פרסום באמצעות ביז-טון - שוק בגדילה
פרסום לסלולרי - הוא שוק הגדל במהרה, מאפשר למותגים, סוכניות ומשווקים את האפשרות להתחבר ללקוחותיהם מעבר לערוצים המקובלים הקיימים במדיה הדיגיטלית כיום. המדיה של הביזטון מאפשרת למפרסם להגיע הישר לאוזן הלקוח. המכשיר הסלולרי הוא מכשיר אישי מאוד- ולכל אחד בימינו יש את הטלפון שלו, שהוא לוקח איתו לכל מקום. העובדה הזו, עושה את המכשיר הסלולרי לערוץ שיווק מאוד מדוייק וממוקד, ושבו הצרכן רגיל לקבל תכנים, אם זה לאוזניו או היום גם לעיניו. כתוצאה מיכולת זו, המדיום הסלולרי מספק תוצאות מדוייקות וממוקדות, באפקטיביות מאוד גדולה ביחס למדיות אחרות. פרסום סלולרי צפוי לגדול מעבר ל10 מיליארד יורו ב2102 ו15 מיליארד ב2013 - בקפיצה נחשונית מ1.4 מיליארד בלבד ב2007. הוא שאמרנו - שוק בגדילה.
ערוצי פרסום מסורתיים בתחום התקשורת היו מוגבלים ללאינטרנט או לשימושים משניים של הטלפון (הודעות סמס, הודעות תוכן וכו) והשוק הזה מגיע למבוי סתום.
עד אשר הגיע הביז-טון.
הביז-טון מנצל ביעילות את פרק הזמן הפנוי היחידי שבו הלקוח נמצא בהאזנה מלאה, ובעת שהטלפון נמצא בשימוש העיקרי והחידי שתמיד יהווה את המטרה של הטלפון - לכל משתמש בכל גיל, מגזר ומגדר - דיבור.
מהו ביז-טון?
ביז-טון הוא מסר שיווקי קצר המחליף את צליל החיוג. זמן ההמתנה הוא חלון הזדמנות מצויין לספר למתקשר לאיזה עסק הגיע, וכל עוד הוא מחוייב להמתין עד שיענה, אפשר לנצל את הזמן כדי לספר על העסק. נותן לך הזדמנות לספר קצת על העסק שלך, לבדל את עצמך מהמתחרים, ליצור קשר אישי עם הלקוח ולהתחיל למכור עוד לפני שענית.