מאמר - האתר הראשי להפצת מאמרים וקידום מקצועי
כניסה למערכת כותבי מאמרים כתיבת מאמר חיפוש מאמר מאמרים
 
 
 

פורום מסנג'ר

שיטה לשיווק פורום במסנג'ר.

/ יאיר קדרי

שיטת שיווק פורומים דרך המסנג'ר

 

בעלי פורומים ואתרים בכלל שונים באינטרנט מסיימים לבנות את הפורום או האתר שלהם,

מכניסים אליו אפילו תוכן, מקדמים בגוגל, אך עדיין – שוברים את הראש על מה השיטה הכי מהירה להביא גולשים לפורום שלהם ולא פותרים אותה. התשובה פשוטה: זה קשה, וכרוך בעבודה מתישה, מייאשת ולפעמים אף לא מתגמלת. אך זה לא אומר שאין שיטה.

 

השיטה פשוטה הרבה יותר ממה שניתן לחשוב – לא הומצא פה הגלגל.

לפעמים הדרך הכי פשוטה למצוא תשובה לשאלה היא לחשוב על התשובה הכי פשוטה לאותה השאלה ולא להתחיל להסתבך ולהתעמק יותר המידה – מזה נוצר רק כאב ראש.

 

הדרך הכי מהירה להביא משתמשים לפורום או אתר היא דרך שיחה בינאישית עם הגולש הפוטנציאלי. הדרך הטובה והנוחה ביותר על-מנת ליצור קשר עם אנשים בצורה מהירה ומיידית זוהי התוכנה הפשוטה – מסנג'ר, אייסיקיו, או משהו בסגנון.

במאמר זה נתמקד במסנג'ר – כיוון שלטעמי היא התוכנה הנוחה ביותר לעבודה.

 

מה שצריך לעשות הוא מצחיק בפשטותו, אך מדהים בגאונות הטמונה בו.

פתחו חשבון אימייל חדש המיועד לפרסום הפורום או האתר שלכם ולאחר מכן פתחו חשבון מסנג'ר חדש על אותו האימייל. מה שצריך לעשות מכאן והלאה הוא פשוט מאוד ושיטתי מאוד. בקרו בקהילת פורומים בכירה העוסקת בתחום שלכם.

לדוגמא, אם אתם בעלי פורום הורדות ישירות – חפשו בגוגל פורומים הרלוונטיים לנושא והקשורים לכל נושא ההורדות, צפייה ישירה, סרטים, סדרות, משחקים ותוכנות.

מה שתדרשו לעשות מכאן והלאה הוא לחפש ולחפש בפרופילי המשתמשים או בחתימות שלהם, בדפי קשר וכד' המופיעים באתר המתחרה שלכם את כתובות המסנג'ר, אייסיקיו או כל דרך ליצירת קשר מיידי עם הגולשים והוסיפו אותם לחשבון המיוחד שיצרתם.

לאחר שתגיעו לכמות מאסיבית של אנשים, תראו גם שיתחילו להגיע האישורים של ההוספות ואז תוכלו לעבור לשלב הבא – פרסום הפורום או האתר שלכם לאותו אדם שהוספתם.

 

כאן צריכים להיות סבלניים הרבה יותר ולהיות צלולי דעת כשבאים לפרסם לאותו אדם את הפורום או האתר שלכם, אחרת כל העבודה שלפני תהיה לשווא ואותו אדם יברח.

פתחו עם אותו גולש פוטנציאלי שיחה נעימה, דברו והתעניינו במצב רוחו, בתחומי העניין שלו וכד' ורק לאחר מכן שתפו אותו בצורה שלא תהיה בוטה מדי את הפורום שלכם.

נסו לעשות את זה כמה שיותר שיגרתי ולא בולט לעין, כי אחרת אותו אדם יירתע מלהיכנס.

והופה, השגתם לעצמכם עכשיו משתמש שיכול להיות המשקיע הגדול הבא שלכם!

תארו לכם שתעשו את זה לעשרות, מאות ואלפי אנשים שונים ביום – תוכלו לגדול משמעותית בצורה שאולי תדרוש הרבה עבודה, אבל גם בסופו של דבר תשתלם מאוד.

 

אך תמיד יהיו אותם בעלי פורומים עצלנים או חסרי סבלנות לפתח שיחה אישית עם כל משתמש ומשתמש, הן מחוסר סבלנות והן מחוסר זמן – להם אוכל להמליץ להכין פרסומת מוכנה מראש שלא נשמעת "כללית" מדי, אלא בעלת יותר סגנון כתיבה עם יחס אישי – אשר תציג במהירות ובקצרה (כמה שיותר, יותר טוב) את הפורום בצורה הטובה ביותר וכמובן, בקונוטציה החיובית ביותר שתוכלו ליצור על-ידיי כתיבת מילים.

 

מהר מאוד תוכלו לראות שתוכלו להשיג כך לא מעט משתמשים חדשים לאתר שלכם ולהרוויח מכך לא מעט פעילות, סיפוק ואפילו אותו מצרך משמעותי... נו... אה, כסף.

יאיר קדרי
יאיר קדרי, בן 21, כותב תוכן מגיל צעיר מאוד. יזם ובעל פרוייקטים רבים ושונים באינטרנט.
יאיר קדרי, בן 21, כותב תוכן מגיל צעיר מאוד. יזם ובעל פרוייקטים רבים ושונים באינטרנט.
רילייב
השיטה 1
בית-אל
קישור לאתר
אינטרנט - שיווק באינטרנט
תאריך: 31/1/2011
תגיות:   פורום    פורומים    הורדות ישירות    צפייה ישירה   


ממומן

מאמרים נוספים בתחום אינטרנט - שיווק באינטרנט

אז יש לכם אתר אינטרנט,אבל איך גולשים ימצאו אותו / לילך כהן
ישנה את הדרך לפרסם אתר אינטרנט במודעות בעיתונים ואפילו בלוחות מודעות,בעוד שהדפסת כתובת האתר שלכם על כל דבר ובכל מקום היא התחלה טובה
טיפים לקידום אתרים בגוגל ישראל / לילך כהן
אם האתר שלך הוא רווחי עם פרסום PPC, דירוג גבוהה במנועי חיפוש הם גורם חשוב לשקול את שיפור הרווחיות, ככל שאתה עולה יותר במנועי החיפוש כך תעלה הרווחיות שלך
קידום אתרים במנועי חיפוש / לילך כהן
וש היא ללא ספק אחת משיטות המפתח אם בעל אתר אינטרנט רוצה לשפר את התוצאות באתרו במנועי חיפוש. עם זאת בקידום אתרים כרוכות מיומנויות טכניות - למה? לא הרבה אנשים הם חובבי HTML - זה לא משחק דמקה.....
איך מוכרים הארלי דיווידסון? / דני קרני
הקטע הבא הרשים אותי מאד, והוא לקוח מתוך החדשון שאני מקבל מידי חודש מארה"ב. הקטע כולל סדרה של שתי מודעות טקסט למכירת אופנועי הארלי דיוידסון.
החשיבות העצומה למילה הכתובה / דני קרני
התפקיד המרכזי של הפעילות השיווקית היא למשוך פניות של לקוחות מטרה. תהליך המכירה הוא ההמשך, ותפקידו להעביר את הפונה לסטטוס של לקוח.
מיתוג באינטרנט, איך זה עובד באמת? / נמרוד הורביץ
בעולם הפרסום והשיווק, אלפי חברות משקיעות מידי שנה מאות מיליוני שקלים על שוק הפרסום בארץ ישראל, אך עם זאת מעטות החברות המנצלות את רשת האינטרנט בצורה טובה ויעילה.
שיטה לשיווק פורום במסנג'ר. / יאיר קדרי
הרבה תוהים איך הכי נוח לפרסם קהילת פורומים חדשה במהירות - לי יש תשובה גאונית בפשטותה בשבילכם.
רכישה קבוצתית וכוח הקבוצה בקניה / שרון זילברצויג
רכישה קבוצתית מהי ? איך זה מתבצע? איך משיגים הנחות כה גדולות?
הסוד להצלחה - 3 דקות שישנו את חייכם! / Nisim Ohana
תפסיקו לשאול את עצמכם ?למה אני לא מצליח להרוויח כסף באינטרנט?,איך אנשים אחרים מצליחים ואני לא?,למה הוא כן מצליח ואני לא? בכל אחד מאיתנו יש את הכוח להצליח, רק לא את הרצון האמיתי לעשות את זה.
מאמרים תפריט ראשי
שאלות ותשובות
יתרונות
אודות
הסבר
צור קשר
 
 
 
אודות | צור קשר | מפת האתר | אינדקס אתרים | sitemap | סניפים