מאמר - האתר הראשי להפצת מאמרים וקידום מקצועי
כניסה למערכת כותבי מאמרים כתיבת מאמר חיפוש מאמר מאמרים
 
 
 

קישרי לקוחות עסקים קטנים

ניהול קישרי לקוחות עבור עסקים קטנים

/ אביב יועצים

ניהול קישרי לקוחות עבור עסקים קטנים

 

 

עסקים קטנים מאמינים לעיתים שאין להם מה להרוויח מיישום שיטת ניהול קישרי לקוחות מתקדמת. על אף שלעסקים קטנים יש כוח עבודה קטן יותר והם מרוויחים סכומים קטנים יותר מאשר חברות גדולות, יש להם לעיתים קרובות את אותם תהליכים עסקיים, את אותן מערכות ממוחשבות לניהול העסק, ולפעמים אפילו את אותן המורכבויות כמו בחברות גדולות יותר. כתוצאה מכך, עסקים קטנים עומדים בפני אותו האתגר אשר עסקים גדולים עומדים בפניו: כיצד ליצור פרופיל טוב של הלקוחות, כדי שיוכלו להציע להם שירות יעיל ועקבי.

כאשר עסקים קטנים מתחילים לרכוש מאגר לקוחות גדול ולהרחיב את פעילויותיהם, הם מבינים שאינם יכולים עוד לשמור על קישרי לקוחות קרובים ובלתי פורמליים כמו שניהלו בעבר עם כל לקוח- על אף שזהו לעיתים קרובות העיקרון אשר עזר להם מלכתחילה לרכוש את לקוחותיהם. במצב זה, הבנה טובה יותר של ניהול קישרי לקוחות יכולה לעזור לעסקים קטנים להמשיך ולהעניק את השירות הטוב שלקוחותיהם הורגלו בו, מבלי שיצטרכו להגביל את עצמם למספר לקוחות קטן. לכן, ניהול קישרי לקוחות יכול להיות כלי אסטרטגי מצויין, שיעזור לעסקים קטנים לשמר את הלקוחות הנאמנים שלהם, ואף לרכוש לקוחות חדשים.

כאשר בעלי עסקים קטנים רוצים להשתית בעסק שלהם אסטרטגיית ניהול קישרי לקוחות, עליהם לחשוב על הדרך הטובה ביותר שניתן לשלב בה את התחום של קישרי לקוחות- עם המבנה הקיים של החברה. על אף שהתחום של ניהול קישרי לקוחות מגיע לרוב אל העסק בדמותה של תוכנה ממוחשבת, כדאי מאוד לחשוב על קישרי לקוחות כעל אסטרטגייה שלמה ולא כעל עוד תכנת מחשב. לכן, התאמת השיטה באופן נכון לחברה, יכולה לעזור לעסקים קטנים להמנע מ"טעויות של מתחילים", בנוסף ליתרון הברור של הגדלת המכירות ושימור הלקוחות.

אסטרטגיית ניהול קישרי לקוחות יעילה כוללת בעצם סידור ופיתוח של המידע הקיים בכל חברה בתחום של קישרי לקוחות. מידע רב ערך לגבי קישרי לקוחות כבר קיים בכל חברה בתכנות שונות, והתקנת מערכת ניהול קישרי לקוחות פשוט מאגדת את כולו במקום אחד, מסדרת אותו בצורה ברורה ויעילה, ועוזרת לעסק למצוא מידע חדש ורלוונטי. לחברות גדולות יש לעיתים קרובות את הבעייה של פיזור מאגרי המידע השונים הנוגעים לכל תחום- מאגר מידע אחד עבור קישרי לקוחות בתחום הכלכלי, מאגר נוסף עבור קישרי לקוחות בתחום, מאגר שלישי עבור תחום השיווק וכן הלאה. עסק קטן יותר, אשר יחליט ליישם אסטרטגיית ניהול קישרי לקוחות מתקדמת, יוכל לרכז את כל המידע שלו במקום אחד, וכך להשיג רמה של יעילות אשר חברות גדולות רבות טרם השיגו.

הלקוחות של כל עסק, קטן כגדול, מתקשרים אליו לעיתים קרובות כדי לשאול שאלות רבות הנוגעות למוצרים השונים של העסק, להזמנות שהם ערכו או לחשבונות שעליהם לשלם. אם עובדי מרכז שירות הלקוחות יוכלו למצוא ישירות את כל המידע הרלוונטי, בקלות ובמהירות, הם יוכלו לשפר באופן ניכר את שביעות הרצון של הלקוחות- ובו בזמן גם לחסוך בעלויות, בשל הזמן הרב שיוכלו לחסוך בדרך זו.

לבעלי עסקים קטנים כדאי מאוד לדעת, שאסטרטגיית ניהול קישרי לקוחות יכולה לתרום לכל עסק, אפילו לעסק ביתי אשר עובדים בו אנשים בודדים.

אביב יועצים
כתיבת תוכן איכותי.
כתיבת תוכן איכותי.
אביב יועצים
ייעוץ שיווקי וקידום אתרים באינטרנט.
מרכז הארץ
-
קישור לאתר
עסקים - שרות לקוחות
תאריך: 1/8/2011
תגיות:   ניהול קשרי לקוחות    קשרי לקוחות    


ממומן

מאמרים נוספים בתחום עסקים - שרות לקוחות

בנקים שעות פתיחה / דודי לבנטל
שעות פתיחה של בנקים - כמה שהחיפוש הזה פשוט, ככה הוא מורכב, אלא אם כן משתמשים באתר שעות-פתיחה על מנת להגיע ישירות לשעות הפתיחה של סניף הבנק המסויים.
ניהול קישרי לקוחות עבור עסקים קטנים / אביב יועצים
עסקים קטנים עומדים בפני אותו האתגר אשר עסקים גדולים עומדים בפניו: כיצד ליצור פרופיל טוב של הלקוחות, כדי שיוכלו להציע להם שירות יעיל ועקבי. יש להם מה להרוויח מיישום שיטת ניהול קישרי לקוחות מתקדמת.
ניהול קשרי לקוחות חברתי / אביב יועצים
ניהול קשרי לקוחות חברתי הוא הדבר הבא בתחום של קשרי לקוחות. סוג זה של ניהול מתחיל לתפוס תאוצה בארץ ובעולם, ולרכוש לעצמו עוד ועוד מעריצים.
ניהול קשרי לקוחות: כיצד לשפר קשרי לקוחות / אביב יועצים
קשרי לקוחות הם מרכיב חשוב בכל חברה. התמהיל העסקי של החברה צריך לשים דגש רב על ניהול קשרי לקוחות כחלק מהתכנון העסקי. אבל כיצד לתכנן נכון את קשרי הלקוחות כדי למשוך לקוחות חדשים ולשמר לקוחות קיימים?
ניהול קשרי לקוחות- קריירה מרתקת / אביב יועצים
ניהול קשרי לקוחות או עבודה בקשרי לקוחות יכולה להיות אפשרות קריירה מעניינת ומרתקת לכל מי שרוצה לעבוד עם קהל ומתעניין בשיווק, יחסי ציבור, פרסום ובעולם העסקים.
: CRM ארבעת התכונות הבסיסיות / אביב יועצים
האתגרים אשר נגרמים עקב התנאים העכשויים בשוק העבודה התחרותי מאלצים חברות להעריך מוצרי CRM באור קריטי יותר מבעבר. מנהלי חברות רוצים יותר מה- CRM, אך הם רוצים את זה בצורה פשוטה וקלה יותר.
CRM: לאט יותר בבקשה! / אביב יועצים
אחד הדברים הקשים ביותר בתוכנית CRM הנו קביעת מדדי הצלחה. אחרי הכל, רבות כבר נכתב על מפעלי CRM ועל היכולת להבין לקוחות בהקשר של היחסים השונים שלהם עם החברה.
יוצרים חזון CRM: טיפים לקבלת ביצועי CRM מצויינים / אביב יועצים
במאמר זה נלמד על הצעד הראשון בדרך להפיכתו של חזון ה – CRM שלך למציאות: כיצד ליצור חזון שיניע את תהליך השינוי בחברה.
על שירות לקוחות: כיצד מורכבים מערכי שירות לקוחות ואיך משמרים לקוחות? / אריאל בונוס בע"מ
בתחילת המאה הקודמת מרביתם של העסקים אופיינו כעסקים קטנים שבהם היו מוכרים קבועים וקונים קבועים אשר קיימו ביניהם מערכת יחסים אישית. כיום,נוצר ניתוק בין הקונים למוכרים.
על שירות לקוחות: כיצד מורכבים מערכי שירות לקוחות ואיך משמרים לקוחות? / אריאל בונוס בע"מ
מטרתה של אסטרטגיית שירות הלקוחות להוביל את הארגון להישגים טובים יותר (מכירות) ולשפר תוצאות עסקיות. הצורך לשפר את השירות המוענק ללקוחות נובע גם כתוצאה מהחוקים השונים שנחקקים לטובת הצרכנים.
מאמרים תפריט ראשי
שאלות ותשובות
יתרונות
אודות
הסבר
צור קשר
 
 
 
אודות | צור קשר | מפת האתר | אינדקס אתרים | sitemap | סניפים