ זה מאפשר להפוך את דפי האוהדים שלנו לחנויות פרונטאליות אונליין לגולשים בפייסבוק בשילוב אמצעי תשלום כמו pay pal וכרטיסי אשראי. אפליקציה נוספת היא Social-ly הישראלית – פלטפורמה לבניית חנויות בפייסבוק. מציגה כיום מבחר חנויות של שעונים , מוצרי חשמל ואף חנויות לרכישת כרטיסי טיסה לחו"ל דרך הפייסבוק. החברה מאפשרת לבנות חנויות בפייסבוק בשלל תחומים ובכל השפות

מסחר אלקטרוני בפייסבוק – לאן זה הולך?
כמו שזה נראה כרגע, הסחר האלקטרוני דרך פייסבוק עדיין נע בהיקפים קטנים. לשם השוואה , אם איביי מוכרים בכל שנייה סחורות בשווי 2,000 דולר, בפייסבוק נמכרות בכל שנייה סחורות בשווי 1.16 דולר. אבל כמו שכולנו יודעים המצב בר שינוי ופייסבוק יכולה עם הזמן להתחיל לנגוס בחנויות אלקטרוניות אחרות ברשת כמו איביי, אמאזון וחנויות קטנות אחרות. היתרונות של פייסבוק ברורים- זהו המקום בו הגולשים שוהים את הזמן הרב ביותר, אפשר לשווק מוצרים כחלק מהפעילות של דפי האוהדים ולהעניק הנחות וקופונים לאוהדים של כל דף / חנות. אז אולי לפייסבוק יש עוד דרך ארוכה, אבל אנחנו היינו מהמרים שעוד יחולו שינויים בתחום ועלינו לפקוח עיניים.

קרן כהן
כהן - מתאמת פרויקטים ב Guru4rent - בית תוכנה בעל ניסיון רב באפיון ופיתוח מערכות אינטרנטיות מורכבות. מתמחה בעיקר בפיתוח אתרים יעודים, בניית אתרים בהתאמה אישית, קהילותWEB 2.0 , פורטלים ועיצוב ממשקי GUI.
כהן - מתאמת פרויקטים ב Guru4rent - בית תוכנה בעל ניסיון רב באפיון ופיתוח מערכות אינטרנטיות מורכבות. מתמחה בעיקר בפיתוח אתרים יעודים, בניית אתרים בהתאמה אישית, קהילותWEB 2.0 , פורטלים ועיצוב ממשקי GUI.
גורו 4 רנט
מתאמת פרויקטים ב Guru4rent - בית תוכנה בעל ניסיון רב באפיון ופיתוח מערכות אינטרנטיות מורכבות. מתמחה בעיקר בפיתוח אתרים יעודים, בניית אתרים בהתאמה אישית, קהילותWEB 2.0 , פורטלים ועיצוב ממשקי קהילותWEB
נתניה
קישור לאתר
אינטרנט - רשתות חברתיות ופייסבוק
תאריך: 29/3/2011
תגיות:   פרסום    שווק    פייסבוק    אינטרנט    רשת חברתית    בניית אתרים    מדיה    מדיה חברתית    טוויטר    ניהול מדיה חברתית   


ממומן

מאמרים נוספים בתחום אינטרנט - רשתות חברתיות ופייסבוק

אסטרטגיית תוכן בפייסבוק / קרן כהן
הפייסבוק נחשבת לרשת החברתית הגדולה ביותר המבוססת על תוכן גולשים. רשתות התוכן מבוסס גולשים משמשות כקרקע לתכנים רבים המופצים ברשת – בשלל אתרי בלוגים, קהילות ופורטלים של גולשים, אתרי מאמרים וכדומה
מכירת מוצרים בפייסבוק / קרן כהן
פייסבוק הופכת בשנים האחרונות לכוח שיווקי עצום עבור מותגים וחברות. לאחר שהרשת חצתה את קו חצי מיליארד הגולשים , כבר ברור מעל כל צל של ספק שפייסבוק פה בשביל להישאר ואלו מאיתנו שלא יפנימו זאת – יפסידו כסף
פרסום ברשתות חברתיות, יתרונות מול חסרונות / נמרוד הורביץ
בתקופה האחרונה מסתמן כי תרבות הגלישה השתנתה ובעיקר נתפסה בתוך הרשת החברתית. בולטות מבין הרשתות החברתיות הינן הפייסבוק והטוויטר.
מלחמת הסטטוסים נמשכת / Nisim Ohana
רמת ההתעניינות בפייסבוק הולכת וגוברת מדי יום, יותר ויותר סטטוסים עולים לאוויר, יותר ויותר אתרים שקמים בנושא, אבל מי האתר הכי יצירתי וכיפי בשבילכם?
שיווק ברשתות חברתיות – איך להניע את הגלגל / קייסי קולג'
שיווק ברשתות חברתיות מאפשר לנו להתחבר אחד אל השני ובכך לרקום בעדינות קשרים עסקיים, קשרים עם קולגות וקשרים עם לקוחות פוטנציאליים עתידיים. זו טעות לחשוב ששיווק ברשתות חברתיות הוא שיווק באינטרנט....
מיתוסים על רשתות חברתיות / מיטל הדר
מיתוסים על רשתות חברתיות - לא מה שחשבת...הכל במדריך הנ"ל
דיל יומי / דודי לבנטל
דיל יומי הינו תאור של צורת מכירה חדשה ואטרקטיבית באינטרנט המשתמשת במודל הרשת החברתית על מנת להשיגכ הנחות משמעותיות
פייסבוק – כלים למפתחים / גיא לביא
אחד הדברים שממחישים יותר מכל את הכוונה של פייסבוק להמשיך ולתפוס נתח משמעותי באינטרנט היא באמצעות שלל כלים למפתחים שהרשת מפתחת עם הזמן. פייסבוק, בדומה לגוגל, מייצרת כלים שיעזרו למפתחים לפתח תוכנות...
סקירת רשתות חברתיות בולטות בעולם / גיא לביא
עד לא מזמן כשהיינו שומעים על רשתות חברתיות, לרובנו זה היה מזכיר פורומים ואתרי קהילות שבעיקר כוונו לגולשים צעירים. במאמר זה נסקור רשתות חברתיות בולטות בעולם – מלבד פייסבוק.
היתרונות של הקמת עמוד מעריצים בפייסבוק / מושיקו ברכה
אם בעבר הייתה צריך שיהיה עמוד אינטרנט לעסק שלך כיום אתה יכול ליצור עמוד לפייסבוק שיתאר את העסק שלך בעיצוב שיתאים לך ובעלות נמוכה ביותר. במאמר הבא מפורטות מספר סיבות מדוע כדאי ליצור עמוד אוהדים.
מאמרים תפריט ראשי
שאלות ותשובות
יתרונות
אודות
הסבר
צור קשר
 
 
 
אודות | צור קשר | מפת האתר | אינדקס אתרים | sitemap | סניפים