|
|
עמוד מעריצים בפייסבוק |
היתרונות של הקמת עמוד מעריצים בפייסבוק / מושיקו ברכה |
|
בעבר הרחוק אדם שהיה לו עסק היה מסתובב עם כרטיסי ביקור
וכך היה משווק את עצמו, עם כניסת האינטרנט לתמונה כל העסק הפך להרבה יותר קל, פונים
לחברת בניית אתרים היא מקימה לנו אתר אינטרנט והוא הופך לכרטיס הביקור הרשמי שלנו.
בשנים האחרונות בעיקר לאחר הקמת Google ו – facebook מיתוג באינטרנט של החברה או המוצר שלנו הפך לתעשייה
שלמה.
כיום בפייסבוק כ 500 מיליון מנויים בעולם שלפחות 70% מהם פעילים באתר מידי יום. זוהי
כמות אדירה של מידע שעובר בין אדם לאדם.
לכן כל חברה שמכבדת את עצמה כיום צריכה שיווק בפייסבוק ומיתוג המוצר או השירותים שלה
בעמוד מעריצים מעוצב.
כיום ישנה שפה הנקראת FBML מה זה אומר?
שפת הFBML היא מקבילה לשפת הHTML הפשוטה אך עם מספר הגבלות שפייסבוק הכניסו כדי לא ליצור
בלאגן שלם באתר שלהם. אך עדיין ניתן לעצב את עמודי המעריצים בפייסבוק בעזרת כלי זה
וכך ליצור בעצם מעיין מיני website בתוך הפייסבוק.
בעזרת השפה הזו ניתן ליצור גלריות, להעלות סרטונים, ליצור דפי מידע אודות החברה, פרסום
מבצעים, הדפסת קופונים, יצירת דפי קשר ועוד המון דרכים יצירתיות למשוך אליכם את הלקוחות,
והכל בעיצוב אישי שלכם שיתאים ללוגו החברה ולרעיון השיווקי.
להלן מספר סיבות
מדוע צריך ליצור עמוד מעריצים ולפרסם אותו בפייסבוק
1. בעמוד האוהדים
יש את היכולת של מקימי העמוד לעקוב אחר מאות נתונים סטטיסטיים, כמו כמה בנים וכמה בנות
יש באיזה גילאים מהיכן מגיעים ועוד, כך ניתן לפלח את הנתונים האלה ולדעת איזה קהל נמשך
לעמוד ואיך לשווק נכון את המוצר שלכם.
2. כאשר נפרסם
מודע על ה"קיר" של עמוד המעריצים כל חברי הקבוצה יראו זאת ולא יהיה ניתן
להתעלם מכך.
3. הצטרפות אוטומטית
של חברים ע"י לחיצה על "לייק" דבר היוצר התפשטות ויראלית של העמוד שלכם
גם למי שלא חבר שלכם בפרופיל האישי.
4. לעמוד מעריצים
ממשק מאוד נוח לניהול, הוספת תכנים ופרסום מודעות בכל שפה שנבחר.
5. עמוד האוהדים
בפייסבוק לא מוגבל במספר אוהדים כך שככל שיש יותר כך זה יותר טוב.
6. לא צורך טיפול
שוטף ואחסון בשרתים כמו אתר אינטרנט עלות חד פעמית של עיצוב והקמת העמוד וללא תשלום
חודשי.
7. אם לחברה יש
אתר אינטרנט עמוד מעריצים בפייסבוק עם קישור לאתר החברה בהחלט עוזר לקידום האתר במנוע
החיפוש Google
8. בעזרת עמוד
האוהדים ניתן לפרסם מבצעים, תמונות, קישורים ואירועים הקשורים לחברה.
9. תשלום זול
בהקמתו לעומת אתר אינטרנט שעולה הרבה יותר.
10. ויראלי, ויראלי,
ויראלי!! היתרון בפרסום בפייסבוק שהפרסום הוא בשיטת מפה לאוזן, כך שאדם שעושה
"לייק" לעמוד שלכם כל החברים שלו יראו שעשה "לייק" וכך הלאה.
יצירת עמוד מעריצים בפייסבוק הינו טרנד חדש ומושך, שעדיך לתפוס את זה
עכשיו כזה עדיין בחיתולים וליצור את עמוד המעריצים של העסק שלכם!
|
|
|
|
|
|
|
מאמרים נוספים בתחום אינטרנט - רשתות חברתיות ופייסבוק |
אסטרטגיית תוכן בפייסבוק / קרן כהן |
הפייסבוק נחשבת לרשת החברתית הגדולה ביותר המבוססת על תוכן גולשים. רשתות התוכן מבוסס גולשים משמשות כקרקע לתכנים רבים המופצים ברשת – בשלל אתרי בלוגים, קהילות ופורטלים של גולשים, אתרי מאמרים וכדומה |
|
|
|
|
|
מכירת מוצרים בפייסבוק / קרן כהן |
פייסבוק הופכת בשנים האחרונות לכוח שיווקי עצום עבור מותגים וחברות. לאחר שהרשת חצתה את קו חצי מיליארד הגולשים , כבר ברור מעל כל צל של ספק שפייסבוק פה בשביל להישאר ואלו מאיתנו שלא יפנימו זאת – יפסידו כסף |
|
|
|
|
|
|
|
מלחמת הסטטוסים נמשכת / Nisim Ohana |
רמת ההתעניינות בפייסבוק הולכת וגוברת מדי יום, יותר ויותר סטטוסים עולים לאוויר, יותר ויותר אתרים שקמים בנושא, אבל מי
האתר הכי יצירתי וכיפי בשבילכם? |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
דיל יומי / דודי לבנטל |
דיל יומי הינו תאור של צורת מכירה חדשה ואטרקטיבית באינטרנט המשתמשת במודל הרשת החברתית על מנת להשיגכ הנחות משמעותיות |
|
|
|
|
|
פייסבוק – כלים למפתחים / גיא לביא |
אחד הדברים שממחישים יותר מכל את הכוונה של פייסבוק להמשיך ולתפוס נתח משמעותי באינטרנט היא באמצעות שלל כלים למפתחים שהרשת מפתחת עם הזמן. פייסבוק, בדומה לגוגל, מייצרת כלים שיעזרו למפתחים לפתח תוכנות... |
|
|
|
|
|
סקירת רשתות חברתיות בולטות בעולם / גיא לביא |
עד לא מזמן כשהיינו שומעים על רשתות חברתיות, לרובנו זה היה מזכיר פורומים ואתרי קהילות שבעיקר כוונו לגולשים צעירים.
במאמר זה נסקור רשתות חברתיות בולטות בעולם – מלבד פייסבוק. |
|
|
|
|
|
היתרונות של הקמת עמוד מעריצים בפייסבוק / מושיקו ברכה |
אם בעבר הייתה צריך שיהיה עמוד אינטרנט לעסק שלך כיום אתה יכול ליצור עמוד לפייסבוק שיתאר את העסק שלך בעיצוב שיתאים לך ובעלות נמוכה ביותר. במאמר הבא מפורטות מספר סיבות מדוע כדאי ליצור עמוד אוהדים. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|