|
|
אסטרטגיית תוכן בפייסבוק |
אסטרטגיית תוכן בפייסבוק / קרן כהן |
|
אסטרטגיית תוכן בפייסבוק
הפייסבוק נחשבת לרשת החברתית הגדולה ביותר המבוססת על תוכן גולשים. רשתות התוכן מבוסס גולשים משמשות כקרקע לתכנים רבים המופצים ברשת – בשלל אתרי בלוגים, קהילות ופורטלים של גולשים, אתרי מאמרים וכדומה. ניהול התוכן בפייסבוק וברשתות חברתיות נחשב למלאכת אומנות בשל הזמן הרב שהוא דורש מאיתנו והיכולת לייצר אינטראקציה ולזכות בתגובות אוהדות מחברינו ברשת החברתית.
הכלים לניהול תוכן בפייסבוק 1. פרופיל אישי: פרופיל אישי הנו בסיס הפעילות שלנו. פרופיל אישי מיועד עבור בן אדם אמיתי ולא כרטיס פרופיל לעסק וכדומה. פרופיל חייב להיות חם , עם תמונה שמשדרת אמינות ורצינות. הפרופיל שלכם הוא לא המקום לשיווק העסק שלכם, הוא יכול לתמוך באופן נקודתי ולהוסיף לייק על פוסטים שונים של דף האוהדים שלנו – אך ייעוד הפרופיל להיות כרטיס אנושי. 2. דף אוהדים: כרטיס הביקור של העסק שלכם בפייסבוק. דפי המעריצים נחשבים לכלי היעיל ביותר למיתוג ושיווק ארגונים וחברות בפייסבוק. וודאי שמעתם וראיתם בפרסומות השונות כיצד מפנים את הצופים לעבר דף האוהדים של המותג בפייסבוק. דפי האוהדים הפכו בשנים האחרונות למועדון לקוחות אקסקלוסיבי ואיכותי של כל מותג וחברה. 3. קבוצה: פתיחת קבוצות בפייסבוק יכולה לעזור במיתוג העסק. הרעיון בפתיחת קבוצה הנו ריכוז גולשים סביב נושא או אג'נדה מסוימת. קבוצה אמורה להיות סגורה ולתת מענה פנימי לגולשים בה. זה יכול להיות למשל קבוצה שעוסקת בתחום של קידום אתרים באינטרנט וכולם שם יכולים להיוועץ ולהיעזר אחד בשני או קבוצה של גולשים שמפרסמים חיות עזובות לאימוץ למשל.
ניהול אסטרטגיית תוכן בפייסבוק אסטרטגיית ניהול התוכן שלנו בפייסבוק חייבת להיעשות בצורה חכמה על מנת שנוכל לפזר את ההשקעה שלנו בכמה אפיקים במקביל. אסטרטגיית התוכן חייבת לכלול ניהול תוכן שוטף בפלטפורמות נוספות מלבד הפייסבוק כגון הטוויטר, ניהול בלוגים ופרסום תכנים ברשת. החברות הגדולות כבר השכילו להבין זאת והכשירו בעל מקצוע מיוחד מטעם הארגון שמוגדר כמנהל המדיה החברתית מטעמם. הפעילות השיווקית ברשתות החברתיות היא בעלת ערך מוסף אדיר לחיזוק המותג לאורך זמן, ועל כן האסטרטגיה צריכה להיות לאורך זמן ולפי יעדים ומטרות ברורים – תוך שימוש שוטף בכלל הכלים שעומדים לרשותנו.
ניהול אסטרטגיית תוכן בפייסבוק צריך לכלול פעילות שוטפת במקביל במדיומים הבאים: • ניהול בלוג והפצת תכנים דרכו באופן שוטף (בסנכרון והמלצות שוטפות דרך דף המותג בפייסבוק). הניהול כולל מענה לתגובות גולשים ויצירת שיח מולם. • ניהול טוויטר: הטוויטר פועל בצמוד וכאמצעי משלים לדף הפייסבוק ולבלוג. הטוויטר הוא כלי להפצת חדשות ועדכונים שוטפים , ובו ניתן לשתף ולקשר לבלוגים ולתכנים שפרסמתם ברשת. • ניהול דף אוהדים בפייסבוק: הכלי העיקרי לניהול המדיה החברתית של הארגון. עלינו להוסיף תכנים ולעדכן את דף האוהדים באופן שוטף. השאיפה היא לייצר סטאטוסים שיזכו לתגובות ולייקים רבים מהאוהדים בדף. כמו כן, יש לשלב תחרויות והפעלות לגולשים באופן שוטף על גבי דף האוהדים – באמצעות שיתוף תמונות וסרטוני גולשים, צירוף חברים לדף ועוד.. • ניהול קמפיין ממומן בפייסבוק – לתגבור אוהדים בדף ולמיתוג החברה.
ניהול תוכן בפייסבוק הוא עבודה שוטפת שעליכם לקחת במשרה מלאה. עליכם לעשות זאת עם אינטליגנציה רגשית גבוהה, ולהעניק ערך מוסף לגולשים שלכם. כפי שאתם מצפים ללייק ולתגובות גולשים – כך הם מצפים מכם שתגיבו להם חזרה. העניקו כדי לקבל. |
|
|
קרן כהן |
כהן - מתאמת פרויקטים ב Guru4rent - בית תוכנה בעל ניסיון רב באפיון ופיתוח מערכות אינטרנטיות מורכבות. מתמחה בעיקר בפיתוח אתרים יעודים, בניית אתרים בהתאמה אישית, קהילותWEB 2.0 , פורטלים ועיצוב ממשקי GUI. |
כהן - מתאמת פרויקטים ב Guru4rent - בית תוכנה בעל ניסיון רב באפיון ופיתוח מערכות אינטרנטיות מורכבות. מתמחה בעיקר בפיתוח אתרים יעודים, בניית אתרים בהתאמה אישית, קהילותWEB 2.0 , פורטלים ועיצוב ממשקי GUI. |
גורו 4 רנט |
מתאמת פרויקטים ב Guru4rent - בית תוכנה בעל ניסיון רב באפיון ופיתוח מערכות אינטרנטיות מורכבות. מתמחה בעיקר בפיתוח אתרים יעודים, בניית אתרים בהתאמה אישית, קהילותWEB 2.0 , פורטלים ועיצוב ממשקי קהילותWEB |
|
נתניה |
|
|
קישור לאתר |
אינטרנט - רשתות חברתיות ופייסבוק |
תאריך: 29/3/2011 |
תגיות:
פרסום
שווק
פייסבוק
אינטרנט
רשת חברתית
בניית אתרים
מדיה
מדיה חברתית
טוויטר
ניהול מדיה חברתית
|
|
|
|
|
|
|
|
מאמרים נוספים בתחום אינטרנט - רשתות חברתיות ופייסבוק |
אסטרטגיית תוכן בפייסבוק / קרן כהן |
הפייסבוק נחשבת לרשת החברתית הגדולה ביותר המבוססת על תוכן גולשים. רשתות התוכן מבוסס גולשים משמשות כקרקע לתכנים רבים המופצים ברשת – בשלל אתרי בלוגים, קהילות ופורטלים של גולשים, אתרי מאמרים וכדומה |
|
|
|
|
|
מכירת מוצרים בפייסבוק / קרן כהן |
פייסבוק הופכת בשנים האחרונות לכוח שיווקי עצום עבור מותגים וחברות. לאחר שהרשת חצתה את קו חצי מיליארד הגולשים , כבר ברור מעל כל צל של ספק שפייסבוק פה בשביל להישאר ואלו מאיתנו שלא יפנימו זאת – יפסידו כסף |
|
|
|
|
|
|
|
מלחמת הסטטוסים נמשכת / Nisim Ohana |
רמת ההתעניינות בפייסבוק הולכת וגוברת מדי יום, יותר ויותר סטטוסים עולים לאוויר, יותר ויותר אתרים שקמים בנושא, אבל מי
האתר הכי יצירתי וכיפי בשבילכם? |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
דיל יומי / דודי לבנטל |
דיל יומי הינו תאור של צורת מכירה חדשה ואטרקטיבית באינטרנט המשתמשת במודל הרשת החברתית על מנת להשיגכ הנחות משמעותיות |
|
|
|
|
|
פייסבוק – כלים למפתחים / גיא לביא |
אחד הדברים שממחישים יותר מכל את הכוונה של פייסבוק להמשיך ולתפוס נתח משמעותי באינטרנט היא באמצעות שלל כלים למפתחים שהרשת מפתחת עם הזמן. פייסבוק, בדומה לגוגל, מייצרת כלים שיעזרו למפתחים לפתח תוכנות... |
|
|
|
|
|
סקירת רשתות חברתיות בולטות בעולם / גיא לביא |
עד לא מזמן כשהיינו שומעים על רשתות חברתיות, לרובנו זה היה מזכיר פורומים ואתרי קהילות שבעיקר כוונו לגולשים צעירים.
במאמר זה נסקור רשתות חברתיות בולטות בעולם – מלבד פייסבוק. |
|
|
|
|
|
היתרונות של הקמת עמוד מעריצים בפייסבוק / מושיקו ברכה |
אם בעבר הייתה צריך שיהיה עמוד אינטרנט לעסק שלך כיום אתה יכול ליצור עמוד לפייסבוק שיתאר את העסק שלך בעיצוב שיתאים לך ובעלות נמוכה ביותר. במאמר הבא מפורטות מספר סיבות מדוע כדאי ליצור עמוד אוהדים. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|