מאמר - האתר הראשי להפצת מאמרים וקידום מקצועי
כניסה למערכת כותבי מאמרים כתיבת מאמר חיפוש מאמר מאמרים
 
 
 

שלטים

שלטים

/ זלדה חן

שלטים

בעידן המודרני והקפיטליסטי אינספור חברות מתחרות על תשומת ליבו של הצרכן. בחברה מערבית המקדשת את תרבות הצריכה, אני מוקפים מדי יום בעשרות אם לא מאות מסרים פרסומיים, שתכליתם העיקרית היא עידוד קנייה של מוצר או שירות כלשהו. בטלוויזיה, בעיתונים, ברדיו, באינטרנט, בטלפון הסלולרי, ברחובות העיר ולצידי כבישים סואנים – בכל מקום אליו נפנה נמצא חברה או מותג שמנסים לשכנע אותנו שהם הכי טובים ושרק מהם כדאי לנו לרכוש את המוצר הבא שלנו. בעידן שכזה שלטים משחקים תפקיד מפתח.

שלטים ככלי שכנועי מרכזי

תפקידם המסורתי של שלטים היה העברת מידע ומסרים: שלטים כיוונו אותנו בדרכים, שלטים אפשרו לנו לזהות מקומות ואתרים, שלטים אפשרו לנו להעביר מסרים פוליטיים / חברתיים ולהביע את מחאתנו או תמיכתנו וכדומה. בעידן הנוכחי, השלטים הפכו לכלי מרכזי בידיהם של חברות וארגונים מסחריים רבים, באמצעותו הם מנסים לשכנע אותנו להוציא את מיטב כספנו על המוצר / השירות שלהם.

בכניסה לחנויות השלטים מנסים ללכוד את תשומת ליבנו ולשכנע אותנו להיכנס לחנות ולרכוש את מוצריה. שלטי חוצות בצידי הדרכים, על גשרים, בניינים תחנות אוטובוס וכדומה מנסים לשכנע אותנו שהמוצר שחברה X מייצרת הוא הטוב ביותר, ושמותג Y יהפוך אותנו לצעירים, יפים ומצליחים יותר. גם אם הם לא מנסים למכור לנו מוצר / שירות כלשהו באופן ישיר, השלטים עם המסרים הפרסומיים שלהם נועדו לגרום לנו לזכור את המותג / החברה טוב יותר ובאופן חיובי יותר.

כדי ששלטים יתפקדו ככלי שכנועי הם לא חייבים להיות גדולים במיוחד, צבעוניים במיוחד או יקרים במיוחד. כדי ששלטים ימלאו את ייעודם עליהם להיות מותאמים לקהל היעד שלהם. לדוגמא: שלטים של חנות צעצועים פונים בעיקר לילדים קטנים. לכן עליהם להיות מעוצבים באופן כזה שימשוך את תשומת ליבם של ילדים. הם יכולים להיות מעוצבים בגופנים "ילדותיים" ובצבעים עליזים, וממוקמים בקרבת בתי ספר ומקומות בילוי של ילדים. שלטים של מותגים יוקרתיים אמורים לפנות לאוכלוסייה אמידה וליצור רושם יוקרתי, שאינו עממי וזול. לכן שלטים אלו יהיו מוקפדים ומינימליסטיים, עשויים מחומרים איכותיים  כמו שלטי ניאון ומוצבים במקומות שבהם נמצא קהל היעד שלהם.

שלטים מוארים – לבלוט בתוך ים של מסרים

כריבוי החברות והמותגים כך גם רבים הם השלטים שמקיפים אותנו. ובים של מסרים פרסומיים, הצרכן מפתח אדישות וקהות חושים. במציאות שכזו לשלטים קשה מאוד להותיר עלינו רושם בלתי נשכח ולהישאר זכורים בתודעתנו. כדי להתגבר על מכשול זה פותחו טכניקות ייצור חדשות של שלטים. דוגמא לטכניקה שכזו היא שלטים מוארים.

שלטים מוארים בולטים מעל כל היתר. שלטים מוארים מבטיחים ששם המותג / החברה שלך יראה למרחוק גם ובעיקר בלילה. שלטים מוארים מבטיחים לך בולטות בין ים השלטים והמסרים הפרסומיים. ומעל לכל, שלטים מוארים מאפשרים לך לתפוס את תשומת ליבו של קהל היעד שלך גם כשהוא מוקף באינספור שלטים מדי יום.

 

זלדה חן
אני אוהבת אוכל טוב.מי שאוהב אוכל ברמה -מוזמן.
עסקים - שיווק ופרסום
תאריך: 14/10/2010
תגיות:   שלטים    שלטי ניאון    שילוט מואר   


ממומן

מאמרים נוספים בתחום עסקים - שיווק ופרסום

שילוט במודיעין / לילך כהן
ם עסק חדש, אתם צריכים שילוט שיאמר לעוברים ושבים שהעסק שלכם נמצא במקום. זהו אמצעי הפרסום הזמין ביותר, אם הוא מבוצע נכון. אז איך בוחרים שילוט במודיעין מהם סוגי השלטים הקיימים? כל התשובות במאמר שלפניכם.
כרטיסי ביקור- לא רק לעסקים / מרטין בוקסדורף
נכון, כולנו מכירים את כרטיסי הביקור כעניין עסקי נטו, אך ידעתם שבמדינות אחרות כאשר פוגשים בחורה בבר, נותנים לה כרטיס ביקור?
דפוס חשוב: הזמנות לאירוע / אביב יועצים
בדרך כלל אנו באים במגע עם בית דפוס כחלק מההכנות של אירוע מרגש בחיינו: חתונה, ברית או בריתה, בת מצווה או בר מצווה. באירוע זה אנו רוצים לשלוח הזמנות אישיות ומיוחדות.
דפוס מול אינטרנט / אביב יועצים
עם התפתחות האינטרנט החלו להישמע חששות באשר לעתידם של מוצרי דפוס: הפרסום בדפוס, דפוס העיתונים והספרים, עתיד בית דפוס ועוד. במאמר זה ננסה לבחון האם החששות מוצדקות.
דפוס ומוצריו שכל עצמאי צריך / אביב יועצים
עכשיו אחרי שהקמת את העסק, נרשמת כחוק ושיווקת את עצמך, הלקוחות מתחילים לזרום וכדאי שתפנה לבית דפוס ותדפיס כמה מוצרי דפוס משרדיים.
דפוס: החשיבות של מוצרי דפוס לעסק שלך / אביב יועצים
עולם העסקים נאלץ בשנים האחרונות להתמודד עם המדיה הדיגיטאלית. אך מחוץ לרשת האינטרנטית עדיין ממשיכים העסקים להתבצע בצורה דומה מאד לשיטה הישנה ועדיין יש חשיבות לדברי דפוס הנושאים את שם העסק.
דפוס: הפצת פליירים בדפוס- האם זה עובד? / אביב יועצים
אנשים אולי מקטרים כשדוחפים לידיהם דברי דפוס, אבל האמת היא שאחוז מאד גבוה מהם בוחנים את הפלייר ואת דבר הדפוס, מתוודעים לשם העסק ובודקים האם הפלייר רלוונטי עבורם.
מוצרי קד"מ ככלי למיתוג ולהעצמת המותג בקרב הלקוחות / טקסס מוצרי פרסום ומתנות עם לוגו
מוצרי קידום מכירות ממותגים במותג ופרסום שלכם , הם כלי שיווקי רב עוצמה לחיזוק המותג שלכם ולהעצמת המיצוב העסקי בקרב לקוחתכם במאמר זה נסקור על היתרונות ועל הדרכים להפקת המוצר קד"מ הטוב ביותר
שינויים חריפים בתחומי הדפוס והאלומיניום- האינטרנט מוריד מחירים / מרטין בוקסדורף
הפרסום באינטרנט הוריד את רמות המחירים בכל התחומים הקיימים אצל בעלי מקצוע ובעלי עסקים בכלל. איך נתח הרווחים יורד בגלל האינטרנט
דפוס: מבט מבפנים / אביב יועצים
יש הרבה מעצבי דפוס שעובדים כפרילנסרים בנוסף לעבודתם כשכירים, והם חוו על בשרם מגוון של לקוחות. מעצבים בדרך כלל רואים את עצמם כאומנים, ולכן הם לא יסכימו לכל בקשה של לקוח.
מאמרים תפריט ראשי
שאלות ותשובות
יתרונות
אודות
הסבר
צור קשר
 
 
 
אודות | צור קשר | מפת האתר | אינדקס אתרים | sitemap | סניפים