הקריינות לסלולר
כיום, בעידן המודרני, כל אדם מופצץ מידי יום בעשרות אלפי מסרים שיווקיים. עסק המעוניין לפרסם ולמתג עצמו, בהנחה שאין לו תקציבים אין סופיים לפרסום רחב במדיה, חייב להיות מקורי ומיוחד. עליו גם לוודא שהמסר שהוא מעוניין להעביר, מועבר בצורה הטובה והמקצועית ביותר. מסר טוב, גורם ללקוח הפוטנציאלי להסתקרן ולרצות לשמוע עוד.
שיטת שיווק שמאוד מתפתחת בשנים האחרונות היא הקריינות לסלולר. בהוצאה קטנה ולא משמעותית, יכול בעל העסק, קטן כגדול, למתג עצמו, לפרסם לקהל היעד שלו, ובו בזמן להשאר ענייני ואקטואלי. בהתחשב בעובדה שמדובר בקהל שבוי, שמצוי במצב האזנה, קליטת המסר היא מקסימלית.
לכן, ישנה חשיבות רבה לאיכות הקריינות ולמיקוד המסר, על מנת לוודא שהעסק מוצג באור הנכון, מתחבר לקהל היעד בלחן ובמלל ולא פוגע באף אחד. על מנת לבחור חברת קריינות מתאימה, רצוי להתחשב בגורמים הבאים:
האם יש להם את היכולת לעבוד עם מספר רב של קריינים, על מנת לייצר מאגר רחב, שבו תוכל למצוא את הקול של החברה שלך.
האם יש להם נסיון בתחום, בנוסף ליכולת המקצועיות, על מנת לדאוג לכך שבמידה ואתה אינך יודע בדיוק מה אתה צריך ומחפש, הם יוכלו לכוון ולתקן אותך, על מנת להגיע לתוצאות מקסימליות?
מיהם הלקוחות שעבדו איתם בעבר, בהווה, כך תוכל לדעת מהו המוניטין שלהם, והאם ניתן לסמוך עליהם שיספקו את העבודה באיכות טובה, מקצועית וכמובן בזמן.
מחיר - בשוק תחרותי, חברות יכולות למקסם את עבודתן, ולהגיע למחירים מאוד אטרקטיביים ללקוח.
אם תעבור על הקריטריונים הבאים, בבואך לבחור חברה שתספק לך את שירותי הקריינות לסלולר - או בשמו המקצועי, הביז-טון , מובטחת לך עבודה מקצועית ואיכותית, שתעזור לך להתבלט מעל האחרים, בהשקעה מינימלית ביחס לתשואה המובטחת.