באיזו חברה כדאי לבנות אתר תדמית
בישראל 2011 ישנם מאות חברות המציעות לעצמאים ובעלי עסקים שירות של בניית אתר תדמית. התהליך עשוי להיות דומה אבל הן השירות והן המוצר שמספקת החברה עשוי להשתנות מחברה לחברה. להלן חמש טיפים לחיפוש חברת בניית אתרים שנותנת מוצר איכותי
מערכת ניהול תוכן טובה – מערכת הכוללת יכולת להכניס תכנים /כתבות לאתר בצורה קלה ונוחה. מערכת זאת כוללת דף עם פונקציות כמו מסמך וורד. מערכות ניהול תוכן מתקדמות כוללות גם אפשרות להכניס לכל דף כותרת, מילות מפתח ותיאור. בצורה זאת מערכת החיפוש של גוגל קוראת את התכנים של האתר עם הטקסטים והכתבות עם מילות המפתח והתיאורים שחשוב ללקוח לקדם. כלומר נעשה קידום אוטומטי לכל דף תוכן. בחברת לייב סיטי לדוגמא אין צורך לעדכן לכל דף את מילות החיפוש הרלוונטיות והתיאור של הדף ולכן לא מתבע קידום אוטומטי של הדף באינטרט. רק מי שלמד ובקיע במערכת הולך לכלים המתקדמים ומקדם כל דף. במערכת ניהול התוכן של חברת אימפלה כל דך תוכן שלקוח מעלה צריך להיות מוכנס בליווי של תיאור ומילות מפתח. בצורה זאת הדף מקודם בגוגל באופן מיידי.
מערכת ניהול פורטל – מערכת ניהול פורטל חשובה לאתר תדמיתי המעוניין להביא לקוחות באמצעות ניהול פורום. לקוחות אוהבים לשאול שאלות ואם מעלים פורום הכולל תשובות לשאלות הגולשים ניתן להביא גולשים רבים יותר. חשוב שמערכת ניהול הפורטל תאפשר לבעל האתר לנהל את פורום ואף מספר פורומים בתתי תחומין שונים.
מערכת לניהול חנות ומכירות – אם הינך בעל עסק המוכר מוצר . חשוב שהאתר יכלול אופציה להזמנה ומכירת המוצר דרך האתר. שירות זה יאפשר ניהול טוב של לקוחות ומעקב של מכירות.
מערכת לניהול רשימות דיוור וניוזלטר – יצירת קשר קבוע עם לקוחות קבועים וחדשים הוא חלק בלתי נפרד מתהליך השיווק של עסק. מערכת זאת מאפשרת לשלוח באופן קבוע ניוזלטר או מיילים ללקוחות קבועים. שליחה זאת מאפשרת לבעל העסק לתזכר את לקוחותיו על מבצעים , הנחות, מוצרים חדשים באופן ישיר ודרך כתבה המספקת מידע החיוני ללקוח.
לסיכום, לפני שבונים אתר תדמיתי השקיעו את הזמן בחיפוש החברה המתאימה.