|
|
פרסים חינם |
פרסים חינם / דודי לבנטל |
|
פרסים חינם
מי מאיתנו
אינו אוהב לקבל פרסים חינם? כבר בתור ילדים מרגילים אותנו לזכות בפרסים.
גם אם מדובר בסוכריה או פרס שעולה שקל אחד.
בכל מסיבת יומולדת שעורכים לילדים מחלקים איזה ממתק או משחק קטן בתור פרס.
אז אם כך, למה שלא נרצה לקבל פרסים חינם גם כשאנחנו מבוגרים יותר?
לרוב, למחלק הפרסים יש אינטרס לחלק את הפרס אך לנו בתור לקוחות, אין
סיבה שלא לרצות לקבל אותו שהרי אין אנו מפסידים מכך דבר – אנחנו יכולים רק להרוויח
מכך.
פרסים חינם יכולים להיות מחולקים כחלק ממסע פרסום, בעיקר של בעלות המותגים
כשהעולמיים כגון קוקה-קולה,פפסי ועוד וגם חברות מקומיות כגון רשתות מגה,סופרפארם
ועוד.
בעקרון מבצעי פרסים מחולקים למספר סוגים:
- מבצעים בהם מחלקים מספר רב של פרסים קטנים –
כגון 10,000 פחיות קולה. במבצעים אלו אמנם יש פרסים חינם אך הערך הכספי שלהם
זעום.
- מבצעים בהם משתתפים בהגרלת פרסים חינם –
בדר"כ במבצעים כאלו יחולק פרס אחד גדול או מספר פרסים
גדולים.
- חידונים או
משחקים בהם מחלקים פרסים חינם לאלו שהשיגו תוצאות טובות משל המשתתפים
האחרים
בשנים
האחרונות התפתחה תעשייה שלמה של מבצעי פרסים חינם ברשת האינטרנט. מידי יום
צץ מבצע חדש המנצל את רשת האינטרנט על מנת ליצור משחק או מבצע בהם מחולקים פרסים
חינם.
חברות בונות
אתר מיוחד עבור המבצע אותו הן עורכות (מיני-סייט) או שמקדישות באתר הראשי שלהם
אזור מיוחד למבצע. ישנן חברות אשר ממש מתמחות בבניית אתרים עם משחקים ותחרויות
למבצעי פרסים חינם.
בתקופה
האחרונה התחילו החברות המסחריות וחברות הפרסום לנצל את הפלטפורמה של הפייסבוק על
מנת להפיץ מבצעים בהם מחולקים פרסים חינם, כאשר הן מנצלות את הפייסבוק כרשת
הפצה חברתית.
החברות מפרסמות
מבצעים ותחרויות בהם מי שיזכה להכי הרבה הצבעות (לייק) יזכה בפרס. בפועל מי שזוכה
בתחרויות אלו הם אלו שיש להם חברים רבים יותר ברשת ויודעים לנצל אותם על מנת
להצביע עבורם בתחרות.
דרך נוספת
לנצל את האינטרנט כדי להציע מבצע של פרסים חינם הינו יצירת אתר שזו כל
מהותו – חלוקת פרסים חינם.
אתר מתנהלי
למשל , הינו אתר שכל יעודו הינו חלוקת פרסים חינם.
באתר זה
תתבקשו למלא טופס עם פרטי קניות שעשיתם או תשלומים שביצעתם (קניות בסופר,קנית
מכשיר חשמלי,תשלום עבור חוגים,תשלום עבור חשבון חשמל וכו')
פשוט לא משנה
מה המוצר שקנית או איפה קנית אותו. פשוט נכנסים לאתר וממלאים בו את הפרטים ובסוף
החודש יכולים לקבל החזר כספי על הקניות בהגרלה החודשית.
זהו כנראה
סוג המבצעים הטוב ביותר – אתה לא משקיע בו כלום,לא צריך לקנות שום דבר מיוחד או
במקום מסויים, אתה פשוט מזין מספר פרטים בטופס וזהו – אתה יכול לזכות!
דרך נוספת
להרוויח מהאתר הינו על ידי המלצה לחברים להיכנס לאתר זה ולבקש מהם שירשמו אותך
בשדה של החבר הממליץ – כך תוכל גם אתה לזכות במידה והחבר זכה!
לסיכום –
מומלץ מאוד לנצל את האתרים והחברות שמציעות לכם פרסים בחינם.
|
|
|
|
|
|
פרסומות |
פרסים |
ריכוז מבצעים, תחרויות והגרלות באינטרנט - הדרך הפשוטה לזכות בפרסים |
פרסים |
|
|
|
|
|
מאמרים נוספים בתחום עסקים - שיווק ופרסום |
שילוט במודיעין / לילך כהן |
ם עסק חדש, אתם צריכים שילוט שיאמר לעוברים ושבים שהעסק שלכם נמצא במקום. זהו אמצעי הפרסום הזמין ביותר, אם הוא מבוצע נכון. אז איך בוחרים שילוט במודיעין מהם סוגי השלטים הקיימים? כל התשובות במאמר שלפניכם. |
|
|
|
|
|
|
|
דפוס חשוב: הזמנות לאירוע / אביב יועצים |
בדרך כלל אנו באים במגע עם בית דפוס כחלק מההכנות של אירוע מרגש בחיינו: חתונה, ברית או בריתה, בת מצווה או בר מצווה. באירוע זה אנו רוצים לשלוח הזמנות אישיות ומיוחדות. |
|
|
|
|
|
דפוס מול אינטרנט / אביב יועצים |
עם התפתחות האינטרנט החלו להישמע חששות באשר לעתידם של מוצרי דפוס: הפרסום בדפוס, דפוס העיתונים והספרים, עתיד בית דפוס ועוד. במאמר זה ננסה לבחון האם החששות מוצדקות. |
|
|
|
|
|
|
|
דפוס: החשיבות של מוצרי דפוס לעסק שלך / אביב יועצים |
עולם העסקים נאלץ בשנים האחרונות להתמודד עם המדיה הדיגיטאלית. אך מחוץ לרשת האינטרנטית עדיין ממשיכים העסקים להתבצע בצורה דומה מאד לשיטה הישנה ועדיין יש חשיבות לדברי דפוס הנושאים את שם העסק. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
דפוס: מבט מבפנים / אביב יועצים |
יש הרבה מעצבי דפוס שעובדים כפרילנסרים בנוסף לעבודתם כשכירים, והם חוו על בשרם מגוון של לקוחות. מעצבים בדרך כלל רואים את עצמם כאומנים, ולכן הם לא יסכימו לכל בקשה של לקוח. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|