מאמר - האתר הראשי להפצת מאמרים וקידום מקצועי
כניסה למערכת כותבי מאמרים כתיבת מאמר חיפוש מאמר מאמרים
 
 
 

פרסום מחוץ לאינטרנט

מוצרי פרסום: פרסום מחוץ לאינטרנט

/ אביב יועצים

מוצרי פרסום: פרסום מחוץ לאינטרנט

 

כיום נהוג לחשוב על פרסום כמתקיים כמעט באופן בלעדי בזירות תקשורת מרכזיות כמו רשת האינטרנט והערוצים המסחריים בטלוויזיה. אך למעשה, עדיין לא עבר מן העולם מקומו של הפרסום המסורתי: שלטי החוצות, מודעות בעיתונות וכן מוצרי פרסום הנושאים את שם החברה המפרסמת.

מהם בעצם מוצרי פרסום? מוצרי פרסום הם מוצרים העוזרים להפיץ את שמו של העסק בקרב העובדים ובקרב הלקוחות. מוצרי פרסום הם מוצרים כגון עטים, מחזיקים לניירות, כלי בית או כלי משרד הנושאים עליהם גם את לוגו החברה המפרסמת. מוצרי פרסום אלו יכולים להיות מחולקים לעובדי החברה או ללקוחות החברה. אם אתם רופאים, עורכי דין, או בנקאים כנראה שנתקלתם כבר לא פעם במוצרי פרסום מסוג זה שהגיעו אליכם דרך חברות תרופות, לקוחות מרוצים או חברות עסקיות שאיתם עבדתם.

אבל, רגע אחד, האם הפרסום המסורתי כדוגמת שימוש בטכניקות כמו מוצרי פרסום לא מת ועבר מהעולם? התשובה היא- בהחלט לא! טכניקות של פרסום מסורתי לא עברו מהעולם, הן רק נאלצות להתמודד עם צורות אחרות של פרסום בזמנים המודרניים והתחרותיים שאנו נמצאים בהם. זו הסיבה ששוק מוצרי פרסום הולך ומתרחב וכולל עכשיו יותר מוצרים מגוונים ומבחר רחב של רעיונות למתנות. כמו כל היבט אחר של חיינו במאה העשרים ואחת, גם נושא הפרסום משתנה ועובר שינוי באמצעות הטכנולוגיה- ובמיוחד האינטרנט, ולכן הוא נאלץ להתאים את עצמו ולהיות חדשני יותר ויותר, גם אם הוא משתמש בפלטפורמות מסורתיות.

לכן, כמו בכל תחום, גם כאן חשוב להציע רעיונות למתנות שיהיו כמה שיותר מקוריים. בנוסף חשוב שמגוון של רעיונות למתנות יתאימו לכל אירוע, לכל טעם ולכל עובד. ברגע שמתנות אלו יהיו בשימוש תכוף יותר על ידי הלקוחות, שמו של העסק יקפוץ לנגד עיניהם בצורה מרבית ותכופה יותר.

אז מה מכיל הפרסום המסורתי מלבד רעיונות למתנות מקוריות עם לוגו של שם העסק? כיום ניתן להחשיב גם עיתונים ותוצרת דפוס כפרסום מסורתי, וכן גם עלונים ופרסום מודפס. יש הכוללים היום בפרסום המסורתי גם את הרדיו ואפילו את הטלוויזיה, מאחר ויש הרואים אותם כשייכים כבר למאות הקודמות.  פרסום מסורתי בצורת דפוס וגם (תתפלאו) בצורה של רעיונות למתנות עם לוגו של העסק קיים כבר כמה עשרות שנים ואינו מהווה כל חידוש, אך לעיתים כדאי לחזור לשיטות הישנות. אחרי הכול אין כמו מגע אחד אל אחד ועבודה בגובה העיניים מול הקונים. כאשר אתה מפרסם באינטרנט אתה מתחרה על תשומת הלב של הלקוח עם עוד בעלי עסק רבים אחרים, אך כאשר אתה מעניק ללקוח שלך מתנה עם שם העסק שלך, הוא יזכור את שם העסק בכל פעם שבו ישתמש בה. לכן רצוי גם לחשוב על רעיונות למתנות שימושיות עד כמה שניתן.

לסיכום, ניתן לומר כי האינטרנט אכן פותח בפניך בעל העסק אפשרויות רבות וחדשות, אך אין כמו הפרסום המסורתי- אחרי הכול, לא לחינם הוא הוכיח את עצמו כיעיל במשך כל כך הרבה עשרות שנים.

אביב יועצים
כתיבת תוכן איכותי.
כתיבת תוכן איכותי.
אביב יועצים
ייעוץ שיווקי וקידום אתרים באינטרנט.
מרכז הארץ
-
קישור לאתר
עסקים - שיווק ופרסום
תאריך: 1/6/2011
תגיות:   מוצרי פרסום    רעיונות למתנות מקוריות    רעיונות למתנות   


ממומן

מאמרים נוספים בתחום עסקים - שיווק ופרסום

שילוט במודיעין / לילך כהן
ם עסק חדש, אתם צריכים שילוט שיאמר לעוברים ושבים שהעסק שלכם נמצא במקום. זהו אמצעי הפרסום הזמין ביותר, אם הוא מבוצע נכון. אז איך בוחרים שילוט במודיעין מהם סוגי השלטים הקיימים? כל התשובות במאמר שלפניכם.
כרטיסי ביקור- לא רק לעסקים / מרטין בוקסדורף
נכון, כולנו מכירים את כרטיסי הביקור כעניין עסקי נטו, אך ידעתם שבמדינות אחרות כאשר פוגשים בחורה בבר, נותנים לה כרטיס ביקור?
דפוס חשוב: הזמנות לאירוע / אביב יועצים
בדרך כלל אנו באים במגע עם בית דפוס כחלק מההכנות של אירוע מרגש בחיינו: חתונה, ברית או בריתה, בת מצווה או בר מצווה. באירוע זה אנו רוצים לשלוח הזמנות אישיות ומיוחדות.
דפוס מול אינטרנט / אביב יועצים
עם התפתחות האינטרנט החלו להישמע חששות באשר לעתידם של מוצרי דפוס: הפרסום בדפוס, דפוס העיתונים והספרים, עתיד בית דפוס ועוד. במאמר זה ננסה לבחון האם החששות מוצדקות.
דפוס ומוצריו שכל עצמאי צריך / אביב יועצים
עכשיו אחרי שהקמת את העסק, נרשמת כחוק ושיווקת את עצמך, הלקוחות מתחילים לזרום וכדאי שתפנה לבית דפוס ותדפיס כמה מוצרי דפוס משרדיים.
דפוס: החשיבות של מוצרי דפוס לעסק שלך / אביב יועצים
עולם העסקים נאלץ בשנים האחרונות להתמודד עם המדיה הדיגיטאלית. אך מחוץ לרשת האינטרנטית עדיין ממשיכים העסקים להתבצע בצורה דומה מאד לשיטה הישנה ועדיין יש חשיבות לדברי דפוס הנושאים את שם העסק.
דפוס: הפצת פליירים בדפוס- האם זה עובד? / אביב יועצים
אנשים אולי מקטרים כשדוחפים לידיהם דברי דפוס, אבל האמת היא שאחוז מאד גבוה מהם בוחנים את הפלייר ואת דבר הדפוס, מתוודעים לשם העסק ובודקים האם הפלייר רלוונטי עבורם.
מוצרי קד"מ ככלי למיתוג ולהעצמת המותג בקרב הלקוחות / טקסס מוצרי פרסום ומתנות עם לוגו
מוצרי קידום מכירות ממותגים במותג ופרסום שלכם , הם כלי שיווקי רב עוצמה לחיזוק המותג שלכם ולהעצמת המיצוב העסקי בקרב לקוחתכם במאמר זה נסקור על היתרונות ועל הדרכים להפקת המוצר קד"מ הטוב ביותר
שינויים חריפים בתחומי הדפוס והאלומיניום- האינטרנט מוריד מחירים / מרטין בוקסדורף
הפרסום באינטרנט הוריד את רמות המחירים בכל התחומים הקיימים אצל בעלי מקצוע ובעלי עסקים בכלל. איך נתח הרווחים יורד בגלל האינטרנט
דפוס: מבט מבפנים / אביב יועצים
יש הרבה מעצבי דפוס שעובדים כפרילנסרים בנוסף לעבודתם כשכירים, והם חוו על בשרם מגוון של לקוחות. מעצבים בדרך כלל רואים את עצמם כאומנים, ולכן הם לא יסכימו לכל בקשה של לקוח.
מאמרים תפריט ראשי
שאלות ותשובות
יתרונות
אודות
הסבר
צור קשר
 
 
 
אודות | צור קשר | מפת האתר | אינדקס אתרים | sitemap | סניפים