|
|
מותגים לוגואים |
מאה המותגים המובילים בעולם ובחינת הלוגואים שלהם / דרור זורע |
|
מאה המותגים המובילים בעולם ובחינת הלוגואים שלהם
מידי שנה חברת Interbrand הגורם "הקובע" בתחום המיתוג מפרסמת את הדו"ח השנתי שלה ומדרגת את 100 המותגים המובילים בעולם. הדירוג מתבסס על מתודולוגיה ייחודית הכוללת 3 היבטים מרכזיים בהערכת שווי מותג: הביצועיים הפיננסים של המותג מוצריו ושירותיו, מערכת קבלת ההחלטות בהתפתחות המותג ובאסטרטגיות הרכישות שלו והכוח של המותג להמשיך ולהתחזק בעתיד.
מגמות עקרוניות שניתן להבחין בדו"ח של 2010 :
1. קוקה קולה ממשיכה להיות המותג מספר אחד, IBM, מיקרוסופט וגוגל ממשיכות להוביל ו HP נכנסת לראשונה ל TOP10
2. המותגים שערכם עלה או ירד באחוזים הניכרים ביותר: אפל 37%+, גוגל 36%+, בלקברי 32%+, J.P MORGAN 29%+
3. המותגים שערכם ירד באחוזים הגדולים ביותר: הרלי דוידסון 24%-, טויוטה 16%-, נוקיה 15%-, דל 14%-.
4. תקלות ומשברים נותנים אותותיהם ופוגעים חזק בניקוד ערך המותגים, לדוגמא: טויוטה והתקלות בדגמי הקורולה ו BP בכישלון בטיפול באסון האקולוגי במפרץ מקסיקו.
5. למרות ההאטה הכלכלית, מותגי היוקרה קרטייה, לואי ויטון, Tiffany והרמס לא נפגעו בדירוג.
אותנו מעניין לראות האם יש משותף בנראות הויזואלית ובעיצוב הלוגו של עשרת המותגים החזקים:
- צבעי הלוגו: רוב הלוגואים בנויים מצבע אחד- למעשה 8 מתוך עשרת המובילים. עיצוב לוגו 1 מורכב משני צבעים ולוגו נוסף צבעוני (גוגל)
- מבנה הלוגו: 6 לוגואים בנויים משם החברה בפונט בלבד, 2 מתבססים על סמל ו2 נוספים הינם שילוב של סמל וטקסט (אינטל וHP)
- הפונט: 4 לוגואים מתבססים על פונט פשוט וסטנדרטי, ב 2 יש שימוש בפונט ייחודי שעוצב במיוחד למותג ובשניים נוספים הפונט משולב בתוך איקון
מהתבוננות ובחינת 100 הלוגויים של המותגים המובילים בעולם, האם ניתן להסיק מהו עיצוב לוגו טוב ? האם אפשר לנסות ללמוד משהו מזה בעניין עיצוב לוגו בכלל?...
להלן הרשימה המלאה של ה TOP10 (שם החברה, הלוגו, ערך המותג ודירוגו), תתרשמו ותחכימו:
- קוקה קולה, ערך המותג המוערך 70,452 (m$), שינוי משנה שעברה 2%
- IBM, ערך המותג המוערך 64,727 (m$), שינוי משנה שעברה 7%
- מיקרוסופט, ערך המותג המוערך 60,895 (m$), שינוי משנה שעברה 7%
- גוגל, ערך המותג המוערך 43,557 (m$), שינוי משנה שעברה 36%
- ג'נרל אלקטריק, ערך מוערך 42,808 (m$), שינוי משנה שעברה 10%-
- מק דונלד, ערך המותג המוערך 33,578 (m$), שינוי משנה שעברה 4%
- אינטל, ערך המותג המוערך 32,015 (m$), שינוי משנה שעברה 4%
- נוקיה, ערך המותג המוערך 29,495 (m$), שינוי משנה שעברה 15%-
- דיסני, ערך המותג המוערך 28,731 (m$), שינוי משנה שעברה 1%
- HP, ערך המותג המוערך 26,867 (m$), שינוי משנה שעברה 12%
מאמר זה מתבסס על דו"חBest Global Brands 2010 של חברת Interbrand
|
|
|
|
|
|
|
מאמרים נוספים בתחום עסקים - מיתוג |
כובעים עם לוגו / LoadSEO SEO |
כובעים עם לוגו הם דרך מצוינת לפרסם את המותג שלנו. ישנה אפשרות להדפיס מגוון גדול של סוגי כובעים. לכל אירוע יש את הכובע המתאים לו וההתאמה היא חשובה מאוד.
|
|
|
|
|
|
שוקולד עם לוגו / LoadSEO SEO |
הקמתם עסק בעמל רב, דיברתם, אמרתם, הזמנתם ו- אתם לא מקוריים, אז איך בכול זאת? שוקולד עם לוגו יספק את הסחורה ויתן הפתעה נעימה ובעיקר טעימה למוזמנים שלכם.
|
|
|
|
|
|
הדפסה על חולצות חיפה / LoadSEO SEO |
כל ארגון שרואה לנכון לעשות אקט שיווקי ומיתוגי יכול להשתמש במוצרי פרסום מסויימים ויחודיים כגון הדפסה על חולצות. חיפה היא מקום נהדר עם שפע בעלי עסקים מצליחים.
|
|
|
|
|
|
הדפסה על חולצות תל אביב / LoadSEO SEO |
לכל ארגון ששוקל לעשות אירוע מומלץ לשקול שימוש במוצרי פרסום. אחד ממוצרי הפרסום הללו הוא הדפסה על חולצות. תל אביב, עיר שיש בה הכל מציעה מקומות רבים וטובים בהם נוכל לעשות הדפסה על חולצות
|
|
|
|
|
|
הדפסה על חולצות בירושלים / LoadSEO SEO |
בהרבה מקומות תוכלו למצוא מוצרי פרסום רבים וטובים לעסק כגון הדפסה על חולצות. בירושלים תוכלו למצוא את מיטב במקומות להדפסה לצורך פרסום או עבור אירועים מיוחדים.
|
|
|
|
|
|
הדפסה על חולצות רמת גן / LoadSEO SEO |
ישנם מקומות רבים בהם תוכלו לעשות הדפסה על חולצות. רמת גן ידוע במבחר המקומות שהם ניתן לעשות זאת. חברות רבות בעיר מציעות לכם מגוון של חולצות מודפסות, במבחר של צבעים ואפשרויות במסגרת הדפסה על חולצות.
|
|
|
|
|
|
מוצרי פרסום וקידום מכירות / LoadSEO SEO |
מוצרי פרסום וקידום מכירות הם כלי שיווק ושימור לקוח. אומנם, לא די בחלוקת מוצרי פרסום וקידום מכירות בלבד. כדי להיות יעילים צריך לדעת מה לתת ולמי לתת...
|
|
|
|
|
|
מוצרי פרסום לקידום מכירות / LoadSEO SEO |
יש לכם עסק משגשג, מוצר שאתם מאמינים בו, העובדים שלכם הם העובדים הטובים ביותר והם נותנים את השירות הכי טוב שאפשר לתת. יש לכם לקוחות קבועים ובכל בוקר מול המראה את שואלים את עצמכם אז למה הכול תקוע?
|
|
|
|
|
|
מתנות לעובדים לפסח / LoadSEO SEO |
מתנות לעובדים לפסח הן כבר מזמן לא רק מתנה, הן הצהרה. הצהרה שלכם כלפי העובדים שלכם עד כמה אתם מעריכים אותם, ועד כמה אתם מעריכים את העסק שלכם. |
|
|
|
|
|
מוצרי פרסום ושיווק / LoadSEO SEO |
המוצרי פרסום ושיווק, הם כרטיס ביקור שימושי. הם יכולים להגיע באיזו צורה שתבחרו. מחזיק מפתחות, דיסק און-קי, ציוד משרדי, ציוד פנאי, גאג'טים וכל חפץ שתרצו להעניק ללקוחות שלכם. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|