איך תשדרג את החנות הוירטואלית שלך ?
נושא הקמת החנויות הוירטואליות בתאוצה. יותר ויותר בעלי עסקים מבינים שאם "אתה לא שם, אתה לא קיים" ומבינים שפוטנציאל המכירה באינטרנט הוא גבוה - זהו ערוץ נוח ופשוט יחסית להקמה ויש לו הרבה יתרונות, מה גם שעלותו הרבה יותר נמוכה מחנות פיזית.
כתוצאה מתובנות אלו, התחום הולך ומתפשט כאש בשדה קוצים ורק מעטים אינם מבינים את הכוח של העולם הווירטואלי. וכך, הולכות ונבנות הרבה מאוד חנויות וירטואליות ואפילו קניונים גם בתחומים בהם יותר קשה לעלות על הדעת מכירה וירטואלית. לדוגמא: רהיטים , נעליים ובגדים על אף שמדובר בפריט שצריך למדוד או לחוש.
אם כן, כאשר מחד לקוחות רבים מעדיפים היום לעבור לקניה וירטואלית ומאידך יותר ויותר מקימים חנויות וירטואליות, אזי יש כאן שוק וירטואלי חופשי תחרותי מאוד, ואז נשאלת השאלה – עם כל כך הרבה מתחרים בשוק – איך תבלוט?
התשובה היא – קידמה טכנולוגית ,תהיה מהיר , תהיה הראשון, תעיז .
בעלי חנויות נעליים חשבו בהתחלה שאף אחד לא יקנה בלי למדוד.....והיום כמעט כל הרשתות מוכרות נעליים באינטרנט. לדוגמא רשת יופי.
ככל שתתקדם יותר ותהיה הראשון להביא חידושים בחנות שלך או בתחום שלך כך תקבל עדיפות ע"י הקונים ,תוערך יותר וכן תמשוך יותר לקוחות כמובן.
חברה טובה להקמת חנות וירטואלית באינטרנט, תדע להציע ולספק לך כל הזמן חידושים טכנולוגיים ייחודיים וגם סטארט אפים. חברה טובה תבדוק את השוק כל הזמן ותדע לתת ללקוחותיה ייעוץ אסטרטגי שיווקי אמין בהתאמה ללקוח ולסוג הענף בו הוא נמצא.
ייעוץ כזה הינו פונקציה של רמת ניסיון בהקמת חנויות באינטרנט ובכלל בעולם האינטרנט,מספר ענפים בהם התעסק, ניסיון בשיווק ובאסטרטגיה שיווקית.
חנות וירטואלית טובה היא חנות שתכול להוות בסיס מצוין לכל פיתוח טכנולוגי מתקדם, שמאחוריה עומד צוות מתכנתים מנוסים ומוכשרים.
מעבר למערכת מכירות קבוצתיות או מערכת קופונים חכמה, ומעבר להתאמה לגוגל ומנועי חיפוש ומערכת סטטיסטיקות מתוחכמת, להלן מספר דוגמאות על קצה המזלג...
אפליקציית פייסבוק – מי אוהב למלא טופס הרשמה מייגע ? מדובר על הרשמה לאתר באמצעות פייסבוק ב-5 שניות במקום מילוי טופס.
חיבור לאיי פון – תאפשר ללקוחות לגלוש מכל מקום בחנות שלך , באמצעות טלפונים סלולרים חכמים.
התאמה למנועי השוואת מחירים כמו ZAP ו- KAMA
מודול פורומים ותת פורומים על פי נושאים והרשאות
ועוד חידושים רבים (וסודיים) הנמצאים כרגע בפיתוח מסביב לשעון.
נכתב ע"י שרית דלל מאת חנות וירטואלית "קיווי"