מאמר - האתר הראשי להפצת מאמרים וקידום מקצועי
כניסה למערכת כותבי מאמרים כתיבת מאמר חיפוש מאמר מאמרים
 
 
 

מרכזיות, חוק וסדר

מרכזיות, חוק וסדר

/ אביב יועצים

מרכזיות, חוק וסדר

מרכזיות. האם אי פעם ניסיתם לדמיין את העולם ללא אותן מכשירי טלפון משוכללים וחכמים? האם אי פעם הערכתם את אותם מכשירים תמימים המייעלים את זמננו בצורה מופלאה, או שאולי אתם מאלו שלוקחים אותן כמובן מאליו? אם ננסה לרגע אחד לעצום עיניים, לדמיין את העולם המשרדי האפרורי המוכר לנו היטב – אבל ללא שום מרכזיות. מה אתם רואים בדמיונכם?

מתוך הערפל תוכלו לדוג שפע של רגשות סותרים ומבלבלים, אף אחד מהם אינו חיובי במיוחד, כולם מדאיגים במידה זו או אחרת:  בלגן, כאוס. מרכזיות הן אחד מעמודי התווך לסדר, להגיון. זרקו את אותן מרכזיות טלפון מסביבת העבודה שלכם, ולמעשה הוצאתם את השפיות מיומכם. משרד שאין בו שום מרכזייה, הוא משרד שאומללה הפקידה שתצטרך לעבוד בו. כמות הלחץ ההיסטרית הצפויה לה מאגף הטלפון היא רבה ומרובה, ולא מפתיע אם תוך שבוע-שבועיים מיום עבודתה, היא תרצה לתבוע את בזק בגין נזקים קבועים ומתמשכים של איבוד השפיות.

מרכזיות טלפון אולי לא יחסרו במשרד קטנטן, זעיר ומפוהק של איש או שניים שיושבים זה מול פרצופו של זה, אבל כשיש כבר כמה קווי טלפון פנימיים, אנשי מכירות, שירות לקוחות, הנהלת חשבונות, כוח אדם, מחלקת עיצוב, מחלקת טלמיטינג, מחלקת קידום ושאר ירקות, תמצאו שאתם פשוט לא יכולים בלי מרכזיה.

בהעדרה של מרכזיה, הפקידה התורנית (פקידה ללא מזל, ללא ספק) צריכה להצטייד בקול חזק ורועם ובכל פעם שיש שיחה, לצרוח מפתח המשרד בקול שיהדהד בכל המסדרונות ויקפיץ את כל העובדים המסכנים מכיסאותיהם: "אבי!!! יש לך שיחת טלפון, זה מוטי ממס הכנסה. להגיד לו שאתה שוב בישיבה??", או "גיל, אשתך בטלפון, היא שואלת אם קנית משחה נגד טחורים?" מכיוון שרבים מאיתנו עובדים בסביבה משרדית שהיא גם כך לחוצה, מרובת שעות  ועמוסה, הצעקות החוזרות ונשנות במסדרונות עלולות לערער את עצבינו החלשים והמעורערים ממילא... מדוע לדרוך על יבלות, במיוחד כשהן רק מתות להתפוצץ ב"ספלאש" קולני וגדול?

העדרה של מרכזיה מחייבת הצטיידות במגאפון, כך שהעדרן של מרכזיות היה עשוי לפתח מכשירי דור חכם של מכשירי מגאפון מופלאים ומשוכללים. ביקום מקביל, כמובן, אותם מגפונים היו נהפכים לסמארטפונים הבאים ולהכיל שפע של אפליקציות ואפשרויות חכמות.  בצורה דומה, ביקום מקביל של חייזרים, אפשר היה לוותר על מרכזייה ולהשתמש בכוחה המופלא של טלפתיה וכך לקשר בין שיחות שונות במשרד באופן שלוו ורוגע. אך בעולמנו המשמים והארצי, כנראה שאותה מרכזייה תמשיך למלא את מקומה ההכרחי והחיוני במשרדים.

אביב יועצים
כתיבת תוכן איכותי.
כתיבת תוכן איכותי.
אביב יועצים
ייעוץ שיווקי וקידום אתרים באינטרנט.
מרכז הארץ
-
קישור לאתר
עסקים - תקשורת
תאריך: 4/9/2011
תגיות:   מרכזייה    מרכזיות    מרכזיות טלפון    CRM       


ממומן

מאמרים נוספים בתחום עסקים - תקשורת

מרכזיות: המרכזייה של מחר / אביב יועצים
העולם שלנו מתפתח ומשתכלל בקצב מסחרר. מה העתיד צופן לנו בתחום מרכזיות המחר, וכיצד הן עשויות לשרת אותנו בהפחתת הלחץ בעבודה?
מרכזיות, חוק וסדר / אביב יועצים
מרכזיות. האם אי פעם ניסיתם לדמיין את העולם ללא אותן מכשירי טלפון משוכללים וחכמים? האם אי פעם הערכתם את אותם מכשירים תמימים המייעלים את זמננו בצורה מופלאה, או שאולי אתם מאלו שלוקחים אותן כמובן מאליו?
חיבור בינזוגי ובין גורמים / עוזי פלג
לגורמים אותם הוא רוצה לחבר ביחד, יש להתייחס לעוצמת החיבור לקושי לחבר ולפרק את החיבור, את עמידות החיבור, התנאים המתאימים לחיבור, הכלים והידע הנדרש, המאמץ הפיזי המושקע.ושמירה על שלמות החלקים בעת העבודה.
מרכזיות טלפון בשילוב עם מערכת CRM: שתי דוגמאות / אביב יועצים
דוגמה נפוצה של שילוב בין מרכזיות טלפון למערכת CRM הנה האופציה המוכרת של מענה קולי אינטרקטיבי. בדרך זו, יכולות מרכזיות טלפון לנתב טוב יותר את כל השיחות הנכנסות והיוצאות העוברות דרכן.
מרכזיות טלפון ומערכות CRM: כמו כלים שלובים / אביב יועצים
כאשר משלבים היטב בין מערכת CRM לבין מרכזיות טלפון, השילוב יכול להביא עמו התייעלות עסקית מרשימה, גדולה אפילו יותר מההתייעלות שהתרחשה לאחר התקנת מערכת ה- CRM לראשונה.
מרכזיות טלפון: אז והיום / אביב יועצים
בעבר, מרכזיות טלפון היו עצומות ומגושמות, ודרשו מהמרכזנית מאמץ גופני לא קטן. כיום, מרכזיות טלפון אשר עובדות ביחד עם מערכות CRM, מעוצבות כפריטים קטנים ודקים, ומאפשרות ניתוב של השיחות בעזרתם כמה הקלקות.
מרכזיה: פתרון יעיל וחסכוני / אביב יועצים
כל בעל עסק, חברה או ארגון בוודאי יודע כי התקנת מרכזיה שמנתבת את שיחות הלקוחות היא דרך יעילה וטובה לשמר את לקוחותיו.
מרכזיה: חשיבותה של קריינות / אביב יועצים
בעידן של היום, שבו כל חברת טלמרקטינג חייבת לתחזק מרכזיה אוטומטית, הרושם הראשוני נקבע, למעשה, במידה רבה על ידי הקול המוקלט שנשמע באוזני הלקוחות שמתקשרים.
גישור בין גורמים (אנשים,דעות,אינטרסים) / עוזי פלג
ל מציאת פתרון מוסכם או מקובל או אפשרי, אי מציאת פתרון יוצר מצב של בעיה לא פתורה, בעיה לא פתורה מעצם טבעה מהווה מכשול בדרך בין נקודה א לנקודה ב, בכדי לחבר בין הנקודות נדרש לגשר עליהם כלומר לבנות גשר.,
מאמרים תפריט ראשי
שאלות ותשובות
יתרונות
אודות
הסבר
צור קשר
 
 
 
אודות | צור קשר | מפת האתר | אינדקס אתרים | sitemap | סניפים