|
|
קמפיינים מוצלחים ברשת |
קמפיינים מוצלחים ברשת / קרן כהן |
|
קמפיינים מוצלחים ברשת
מהפכת הרשתות החברתיות תקפה אותנו בשנים האחרונות מכל כיוון אפשרי ברשת – בלוגים, פורומים, יוטיוב וכמובן שלל הרשתות החברתיות ובראשן פייסבוק עם למעלה מחצי מיליארד גולשים. עם הפיכת הרשתות החברתיות ופייסבוק בראשן למשאב זמן עיקרי של הגולשים ברשת, נוצר גם פתח שיווקי אפקטיבי במיוחד לחברות ועסקים באמצעות שיווק חברתי של הגולשים. פרסום זה שילב חיבור אונליין לגולשים ויצירת שיח שוטף מולם סביב העסקים והחברות השונות.
על מנת לבנות קמפיין שיווקי מוצלח ברשת עליכם להגדיר יעדים ברורים, ללמוד ולהסתכל על המתחרים שלכם ולחפש במה המותג שלכם יכול להעניק ערך מוסף לגולש או כיצד ניתן למשוך את הגולש למאגר הלקוחות של החברה. קמפיין שיווקי טוב בפייסבוק יוסיף אלפי גולשים לדף האוהדים שלכם, שייקחו חלק פעיל בשיח היומיומי וימליצו על מוצרי החברה.
היקש מתבקש הוא בניית קמפיינים שיווקיים בפייסבוק וברשת למטרת חיזוק המותג. בשנה האחרונה אנו עדים להופעתם של קמפיינים רבים ברשת, חלקם הצליחו לחולל רעש גדול יותר ברשת והביאו למותג שלהם הרבה גולשים ולקוחות חדשים.
דוגמאות לקמפיינים מוצלחים שעשו רעש חיובי ברשת בשנים האחרונות:
|
:BING הקמפיין הראשון שנתייחס אליו התבצע על ידי מנוע החיפוש בינג. החברה השתמשה באפליקציית המשחקים של Farmville , שפותחה ע"י זינגה, והצליחה להכפיל פי 5 את מספר האוהדים שלה בדף – מ- 100,000 ל- 500,000 אוהדים בתוך יום אחד בלבד. האסטרטגיה הייתה פשוטה, בינג הוסיפה פרסומת בתחתית מסך המשחק, לפיה כל גולש שילחץ עליה וייהפך לאוהד של בינג – יזכה בכסף וירטואלי של המשחק. באמצעות שימוש בקהל המשתמשים העצום באפליקציה (קרוב ל- 30 מיליון משתמשים פעילים מדי יום), הצליחה בינג לזכות בנתח גדול ומשמעותי של משתמשים חדשים. |
|
:Apple אפל פיתחו קמפיין חברתי שרץ במשך 4 שנים וכלל 20 סרטונים שונים. הקמפיין הציג יריבות בין שתי דמויות שייצגו את היריבות בין אפל למקינטוש. הקמפיין השתמש בתוכן מבריק שיצר באז אדיר ברשת ועזר במיתוג אפל על פני יריבתה. קמפיין זה עשה שימוש בהפצת סרטונים ויראליים ביוטיוב. |
|
:Target טארגט היא רשת חנויות קמעונאיות שעשתה אפליקציה מדהימה במסגרת חג- האוהבים, בו ביקשה מחברי הדף לבחור מוסד צדקה שהחברה תעניק לו תרומה בסך מיליון דולר. הבחירה נעשתה באמצעות אפליקציה שאפשרה לגולשים לבחור מתוך מספר אפשרויות שהוצגו בפניהם. הקמפיין משך השתתפות עצומה של עשרות אלפי גולשים שהשתתפו ולקחו חלק בבחירה הסופית. |
|
קוקה קולה: חברת קוקה קולה ידועה בקמפיינים שיווקיים ויראליים במיוחד, שמייצרים עניין למיליוני גולשים ברחבי העולם. בשנים האחרונות היינו עדים למספר קמפיינים אפקטיביים במיוחד כגון: קמפיין "מצאו את הכפיל שלכם" שנעשה לשיווק הקוקה קולה זירו, קמפיין קוקה קולה וילג' שסחף אלפי צעירים ברחבי הארץ, קמפיין מפת האושר שרץ השנה בארץ ועוד. |
יש עוד קמפיינים רבים שמחוללים רעש רב ברשת ומביאים גולשים ולקוחות רבים מהרשתות החברתיות לאתרים השונים. יכולות השיווק בפייסבוק, יוטיוב ודומיהן מאפשרות לנו ליצור באז ויראלי חזק מאוד ברשת. כל מה שצריך הוא למצוא את הקונספט והאסטרטגיה הנכונה.
|
|
|
קרן כהן |
כהן - מתאמת פרויקטים ב Guru4rent - בית תוכנה בעל ניסיון רב באפיון ופיתוח מערכות אינטרנטיות מורכבות. מתמחה בעיקר בפיתוח אתרים יעודים, בניית אתרים בהתאמה אישית, קהילותWEB 2.0 , פורטלים ועיצוב ממשקי GUI. |
כהן - מתאמת פרויקטים ב Guru4rent - בית תוכנה בעל ניסיון רב באפיון ופיתוח מערכות אינטרנטיות מורכבות. מתמחה בעיקר בפיתוח אתרים יעודים, בניית אתרים בהתאמה אישית, קהילותWEB 2.0 , פורטלים ועיצוב ממשקי GUI. |
גורו 4 רנט |
מתאמת פרויקטים ב Guru4rent - בית תוכנה בעל ניסיון רב באפיון ופיתוח מערכות אינטרנטיות מורכבות. מתמחה בעיקר בפיתוח אתרים יעודים, בניית אתרים בהתאמה אישית, קהילותWEB 2.0 , פורטלים ועיצוב ממשקי קהילותWEB |
|
נתניה |
|
|
קישור לאתר |
אינטרנט - פרסום באינטרנט |
תאריך: 29/3/2011 |
תגיות:
פרסום
שווק
פייסבוק
אינטרנט
רשת חברתית
בניית אתרים
מדיה
מדיה חברתית
טוויטר
ניהול מדיה חברתית
|
|
|
|
|
|
|
|
מאמרים נוספים בתחום אינטרנט - פרסום באינטרנט |
קמפיינים מוצלחים ברשת / קרן כהן |
מהפכת הרשתות החברתיות תקפה אותנו בשנים האחרונות מכל כיוון אפשרי ברשת – בלוגים, פורומים, יוטיוב וכמובן שלל הרשתות החברתיות ובראשן פייסבוק עם למעלה מחצי מיליארד גולשים. עם הפיכת הרשתות החברתיות ופייסבוק |
|
|
|
|
|
פרסום Push מול פרסום Pull / קרן כהן |
רשת האינטרנט נחשבת בשנים האחרונות כמדיה המפתחת, הצומחת והמתקדמת ביותר. אם לפני שנים מעטות מעט מאוד אנשים נחשבו לתוכן שיווקי באינטרנט, כיום רובינו קונים, מוכרים או מנהלים השוואות מחירים ברשת האינטרנט ל |
|
|
|
|
|
בניית דף נחיתה, למה זה כדאי? / נמרוד הורביץ |
תחו בעיקר עם התפתחות הפרסום הממומן בגוגל, בו מגיעים הגולשים דרך מודעות טקסט קטנות. אותם גולשים אשר צפו במודעות, צריכים לקבל מענה ברור ומיידי לצורך שלהם ובמידה וזה לא יקרה, יהיה הדבר בזבוז של כסף וזמן. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|