שוקולד עם לוגו – דרך טעימה לשווק...
ישנן היום דרכים רבות לפרסם עסק חדש. באתר האינטרנט של העסק, בטלוויזיה, ברדיו, בעיתון או בשלטי חוצות. אבל אתם, וממש כמו העסק שלכם, מחפשים דרך שיווקית קצת אחרת. מה דעתכם על שוקולד עם לוגו של העסק שלכם? פתרון מתוק ושונה במיוחד. שוקולד עם לוגו ללא ספק יאפשר לכם להגיע לקהל לקוחות רחב בצורה יוצאת דופן.
שלא כמו מוצרי הפרסום הרגילים כגון כובעים עם לוגו או הדפסה על חולצות, שוקלד עם לוגו הוא הפתעה מעניינת.
שוקולד עם לוגו – פיתרון שיווקי
סוף סוף הקמתם, לאחר עמל רב וחודשים ארוכים, את העסק החדש שלכם. שנים חלמתם להקים אותו והנה, אזרתם את האומץ. כמוכם יש רבים בשוק, ובכל זאת, איך תוכלו להיות קצת שונים מהאחרים? שוקולד עם לוגו העסק שלכם הוא אמצעי מפתיע לעשות זאת. שוקולד עם לוגו חושף אתכם לקהל פוטנציאלי רב, שודאי ישמח לא מעט לקבל את ההפתעה הזו (כולנו הרי אוהבים שוקולד...). שוקולד עם לוגו, ובניגוד לאמצעי פרסום אחרים, משאיר (פשוטו כמשמעו) טעם טוב בפה! ואין ספק, שכל לקוח שקיבל שוקולד עם לוגו יזכור אתכם.
כמה מילים על שוקולד
השוקולד עשוי מפולי קקאו טחונים, סוכר ולציטין, המאפשר להרכיב/לחבר (ליצור אמולסיה) בין פולי הקקאו לסוכר. פולי הקקאו הם בין המאכלים הקדומים ביותר, עוד מתקופת בני המאיה, שחיו בדרום אמריקה. רק בסוף המאה ה-16 הגיעו פולים אלה לאירופה, כשתחילה שימשו למשקה בלבד. בתחילת המאה ה-19 הומצאה שיטה להוצאת השומן מפולי הקקאו ליצירת אבקת קקאו וחמאת קקאו. באמצע המאה ה-19 התחיל לראשונה תהליך ייצור השוקולד, כפי שאנו מכירים אותו כיום. בשנת 1875 שווק השוקולד הראשון ומאז, הגיע השוקולד כמעט לכל מקום וכמעט לכל פה.
טעים, טעים, טעים
שוקולד הוא אחד הממתקים האהובים עלינו, וכמעט בכל גיל. שוקולד עם לוגו מאפשר לכם, כעסק, לפנות לכל שכבת גיל, בהתאם לעסק, אותו אתם מעוניינים לקדם. שוקולד עם לוגו הוא בהחלט הפתעה ייחודית לכל לקוח. שוקולד עם לוגו הוא, ללא ספק, הפרסומת הטובה ביותר. היא מגיעה ישירות, קולעת למטרה וכמובן טעימה. מחקרים מספרים על יתרונותיו הרבים של השוקולד, ועם מחקרים לא מתווכחים. שוקולד עם לוגו מפתיע בייחודיותו ובאופן הצגתו.
אז מה בוחרים?
שוקולד עם לוגו מגיע במבחר של אפשרויות: סוכריות עדשים צבעוניות בתוך מבחנה, שעליה מודפס הלוגו ואפילו שוקולד שעליו כיתוב העסק עצמו (ממש כמו חריטה מדויקת). שוקולד עם לוגו מגיע גם בגדלים שונים, טעמים שונים (מריר וחלב) ואופנים שונים ויצירתיים. דרך פרסומית זו שונה מאחרות ומשבחרתם בה, תגלו כי אכן בחרתם בדרך הנכונה. זוהי הפתעה נהדרת ויוצאת דופן לכל אחד.