היום תחום הפקת מסיבות הבת מצווה | בר מצווה , הפכה לתעשיה של ממש , כל מועדון תל אביבי או בר בהרצליה למדו שאם יש כבר מועדון\בר ויש לו תקליטן ,הגברה וכמה מנורות אז אפשר לפני פתיחת המקום גם לארגן 3 שעות של בר או בת מצווה וכל מה שנישאר זה רק איש מכירות טוב או הורים שלא ממש מבינים את התחום.
לכן חברת אושן הפקת בת מצווה VIP אספה עבורכם את מיטב הפרמטרים לאירגון בת מצווה מושלמת! וקצת על מאחורי הקלעים של התעשיה.
איך לבחור תקליטן :
ראשית כל על כל הערב והצלחתו אמון התקליטן: בת מצווה הינו ז'נאר ניפרד וספטיפי בתחום האירועים לכן חשוב שהתקליטן יהיה בעל רקע בתחום, בעלי אולמות תמיד ימליצו לכם על התקליטן שלהם אך חשוב לדעת שתקליטן שטוב לחתונה אירוע חברה או ברית לא תמיד יתאים לבת מצווה, המוסיקה שונה וקצב האירוע שונה,התקליטן צריך לדעת להיות עם האצבע על הדופק ולדעת לעניין את הילדים ,להפעיל ולהנחות על מנת שתמיד יהיו במרכז רחבת הריקודים ומסביב לחוגג\ת. היום תחום התקליטנות "פרוץ" כל ילד שמוריד שירים באינטרנט או שאבא שלו קנה לו זוג רמקולים הופך להיות די ג'יי והנסיון אומר שהוא עשה בן אפס לעשרה אירועים וגם הם לשכן או חבר של ההורים ולכן חשוב מאוד לקבל המלצות אוביקטיביות מלקוחות של התקליטן שעשו אירוע דומה ,לברר את סוגי ההפעולות ומשחקי החברה , ואף להפגש עם התקליטן על מנת לבדוק את "הכמיה" בינייכם ושאתם רואים את האירוע באותו אופן, מרכיב נוסף חשוב היא מערכת ההגברה והתאורה של אותו התקליטן , גם בנושא הזה יש תקליטנים עם ציוד מאולתר וחבבני , יש לבדוק ולהתיצץ איזה צייוד יש ברשותו והאם מתאים לאופי המקום ומספר האנשים, וכמובן האם יש גיבוי לכל מקרה ו..
בחירת המקום היא פקטור חשוב מאוד , לא כל מועדון מתאים לאירוע בת מצווה לדוגמא מועדון גדול מידי מקשה על התקליטן לשלוט באירוע ולמרכז את הילדים מסביב לחוגגת ,חשוב שמקום יהיה מרווח אך בתאם לכמות הילדים, יש מועדונים שמתאימים ל 400 איש וכאשר מגיעה למקום לחגוג כיתה של 40-45 ילדים זה ניראה ריק ולא משרה אווירה טובה.מקרה נוסף זה מקומות בסגנון בארים,קיימת שם רחבת ריקודים קטנה ובר ענקי מה שמושך את הילדים לרוץ מסביב לבר ופחות להתעסק בבת המצווה. לכן חשוב שבמקום יהיו כמה שפחות גירויים לילדים שלא קשורים ישירות לחלק מן האירוע.
אפשרות נוספת ולא פחות טובה ואם תשאלו אותי אפילו עדיפה זה אירוע בחצר הבית,מתנס,בית עם וכו.. היום קיימות חברות שיפיקו לכן אירוע מעוצב מרשים ואפילו משודרג יותר,הרבה מועדונים עובדים על מן נוסחא של "אירוע בת מצווה" וילדים שמים לזה לב! מה שהופך את האירוע שכבר השקעתם בו לאירוע שבלוני כלומר האירוע שלכם הוא בדיוק כמו האירוע של אתמול והאירוע של מחר ומקרה הגרוע על של עוד 3-2 ילדים מאותה השכבה של הילדה.
כאשר אתם חוסכים את עלות המועדון תוכלו להשקיע יותר לדוגמא באטרקציות! מה שיוסף ערך מוסף ומאתגר לילדים, כגון שולחנות משחק (הוקי אוויר,סנוקר, כדורגל) ומשחקי ע"ג פלזמות (WII ,גיטר הירו) אך חשוב שהם יהיו רק חלק מן הערב כדי לא לגנוב פוקוס מן החוגג והתקליטן, כמו כן ניתן לשלב קריקאטוריסט או קעקועים אך חשוב גם לתחום את זה לחלק מן הערב על מנת שלא היו תורים והתעניינות רבה מידי של הילדים והם לא ירקדו או ישתפפו.
האוכל באירוע: מרבית המועדונים פשוט מזמינים לכן פיצה וכדי לחסוך גם עדיף שתהיה זולה מה שמעיד על איכותה, חשוב לא להתפשר בנושא , למשל חברות שעשות דוכני מזון לרוב מביאות אוכל איכותי כגון המבורגרים עם תוספות, טאבון פוקאצות ופיצות בהכנה עצמית מה שמדרג את האירוע שלכם בכמה רמות! ובמחירים משתלמים מול המועדונים.
טיפ נוסף מאושן , היא לקחת את הפקת אירוע בחבילת אחת , כי מילת המפתח באירוע היא "סיכרון" ו"קריאת קהל" יותר קל שראש אחד אחראי ויודע מתי נכון להוציא את האוכל מתי יותר נכון להמשיך ריקודים או סוג מסויים של הפעלה. מועדונים לרוב מקובעים בשעת הוצאת האוכל או מתי מפיסיקים על האטרקציות מה שלעיתים מפספס את הנקודה או פוגע שלא במכוון בדברים שיכלו לשדרג את האירוע או להבליט את החוגג. או במקרה של ריבוי ספקים באירוע שבו האוכל מתחיל להגיש באמצע משחקי החברה או כניסתו המיוחד של החוגג וכל הילדים רצים לתפוס מקום בתור , או מלחמת צומת לב בן התקליטן למפעילי האטרקציות וכו... ראש אחת בעל בית אחד ומפיק מקצועי יעשו את העבודה.
חבילת אחת לרוב אמורה גם להוזיל את עלות האירוע מכוון שהצוות והלוגיסטיקה כבר קיימים באירוע כך שאין עלות נוספת בהבאת אטרקציות או שידרוגים נוספים כמו צילום ,קליפים, זיקוקים, כניסה מיוחדת וכו...
לחבילות מיוחדת ויעצוץ שנמח לעמוד לרשותכם באתרנו www.ocean-dj.co.il ובפרטי יצירת קשר
בברכה, תום רוזנברג אושן הפקות