מאמר - האתר הראשי להפצת מאמרים וקידום מקצועי
כניסה למערכת כותבי מאמרים כתיבת מאמר חיפוש מאמר מאמרים
 
 
 

ניוזלטר

ניוזלטר? מי בכלל צריך את זה?

/ לי טורסטון -עדני
מה זה בכלל ניוזלטר?
ניוזלטר הינו כלי שיווקי יעיל, זול ומדיד המיושם באמצעות דיוור אלקטרוני ונשלח אל לקוחות החברה, לקוחות פוטנציאליים וכן לכל מי שביקש לקבל את המידע.

בניוזלטר מידע אודות מוצרי ושירותי החברה, תחומי, טיפים, מבצעים, עדכון על מוצרים/ שירותיים חדשים ואפילו ברכות ואיחולים. המטרה: לבסס את הקשר עם הלקוח, להגביר נאמנות ולהגדיל הכנסות.

יתרונות הניוזלטר
שליחת ניוזלטר באופן תדיר וקבוע היא דרך מעולה ליצירת קשר אישי, קניה חוזרת ונאמנות הלקוח. כאשר מחזור של דיוור נכנס לפעולה הוא יוצר אפקט "כדור שלג" ומסייע לעסק לשפר את התדמית, להעביר מידע ללקוחות הקיימים וכן להגיע לאלו שאתם עדיין לא מכירים.

עלות שליחת ניוזלטר נמוכה בהרבה מעלות הדפסת פלייר ושליחתו באמצעות מעטפה ובול אל הלקוח) להזכירך בול עולה 1.60 ₪). בנוסף, ניוזלטר הינו אישי, מגיע ישירות אל תיבת המייל של הלקוח והינו בר מדידה (כמה לקוחות פתחו את המייל, באילו כתבות התעניינו וכו'.

הפתרונות לבעיות בניוזלטר

חוק הספאם - כידוע אסור לשלוח מייל ללא אישור המקבל, במידה ומייל נשלח בטעות לא נרצה לחזור ולטעות. היום יש מערכות  המאפשרות לכל מי שרוצה בכך להיגרע מרשימת התפוצה של הניוזלטר.

איסוף כתבות - אחת הבעיות בתחילת הדרך הינה איסוף וסידור כתובות. לשם יש פתרונות משלימים התומכים בעדכון פרטי לקוחות, עדכון כתובת מייל, ועד איסוף פרטי ימי הולדת, הרשמה והסרה אוטומטיים וכו'.

עיצוב ומיתוג - חשוב מאוד שהניוזלטר יעוצב בצורה מקצועית ו"ידבר" בשפה העיצובית של העסק/ חברה. על מנת שקוראיו יקשרו אותו לעסק/חברה ויזכרו את המסרים המועברים על-ידו.

תכנים - ניוזלטר יקום ויפול ע"פ איכות התכנים. ניוזלטר שלא מעניק לקוראיו ערך מוסף לא ייפתח ע"י הנמענים ולמעשה יהיה חסר ערך.  הדבר הנכון לעשות הוא ליצוק תכנים המתאמים לכל עסק, כשמטרה להפוך את הניוזלטר שלך לכזה הנותן ערך לקורא.

זכרו! ניוזלטר המגיע על בסיס קבוע, הוא כלי שיווקי מתקדם, המאפשר לך ליצור מערכת יחסים מתגמלת של תן וקח עם לקוחותיך הקיימים והפוטנציאלים. וכל הצדדים יוצאים נשכרים מכך.
 
 
לי טורסטון -עדני
לי טורסטון עדני, מנכ"לית משרד שירון יחסי ציבור , בעלת ניסיון של למעלה מ-13 שנה בתחום תקשורת, יחסי ציבור ושיווק.
לי טורסטון עדני, מנכ"לית משרד שירון יחסי ציבור , בעלת ניסיון של למעלה מ-13 שנה בתחום תקשורת, יחסי ציבור ושיווק.
שירון יחסי ציבור
משרד "שירון יחסי ציבור":מתמחה + צרכנות ולייף-סטייל. + תרבות - מופעים, תיאטרון. + חינוך - פרויקטים חינוכיים, בתי ספר. + פרויקטים מיוחדים - כנסים, השקות. + מקצועות חופשיים עו"ד, רואי חשבון ועוד.
הדיונון 7
ראשון לציון
03-9623195
153-3-9623195
עסקים - ניהול
תאריך: 6/7/2010
תגיות:   ניוזלטר    עסקים    קידום    


ממומן

מאמרים נוספים בתחום עסקים - ניהול

תזרים המזומנים והקשר למבנה ההוצאות העסקי, למבנה התחרות הענפית, והבנק / עוזי פלג
העסקי, קצב הנשימה של העסק (והבעלים) מווסת בהתאם לכמות וקצב האספקה של החמצן העסקי. תכנון וניהול יעיל של תזרים המזומנים מחייב הבנה של מבנה ההוצאות העסקי, הבנת מבנה התחרות הענפית, אמון ורצון טוב של הבנק.
תוצר ניהולי בעייתי, היוצר בעצמו בעיות חדשות הוא וירוס ניהולי / עוזי פלג
שיג את מטרתו הוא תוצר אפקטיבי ולהיפך, תוצר ניהולי אשר יוצר תוצאה בעייתית, ההופכת בעצמה לבעיה ואף יוצרת בעיות נוספות ,הוא "וירוס ניהולי" ברמות חומרה שונות, ובתור שכזה יש לטפל בו למניעת נזק חמור למערכת.
להצליח בעסקים על פי רונן הלל / רונן הלל
כדי להצליח בעסקים ובנתיב החיים חשוב להקפיד על מספר כללים שאם תיישמו אותם סיכויי ההצלחה שלכם יגדלו.
גיבוש אסטרטגיה שיווקית בחברות המוכרות לעסקים / גיא פרי
בכדי לגבש אסטרטגיה שיווקית בחברות המשווקות לעסקי (B2B), יש להבין את ההבדל במאפייני הביקוש בין שווקים עסקיים לשווקים צרכניים. שימוש בעקרונות נכונים, מאפשר לגבש אסטרטגיה שיווקית עבור חברות המוכרות לע
בחירת ספק מדפים לאחסנה כבדה / עוזי פלג
היא לבחור את ספק המדפים. ההתלבטות היא בין יצרן מקומי, לבין יצרן מחו"ל המיוצג בארץ על ידי גורם שיווקי. ההתלבטות היא לעיתים לא פשוטה, מה גם שרוב הלקוחות לא מכירים תמיד את הנושא ונעזרים ביועצים למיניהם.
הסודות מאחורי המדפים - מדוע הרשתות מגדילות את חלקו של המותג הפרטי שלהן ? / יובל לובנשטיין
יובל לובנשטיין, מסביר בדרכו המיוחדת, מדוע רשתות השיווק לוחצות להעלות את חלקו של המותג הפרטי שלהן על המדף.
קופה רושמת לניהול המכירות / ClickUP .
קופות רושמות חכמות הן פתרון מקיף לניהול בית העסק וניהול המכירות.
מה בין קיצוץ עלויות,חסכון והתייעלות / עוזי פלג
ים במהותם, ומציינים פעולות ומהלכים שמטרתם לשפר את מצב העסק על ידי הוזלות שיביאו לשיפור רווחים, ולשיפור כושר התחרות העסקי, או להארכת משך הזמן לשרוד בשוק, האם שלושת הפעולות זהות ורק הטרמינולוגיה שונה ?.
ארגון עסקי אשר איננו משלב בין אפקטיביות ויעילות הוא ארגון דפקטיבי / עוזי פלג
מספר לא קטן של מאמרים עוסק בקשר או באי קשר בין יעילות ואפקטיביות בארגון עסקי, כמו כן יש הטוענים שיעילות באה לעיתים על חשבון אפקטיביות. במאמר זה אציג את דעתי בנושא בליווי הסברים ודוגמאות.
ניקוי שטיחים / אלי סרוגו
אם היינו אומרים לכם שיש קשר לא מבוטל בין ניקוי שטיחים לבין תפוקת עובדים בארגון, הייתם מאמינים? ואם היינו אומרים לכם שיש מחקר שמוכיח את הקשר הזה?
מאמרים תפריט ראשי
שאלות ותשובות
יתרונות
אודות
הסבר
צור קשר
 
 
 
אודות | צור קשר | מפת האתר | אינדקס אתרים | sitemap | סניפים