מאמר - האתר הראשי להפצת מאמרים וקידום מקצועי
כניסה למערכת כותבי מאמרים כתיבת מאמר חיפוש מאמר מאמרים
 
 
 

CRM

יוצרים חזון CRM: טיפים לקבלת ביצועי CRM מצויינים

/ אביב יועצים

יוצרים חזון CRM: טיפים לקבלת ביצועי CRM מצויינים

 

במאמר זה נלמד על הצעד הראשון בדרך להפיכתו של חזון ה – CRM שלך למציאות: כיצד ליצור חזון שיניע את תהליך השינוי בחברה.

בעוד ש – CRM הנה אסטרטגיה עיסקית אשר נועד למקסם את הריווחיות, את ההכנסות ואת הגישה ללקוחות, CRM המונע מביצועים הוא הרבה יותר מכך. זהו מנגנון מתמשך, מבוסס על שיפורים מתמשכים, המאפשר לארגונים ליישם יחסים ארוכי טווח עם לקוחותיהם, וכמו כן נותן להם את היכולת להבין, לצפות, לנתח, ולנהל יחסים אישיים עם לקוחותיהם ועובדיהם- הן הנוכחיים והן הפוטנציאליים. אך תחילה, מה זה בדיוק CRM?

ובכן, CRM פרושו "ניהול קשרי לקוחות". לפי התפיסה העיסקית, מרכיביו של ה - CRM הנם:

·         עזרה לחברה בתהליך של הפיכת מחלקת השיווק שלה לטובה יותר בזיהוי הלקוחות הטובים ביותר, בניהול קמפיינים שיווקיים ובקביעת יעדי איכות מובילים עבור צוות המכירות.

·         עזרה לחברה בשיפור המכירות הטלפוניות, החשבונות וניהול המכירות על ידי הפיכתו של המידע המשותף למספר עובדים לטוב ביותר, וייעול התהליכים הקיימים (לדוגמה, קבלת הוראות בעזרת התקנים ניידים).

·         איפשור הקמתן של מערכות יחסים אישיות עם לקוחות, מתוך מטרה לשפר את שביעות הרצון של הלקוחות ולמקסם רווחים, וכמו כן זיהוי של הלקוחות הרווחיים ביותר מתוך מטרה לספק להם את רמת השירות הגבוהה ביותר.

·         סיפוק מידע ותהליכים לעובדים, אשר הכרחיים להם כדי להכיר את הלקוחות, להבין ולזהות את צרכיהם, וכדי לבנות ביעילות מערכות יחסים בין החברה, הלקוחות והחברות אשר יש לחברה קשר איתן (כגון ספקים).

אז כיצד מבססים חזון CRM שיניע את תהליך השינוי בחברה? תחילה יש לבסס הבנה ברורה של מספר דברים:

·         הלקוחות והצרכים שלהם

·         הארגון והמתחרים שלו

·         המחוייבות של הארגון לשירות איכותי- מנקודת המבט של הלקוח

זה דורש אמצעים, קביעת סטנדרטים וסימון ציוני דרך, וכמו כן מנגנון שיצור שינוי במבנה הארגון ובתחרותיות בין האנשים- שינוי הנמצא בתהליך ובפעולה תמידיים. תהליך CRM יכול לשרוד רק אם הוא כולל שיפור תמידי של הביצועים!

אין שום ספק בכך שבסביבה העיסקית של היום, נעשה קשה יותר ויותר לשמור על אחד מעקרונות ה – CRM הבסיסיים- ניהול הריווחיות של קשרי הלקוחות, יש לכך מספר השלכות שליליות:

·         ללקוחות המקבלים מידע רב מדי יש יותר בחירה, והם פחות נאמנים לספקים הקבועים שלהם.

·         ערוצי שיווק והפצה חדשים משמעותם שהאינטרקציה של הלקוחות מורכבת יותר, ואולי אף יקרה יותר.

·         ערוצי ההפצה הופכים למורכבים יותר ויותר.

·         אומנם ישנן מספר טכנולוגיות חזקות הזמינות כיום, אך הן יקרות ליישום, ויתרונותיהן טרם הוכחו סופית.

·         השווקים הבורסאיים המסחריים מספקים שירות יעיל ומהיר ביותר, ולכן מאיימים להפוך את הספקים הקטנים לבלתי רלוונטיים.

על כן, ישנו צורך עולה וגובר למציאת חזון CRM אשר יטפל בכל אותן בעיות אשר ארגונים נוטים להתקל בהן. יש לעשות זאת תחילה על ידי קביעת משפר שאלות בסיס:

·         באילו לקוחות עליכם להתמקד?

·         כיצד תוכלו להתמודד עם פיצול ערוצים ומורכבות שירותים- במטרה ליצור תקשורת טובה יותר עם הלקוחות?

·         כיצד תאזנו בין האיכות של חווית הקנייה, עלות השירות ורווחיותו?

רק לאחר שתגדירו את כל השאלות האלו, תוכלו להתחיל ביצרתו של תהליך CRM נכון ויעיל!

אביב יועצים
כתיבת תוכן איכותי.
כתיבת תוכן איכותי.
אביב יועצים
ייעוץ שיווקי וקידום אתרים באינטרנט.
מרכז הארץ
-
קישור לאתר
עסקים - שרות לקוחות
תאריך: 30/3/2011
תגיות:   CRM   


ממומן

מאמרים נוספים בתחום עסקים - שרות לקוחות

בנקים שעות פתיחה / דודי לבנטל
שעות פתיחה של בנקים - כמה שהחיפוש הזה פשוט, ככה הוא מורכב, אלא אם כן משתמשים באתר שעות-פתיחה על מנת להגיע ישירות לשעות הפתיחה של סניף הבנק המסויים.
ניהול קישרי לקוחות עבור עסקים קטנים / אביב יועצים
עסקים קטנים עומדים בפני אותו האתגר אשר עסקים גדולים עומדים בפניו: כיצד ליצור פרופיל טוב של הלקוחות, כדי שיוכלו להציע להם שירות יעיל ועקבי. יש להם מה להרוויח מיישום שיטת ניהול קישרי לקוחות מתקדמת.
ניהול קשרי לקוחות חברתי / אביב יועצים
ניהול קשרי לקוחות חברתי הוא הדבר הבא בתחום של קשרי לקוחות. סוג זה של ניהול מתחיל לתפוס תאוצה בארץ ובעולם, ולרכוש לעצמו עוד ועוד מעריצים.
ניהול קשרי לקוחות: כיצד לשפר קשרי לקוחות / אביב יועצים
קשרי לקוחות הם מרכיב חשוב בכל חברה. התמהיל העסקי של החברה צריך לשים דגש רב על ניהול קשרי לקוחות כחלק מהתכנון העסקי. אבל כיצד לתכנן נכון את קשרי הלקוחות כדי למשוך לקוחות חדשים ולשמר לקוחות קיימים?
ניהול קשרי לקוחות- קריירה מרתקת / אביב יועצים
ניהול קשרי לקוחות או עבודה בקשרי לקוחות יכולה להיות אפשרות קריירה מעניינת ומרתקת לכל מי שרוצה לעבוד עם קהל ומתעניין בשיווק, יחסי ציבור, פרסום ובעולם העסקים.
: CRM ארבעת התכונות הבסיסיות / אביב יועצים
האתגרים אשר נגרמים עקב התנאים העכשויים בשוק העבודה התחרותי מאלצים חברות להעריך מוצרי CRM באור קריטי יותר מבעבר. מנהלי חברות רוצים יותר מה- CRM, אך הם רוצים את זה בצורה פשוטה וקלה יותר.
CRM: לאט יותר בבקשה! / אביב יועצים
אחד הדברים הקשים ביותר בתוכנית CRM הנו קביעת מדדי הצלחה. אחרי הכל, רבות כבר נכתב על מפעלי CRM ועל היכולת להבין לקוחות בהקשר של היחסים השונים שלהם עם החברה.
יוצרים חזון CRM: טיפים לקבלת ביצועי CRM מצויינים / אביב יועצים
במאמר זה נלמד על הצעד הראשון בדרך להפיכתו של חזון ה – CRM שלך למציאות: כיצד ליצור חזון שיניע את תהליך השינוי בחברה.
על שירות לקוחות: כיצד מורכבים מערכי שירות לקוחות ואיך משמרים לקוחות? / אריאל בונוס בע"מ
בתחילת המאה הקודמת מרביתם של העסקים אופיינו כעסקים קטנים שבהם היו מוכרים קבועים וקונים קבועים אשר קיימו ביניהם מערכת יחסים אישית. כיום,נוצר ניתוק בין הקונים למוכרים.
על שירות לקוחות: כיצד מורכבים מערכי שירות לקוחות ואיך משמרים לקוחות? / אריאל בונוס בע"מ
מטרתה של אסטרטגיית שירות הלקוחות להוביל את הארגון להישגים טובים יותר (מכירות) ולשפר תוצאות עסקיות. הצורך לשפר את השירות המוענק ללקוחות נובע גם כתוצאה מהחוקים השונים שנחקקים לטובת הצרכנים.
מאמרים תפריט ראשי
שאלות ותשובות
יתרונות
אודות
הסבר
צור קשר
 
 
 
אודות | צור קשר | מפת האתר | אינדקס אתרים | sitemap | סניפים