איך מוכרים הארלי דיווידסון בלי מילה אחת על האופנוע? – הכל ענין של כתיבה שיווקית
הקטע הבא הרשים אותי מאד, והוא לקוח מתוך החדשון שאני מקבל מידי חודש מארה"ב. הקטע כולל סדרה של שתי מודעות טקסט למכירת אופנועי הארלי דיווידסון.
שימו לב: אף מילה על האופנוע : אפשר ללמוד המון ממודעה זו. קופירייטינג מסקרן, כולו ממוקד בקורא ובדמיונו.
מודעה מס. 1
אופנוע הארלי דווידסון חדש מתחיל במחיר של 6,595 $. כשאתם מוציאים סכום זה אתם מקבלים מספר דברים בחינם: רעם עמוק גברי ומהדהד : רוח מצויינת באוויר: הרבה אווו ואההה: 4 מיליון מיילים של כבישים פתוחים: תירוץ לאיחור: סיבה להקדמה: עיניים של נמיה: אופקים זוהרים: מבטי קנאה רטובים: הרבה מקום למרפקים: 103 שנות ניסיון: סיפורי רוכבים: בדיחות רוכבים: לחיים של פלדה: טעם של "בניגוד לחוק": ניפנוף ילדים: שיזוף קל: תשומת לב ממוקד: רעיונות מוטרפים של טאטו: שמן מנוע בוורידים: 5 מיליארד כוכבים: להיות חלק מן החברה': שאיפה לפתוח באיסוף חולצות שחורות מודפסות: ואלפי אחים ואחיות:
לפרטים נוספים harley-davidson.com/biglife
מודעה מס. 2
"אינני יכול לרכוש הארלי בגלל שאינני יודע לרכב על אופנוע". בעוד שטכנית זה אולי נכון, בוא נתייחס לזה דקה ונביט בהצהרה זו במונחים של ההתפתחות האישית שלך. "אינני יכול לעזוב את הלול מאחר ואיני יודע ללכת", "אינני יכול להיגמל מטיטולים בגלל שאינני שולט בצרכי...", "אינני יכול לתת נשיקה צרפתית בגלל שאינני יודע שום דבר על צרפת...", "אינני יכול להשיג עבודה בגלל שאינני יודע לעבוד...", " אינני יכול לרכוש הארלי בגלל שאינני יודע לרכב על אופנוע".
האמת היא שאם מעולם לא למדת שום דבר חדש אז איך בכל זאת הגעת למשהו?
לפרטים נוספים harley-davidson.com/biglife
אף מילה על המוצר. הרבה רגש. מודעות טקסט המסקרנות את הקורא להיכנס לאתר. איזה יופי !