מאמר - האתר הראשי להפצת מאמרים וקידום מקצועי
כניסה למערכת כותבי מאמרים כתיבת מאמר חיפוש מאמר מאמרים
 
 
 

מיני אתרים

מיני אתרים - מה תפקידם ואיך לבנות אותם?

/ גיא לביא
אין גבול לשינויים והחידושים ברשת האינטרנט. זה התחיל מאתרי תדמית קטנים, המשיך באתרי סחר אלקטרוני שמנהלים מכירות מוצרים אונליין, עבר לפלטפורמות תוכן גולשים באמצעות אתרי בלוגים , משם לבניית רשתות חברתיות שמנהלות קהילות שלמות סביב נושאי נישה. אחד התחומים החמים כיום בתעשיית האתרים ברשת - הוא מיני אתרים. מהם מיני אתרים? מה תפקידם ואיך לבנות אותם? מיני אתרים הם למעשה אתרים קטנים, אתרים בעלי מספר דפי נחיתה מצומצם שייעודם לשמש כאתר לווין תומך לאתר גדול יותר.

מיני אתרים - סוגים:
מיני אתרים נבנו בתחילה בתור דף נחיתה בודד שמטרתו הייתה להביא מכירות לאתר גדול יותר. השימוש העיקרי שעשו בדפי נחיתה אלו היה באמצעות קמפיין קישורים ממומנים. דפי נחיתה אלו מוקמו כקישור ממומן לצד תוצאות החיפוש האורגני והובילו ישירות לדף נחיתה שהפנה את הגולשים למכירה באתר הבית של החברה. הסוג השני של מיני אתרים הוא אתרים תומכים או אתרי תמיכה. אתרים אלה בנויים ממספר עמודי נחיתה מצומצם ותפקידם להוות כוח תומך לאתר בתחום תחרותי. בבניית מיני אתרים אין השקעה על עיצוב האתר והדגש העיקרי הוא על תוכן רלוונטי וממוקד והפניית קישורים לאתר הראשי.

דפי נחיתה:
הסוג הראשון של מיני אתרים הוא דפי נחיתה. אתרים אלה למעשה בנויים מדף אחד שכל ייעודו הוא להפוך את הגולשים ללקוחות ולהניע אותם לפעולה (קנייה, הירשמות לשירותי האתר, הורדת תוכנה וכדומה). דף נחיתה חייב להיות מכירתי ועל כן יש לבנות אותו בדרך כזאת. בניית דף מכירתי מתחילה קודם כל בתוכן שיווקי. עליכם לשבץ כותרות המורכבות ממילות המפתח. עליכם לבנות תוכן שיווקי שמניע את הלקוח לקנייה. לצד התוכן השיווקי עליכם למקם תמונה של השירות או המוצר. נקודה חשובה: גולשים יגיעו לרוב לדפי נחיתה ישירות מתוך הקישורים הממומנים. לכן, עליכם לוודא שתוכן העמוד אכן קשור לתוכן המודעה - שכן, במידה וגולש יגיע ממודעת קישור על מוצר
X לעמוד עם מוצר Y - הוא ינטוש את האתר ללא רכישה. החלק העליון של העמוד חייב להיות בנוי מכותרת מושכת , תוכן שיווקי ותמונה. לצד התוכן עליכם למקם טופס צור קשר או טופס הזמנת מוצר.

מיני אתרים - דגשים חשובים:


השקיעו בעיקר בתוכן. תוכן מוכוון מילות מפתח, ממוקד על מספר מילות מפתח מצומצם ומהווה ערך מוסף במידע לגולשים.

קישור לאתר הראשי - הייעוד העיקרי של האתר הוא תמיכה באתר הראשי. צרו קישורים מרובים בין מיני אתרים לאתר הראשי - הקישורים צריכים להיות על בסיס מילות מפתח הקשורות לנושא האתר.

עליכם להשקיע באתרים אלה בקידום אורגני - להוסיף אליהם קישורים ולעדכן אותם בתכנים מדי פעם. אחרת, מנועי החיפוש יבין שמדובר באתרים לא שימושיים ויפגע בקידום שלהם.
 
גיא לביא
גיא לביא, מתכנת עם ניסיון של 12 שנים בתחום האינטרנט, הבעלים של Guru4rent - בית תוכנה בעל ניסיון רב באפיון ופיתוח מערכות אינטרנטיות מורכבות. מתמחה בעיקר בפיתוח אתרים יעודים, בניית אתרים בהתאמה אישית
גיא לביא, מתכנת עם ניסיון של 12 שנים בתחום האינטרנט, הבעלים של Guru4rent - בית תוכנה בעל ניסיון רב באפיון ופיתוח מערכות אינטרנטיות מורכבות. מתמחה בעיקר בפיתוח אתרים יעודים, בניית אתרים בהתאמה אישית
Guru4rent
בית תוכנה בעל ניסיון רב באפיון ופיתוח מערכות אינטרנטיות מורכבות. מתמחה בעיקר בפיתוח אתרים יעודים, בניית אתרים בהתאמה אישית
גיבורי ישראל 40
נתניה
0544414150
אינטרנט - שיווק באינטרנט
תאריך: 26/6/2010
תגיות:   מיני אתרים     דפי נחויתה   


ממומן

מאמרים נוספים בתחום אינטרנט - שיווק באינטרנט

אז יש לכם אתר אינטרנט,אבל איך גולשים ימצאו אותו / לילך כהן
ישנה את הדרך לפרסם אתר אינטרנט במודעות בעיתונים ואפילו בלוחות מודעות,בעוד שהדפסת כתובת האתר שלכם על כל דבר ובכל מקום היא התחלה טובה
טיפים לקידום אתרים בגוגל ישראל / לילך כהן
אם האתר שלך הוא רווחי עם פרסום PPC, דירוג גבוהה במנועי חיפוש הם גורם חשוב לשקול את שיפור הרווחיות, ככל שאתה עולה יותר במנועי החיפוש כך תעלה הרווחיות שלך
קידום אתרים במנועי חיפוש / לילך כהן
וש היא ללא ספק אחת משיטות המפתח אם בעל אתר אינטרנט רוצה לשפר את התוצאות באתרו במנועי חיפוש. עם זאת בקידום אתרים כרוכות מיומנויות טכניות - למה? לא הרבה אנשים הם חובבי HTML - זה לא משחק דמקה.....
איך מוכרים הארלי דיווידסון? / דני קרני
הקטע הבא הרשים אותי מאד, והוא לקוח מתוך החדשון שאני מקבל מידי חודש מארה"ב. הקטע כולל סדרה של שתי מודעות טקסט למכירת אופנועי הארלי דיוידסון.
החשיבות העצומה למילה הכתובה / דני קרני
התפקיד המרכזי של הפעילות השיווקית היא למשוך פניות של לקוחות מטרה. תהליך המכירה הוא ההמשך, ותפקידו להעביר את הפונה לסטטוס של לקוח.
מיתוג באינטרנט, איך זה עובד באמת? / נמרוד הורביץ
בעולם הפרסום והשיווק, אלפי חברות משקיעות מידי שנה מאות מיליוני שקלים על שוק הפרסום בארץ ישראל, אך עם זאת מעטות החברות המנצלות את רשת האינטרנט בצורה טובה ויעילה.
שיטה לשיווק פורום במסנג'ר. / יאיר קדרי
הרבה תוהים איך הכי נוח לפרסם קהילת פורומים חדשה במהירות - לי יש תשובה גאונית בפשטותה בשבילכם.
רכישה קבוצתית וכוח הקבוצה בקניה / שרון זילברצויג
רכישה קבוצתית מהי ? איך זה מתבצע? איך משיגים הנחות כה גדולות?
הסוד להצלחה - 3 דקות שישנו את חייכם! / Nisim Ohana
תפסיקו לשאול את עצמכם ?למה אני לא מצליח להרוויח כסף באינטרנט?,איך אנשים אחרים מצליחים ואני לא?,למה הוא כן מצליח ואני לא? בכל אחד מאיתנו יש את הכוח להצליח, רק לא את הרצון האמיתי לעשות את זה.
מאמרים תפריט ראשי
שאלות ותשובות
יתרונות
אודות
הסבר
צור קשר
 
 
 
אודות | צור קשר | מפת האתר | אינדקס אתרים | sitemap | סניפים