מאמר - האתר הראשי להפצת מאמרים וקידום מקצועי
כניסה למערכת כותבי מאמרים כתיבת מאמר חיפוש מאמר מאמרים
 
 
 

בניית דף נחיתה

בניית דף נחיתה, למה זה כדאי?

/ נמרוד הורביץ

המושג דף נחיתה הוא מושג שעם הזמן הולך ונשמע יותר ויותר ברשת האינטרנט, אך לרבים מאתנו כלל לא ברור מהו אותו דף ומה השימוש העיקרי שלו.

דף נחיתה הינו דף אשר מטרתו היא לקבל את הגולש בצורה האידיאלית לביצוע פעולה מסוימת. משמעות הדבר היא, כי עם ברצוני להביא גולש לנקודה מסוימת באתר, בשאיפה שזה יבצע פעולה/רכישה, הדרך הנכונה היא על-ידי דף נחיתה.

דפי הנחיתה התפתחו בעיקר עם התפתחות הפרסום הממומן בגוגל, בו מגיעים הגולשים דרך מודעות טקסט קטנות. אותם גולשים אשר צפו במודעות, צריכים לקבל מענה ברור ומיידי לצורך שלהם ובמידה וזה לא יקרה, יהיה הדבר בזבוז של כסף וזמן.

בניית דף נחיתה היא פעולה הדורשת מחשבה, איכות אותו הדף תשפיע על איכות המודעה המכווינה אליו. בכך יוכל המפרסם להרוויח כסף רב יותר בזכות שני דברים:

האחד, שיפור ההמרה(מכירות ביחס לכניסות לדף) תוביל להתקשרות גדולה יותר עם לקוחות. השני,שיפור ניכר בציון האיכות הניתן למודעה במערכת הפרסום הממומן של גוגל, שיפור זה יוביל ליכולת להיות מועדף על פני מתחרייך, אשר הציעו מחיר גבוה יותר עבור המודעה.

חשוב לזכור כי דף הנחיתה הינו דף שלא חייב להיות חלק אינטגראלי מהאתר שלך, למרות שקיימת עדיפות שיהיה קו מנחה בניהם. בניית דף נחיתה דורש את ההבנה כי על הדף להעביר מסר חד וברור אשר יניע את הגולש לפעולה הרצויה, רכישה, התקשרות או מילוי טופס כזה או אחר. את דף הנחיתה יש לעצב תוך דגש על הנקודה אליה אנו רוצים להביא את הגולש. לדוגמא, עם יש לנו טופס יצירת קשר, נעדיף למסגר טופס זה בצבע בולט(מומלץ בכתום). טופס זה ימוקם במקום מרכזי, במקום שלא דורש גלילה מצד הגולש, חשוב להתנסח בצורה ברורה ואף חשוב מכך להשתמש בפעלים אשר יניעו את הגולש, פעלים כגון "הרשם" או "התקדם".

 בניית דף נחיתה לטובת קמפיין פרסום ממומן בגוגל או בפייסבוק הוא צעד הכרחי חשוב בתהליך של מיתוג באינטרנט, אך גם הוא צריך להיעשות בצורה מקצועית ככל האפשר, על מנת לחסוך כמה שיותר כסף בתהליך הפרסום הממומן שעלול להיות יקר ולא יעיל.

נמרוד הורביץ
מנהל חברת websummit-מיתוג באינטרנט
websummit
websummit-חברה המתמחה במיתוג עסקים ברשת האינטרנט.
קישור לאתר
אינטרנט - פרסום באינטרנט
תאריך: 27/2/2011
תגיות:   מיתוג באינ טרנט    בניית דף נחיתה   


ממומן

מאמרים נוספים בתחום אינטרנט - פרסום באינטרנט

קמפיינים מוצלחים ברשת / קרן כהן
מהפכת הרשתות החברתיות תקפה אותנו בשנים האחרונות מכל כיוון אפשרי ברשת – בלוגים, פורומים, יוטיוב וכמובן שלל הרשתות החברתיות ובראשן פייסבוק עם למעלה מחצי מיליארד גולשים. עם הפיכת הרשתות החברתיות ופייסבוק
פרסום Push מול פרסום Pull / קרן כהן
רשת האינטרנט נחשבת בשנים האחרונות כמדיה המפתחת, הצומחת והמתקדמת ביותר. אם לפני שנים מעטות מעט מאוד אנשים נחשבו לתוכן שיווקי באינטרנט, כיום רובינו קונים, מוכרים או מנהלים השוואות מחירים ברשת האינטרנט ל
בניית דף נחיתה, למה זה כדאי? / נמרוד הורביץ
תחו בעיקר עם התפתחות הפרסום הממומן בגוגל, בו מגיעים הגולשים דרך מודעות טקסט קטנות. אותם גולשים אשר צפו במודעות, צריכים לקבל מענה ברור ומיידי לצורך שלהם ובמידה וזה לא יקרה, יהיה הדבר בזבוז של כסף וזמן.
פרסום ברשתות חברתיות, נשיפה בעורפו של גוגל? / נמרוד הורביץ
רך אותן רשתות חברתיות, אשר שינו גם את ההתנהלות החברתית שלנו מחוץ לרשת האינטרנט ומול מסך המחשב. ההצלחה של רשתות אלה בנויה מתוך הגיון חברתי ברור, שבו ישנם מעגלים חברתיים השזורים זה בזה ומכילים זה את זה.
באיזו חברה כדאי לבנות אתר תדמית / אורית מהמ
בישראל 2011 ישנן חברות רבות המיעות שירות של בניית אתר תדמית. מה חשוב לדעת בנושא בניית אתרי תדמית ואיפה כדאי לבנות אתר תדמיתי
המדריך לפרסום בגוגל-קידום אורגני וממומן / מיטל הדר
כל מה שרצית לדעת על פרסום בגוגל ולא העזת לשאול ולהבין עד היום...
אביזרים לסלולר / אלירן ישראלי
רמקולים לאייפון
אביזריי אייפון / אלירן ישראלי
חשיבותם של אביזרים לאייפון
הלוואות / אלירן ישראלי
הלוואת חוץ בנקאיות
מאמרים תפריט ראשי
שאלות ותשובות
יתרונות
אודות
הסבר
צור קשר
 
 
 
אודות | צור קשר | מפת האתר | אינדקס אתרים | sitemap | סניפים