החשיבות העצומה למילה הכתובה ...
התפקיד המרכזי של הפעילות השיווקית היא למשוך פניות של לקוחות מטרה. תהליך המכירה הוא ההמשך, ותפקידו להעביר את הפונה לסטטוס של לקוח.
אחד המאפיינים של הפעילות השיווקית היא שהפעילות היא בתקשורת חד כיוונית. אנחנו מעבירים מסר כתוב – במכתב, במייל, במודעת פרסום, בשלט, בפלייר – וכמובן גם באתר שלנו.
אתם חייבים לדעת שמה שכתבתם, המסר הכולל (כתיבה, תמונות, עיצוב) קובע את גורלכם אצל הקורא.
לקוחות לא מעטים שלי טוענים שמודעה אינה פועלת. דפי זהב אינו פועל. וכך גם האתר שאינו מושך לקוחות. מיד אני מבקש לראות את החומר – וכמעט תמיד אני יכול להצביע מייד על "שגיאות" שיווקיות.
לדוגמה – התמקדות במוצר או בשירות ולא בתועלת ללקוח .
לדוגמה - תמונות "קרות" שאינן משדרות רגש.
לדוגמה - פניה אחידה לכל פלחי השוק.
לדוגמה - כתיבה ללא כותרת.ועוד ועוד.
וכאן נתמקד באתר...אם יש לכם אתר – מדוע לא לגרום לאתר להביא לפניות? מדוע שלא תדעו איך לקדם את האתר לבד לפני שאתם מגייסים מקדם מקצועי? הידעתם עד כמה קל לנהל מסע פרסום בתשלום לפי לחיצות בגוגל?