מאמר - האתר הראשי להפצת מאמרים וקידום מקצועי
כניסה למערכת כותבי מאמרים כתיבת מאמר חיפוש מאמר מאמרים
 
 
 

בניית אתר אינטרנט

בניית אתר באינטרנט - מה שואלים לפני הקמתו

/ מושיקו ברכה
בעבר אנשים לא היו מוכנים לשמוע או להתנסות ב"דבר" הזה שנקרא אינטרנט, חברת בניית אתרים הפועלת בשוק אז הייתה צריכה לעבוד ממש קשה בכדי לשכנע את בעלי החברות להשקיע כסף (אז בניית אתרים הייתה עולה קצת יותר מהיום) באתר אינטרנט. כיום כשאתה שומע שם של חברה או מתעניין במוצר כלשהוא באופן אוטומטי אתה מגיע למנוע החיפוש גוגל ומקליד את רצונך, תוך שניות אתה מגיע ליעדך.
כיום כבר ברור לכולם שהם צריכים אתר אינטרנט, אך עדיין כאשר אני שואל מהי הסיבה שבגללה תרצה להקים אתר אינטרנט? לא כולם ישר שולפים תשובה מהמותן.
יש מגוון סיבות שבגללם נפנה לחברת בניית אתרים:
* בעל העסק רוצה להרשים את הלקוחות שמחפשים פרטים עליו או על העסק.
* בעל העסק רוצה למשוך לקוחות חדשים.
* בעל הסק רוצה לבסס את מעמדו ותדמיתו בשוק.
* דרך להעביר מידע ללקוחות - שעות פעילו, במה בחברה עוסקת, מחירים וכו'..
כדי להשיג את מטרות בעל העסק יש להבין מספר דברים כמו מה הוא רוצה להשיג מבניית האתר? למי האתר פונה? מהו קהל היעד של החברה ואם היא פונה לקהלי יעד שונים זה מצריך דרך חשיבה אחרת בבניית האתר, כיוון שהרי מול קהלי יעד שונים יש לנו מטרות שונות.
לפני פנייה לחברת בניית אתרים מומלץ לעשות מספר פעולות:
דבר ראשון תמיד טוב שיהיה בן אדם אחד מטעם החברה שיהיה ממונה על התהליך.
תמיד עדיף לערוך סקר קצר השואל מספר שאלות על האתר, קונספט, תפריטים, פיצ'רים שונים ועוד... ולהפנות את אותו סקר לנבחרים בחברה מהמנהל הגדול ביותר עד העובד הזוטר ואף למספר לקוחות נאמנים.
את התוצאות יש לשכלל וליצור מסמך של דרישות עבור מספר חברות בניית אתרים לקבלת הצעות מחיר, וכמובן לא לשכוח להתייחס לתוכניות השיווק שלכם.

בחירת שם האתר:
שם האתר או דומיין הינו תהליך חשוב לא פחות מבחירת קונספט האתר, חשוב שהשם יהיה קליט ולא מבלבל יותר מידי.
סיומת האתר גם היא חשובה האם לבחור בסיומת
com או co.il?
ברוב המקרים המבקרים באתר יגיעו בעזרת מנועי חיפוש או פרסומות ברחבי האינטרנט כך שזה לא כל כך משנה.
בשביל הרשמיות סיומת
com הינה לחברה שפועלת עם קהל יעד עולמי ואילו co.il הינה לקהל יעד ישראלי.
כמו כן כדאי להבין שסיומת
co.il מעט יקרה יותר מסיומת com.

אתר דינאמי או סטטי?
אז מה ההבדל בעצם בין שני סוגי האתרים?
אתר דינאמי הינו אתר שחברת בניית אתרים בונה אותו עם מערכת ניהול הפועלת מאחורי הקלעים ודרכה ניתן לעדכן, לשנות, להוסיף, להזיז כל שתרצו באתר מבלי ידע בתיכנות כלל.
אתר סטטי הינו אתר שחברת בניית אתרים בונה ולא ניתן לשנותו רק ע"י מתכנת.
אתר סטטי לרוב יהיה זול יותר מאתר דינאמי. צורת החשיבה צריכה להיות האם אתם רוצים לשווק את עצמכם ולהוסיף תכנים האתר ככל העולה על רוחכם, לכן עדיף כבר בשלב בניית האתר לבחור באתר בעל מערכת ניהול אחורית שתאפשר את השינויים הללו.
כמו כן טיפ קטן - גוגל שכנראה תרצו שהאתר שלכם יופיע כמה שיותר גבוה מעדיף אתרים שמשתנים על בסיס קבוע.

 
 
 
 
 
מושיקו ברכה
מקים חברת pgn לבניית אפליקציות web מורכבות, בניית אתרים דינמיים, קידום אתרים ומיתוג ברשת החברתית פייסבוק.
pgn
בניית אפליקציות web מורכבות, בניית אתרים דינמיים וקידום אתרים במנועי חיפוש וכן מיתוג עסקים בפייסבוק ע"י הקמת דפי מעריצים מעוצבים.
0775644210
קישור לאתר
אינטרנט - בניית אתרים
תאריך: 11/8/2010
תגיות:   בניית אתרים    חברה לבניית אתרים    אתר דינאמי    אתר סטטי   


ממומן

מאמרים נוספים בתחום אינטרנט - בניית אתרים

לשדרג את האתר שלכם / קרן כהן
במידה ויש לכם אתר אינטרנט פעיל או שאת מתעתדים להקים אתר בזמן הקרוב חשוב מאוד לתכנן את ההקמה בקפידה ולדון באלמנטים השונים בצורה מעמיקה. שימושיות באתר אינטרנט היא אחד התחומים החשובים ביותר וחובה להשקיע
בניית אתר באמצעות מערכות ניהול תוכן. / קרן כהן
אין זה משנה איזה אתר החלטת לבנות, כל האתרים שישנם נתמכים על ידי מערכת ניהול תוכן. בחירת עיצוב אתרים יכולה לעשות על ידי כמה דרכים כמו למשל: גרפיקאי שמתמחה בבנייה מסוג בניית אתר.
בניית אתרים תדמיתיים – לגרום לעסק שלך להצליח / קרן כהן
ישנם ארבעה שלבים עיקריים שהופכים בניית אתר לאתר מצליח והם: התאמת האתר והתאמת מערכת ניהול האתר למנועי החיפוש השונים ובעיקר למנוע החיפוש העיקרי גוגל, עיצוב האתר על ידי טובי מעצבי האתרים, בניית אתר על פי
האם שם האתר שלך מוגן ? / קרן כהן
אם יש לכם אתר אינטרנט בעל שם ייחודי אשר רכשתם מאחת החברות המתמחות ברישום דומיינים חשוב מאוד לזכור לעדכן את הרישום לפני שיפקע התוקף והשם יהיה חשוף להשתלטות מצד גורמים מתחרים. שם אתר חשוף פעמים רבות לר
קידום אתרים במנועי חיפוש – מילים במילים / לילך כהן
כיום, כשיש בערך שני מיליארד אתרי אינטרנט ומספרם הולך ועולה בקצב מסחרר, יהיה מדויק יותר לומר: "אם הם יצליחו למצוא את האתר, אולי הם יכנסו אליו לרגע".
בניית אתר תדמית לעסק / דקל כהן
אתר אינטרנט תדמית לעסק, האם זה כדאי ? למה להשקיע אנרגיות וזמן על אתר והאם זה בסופו של דבר משתלם?
איפיון אתרים בעת פיתוח ייעודי / קרן כהן
תהליך איפיון אתר הוא התהליך הבסיסי עליו מושתת כל אתר באינטרנט ובמיוחד אתרים אשר דורש פיתוחים ייעודיים אשר תפורים ללקוח ( Custom Made ). בעת תהליך איפיון האתר נגדיר את מטרות האתר, ננתח את קהל היעד שלו
מיני אתרים - מה תפקידם ואיך לבנות אותם? / קרן כהן
אין גבול לשינויים והחידושים ברשת האינטרנט. זה התחיל מאתרי תדמית קטנים, המשיך באתרי סחר אלקטרוני שמנהלים מכירות מוצרים אונליין, עבר לפלטפורמות תוכן גולשים באמצעות אתרי בלוגים , משם לבניית רשתות חברתיות
הקמה ובניית אתרי אינטרנט / תומר עזרא
בניית אתר אינטרנט משמש להצגת מידע ראשוני אודות פעילות העסק, מוצרים או שירותים אותם מציע העסק, אופי העסק, היסטוריה של העסק ועוד.
עיצות לבניית אתר אינטרנט טוב / תומר עזרא
המעצבים מציעים ללקוח מספר דוגמאות לבחירה. לפעמים הלקוח בוחר מספר רכיבים מהדוגמאות המוצעות ולאחר מכן מאשר את הדגם הסופי של העיצוב.
מאמרים תפריט ראשי
שאלות ותשובות
יתרונות
אודות
הסבר
צור קשר
 
 
 
אודות | צור קשר | מפת האתר | אינדקס אתרים | sitemap | סניפים