מאמר - האתר הראשי להפצת מאמרים וקידום מקצועי
כניסה למערכת כותבי מאמרים כתיבת מאמר חיפוש מאמר מאמרים
 
 
 

שיווק באינטרנט

שיווק אינטרנטי לעסקים קטנים ובינוניים

/ קטי סלמי

השיווק האינטרנטי פתח דלת מופלאה לבעלי העסקים הקטנים והכניס אותם למשחק של "הגדולים" . שיווק אינטרנטי נכון מאפשר לכל בעל עסק כיום  לבלוט אל מול המתחרים, להגיע לפלחי שוק חדשים ולחזק את המותג.

אבל זה עובד רק אם עושים את זה נכון! בימים שבהם נוסף ערוץ פרסום חדשות לבקרים 

קל מאד ללכת לאיבוד במגוון הענק של האפשרויות ולהשקיע אנרגיות ומשאבים מיותרים,  או בקיצור לשלם יותר על פחות.

 

לכן, לפני שמתחילים בכלל לחשוב אם עדיף מודעות גוגל או עמוד בפייסבוק קודם ישאל כל אחד את עצמו "מי קהל היעד שלי?"

ההבדל המהותי בין משווק באינטרנט למי שנראה לו שהוא עושה שיווק באינטרנט הוא זיהוי נכון  של קהל היעד ופניה ממוקדת  אליו, כזו שתדבר אל המניעים שלו ותניע אותו לפעולה.

פנייה לקהל המטרה בשילוב המסר המתאים תדע להפוך את המקליקים ללקוחות משלמים בתכלס .שווה מאד להשקיע ולחקור לעומק את קהל היעד והמניעים שלו אחרת נשלם פי כמה יותר כשנתחיל לפרסם.

 

לאחר שהבנו למי אנחנו רוצים לפנות  צריך להחליט באיזה מדיה לפנות אליהם. לא רק כי "המדיום הוא המסר" (מקלוהן) אלא פשוט כי זה יעלה לנו הרבה יותר אם לא נמקד את הפרסום לערוצים שהם רלוונטיים לנו.

למשל לקוח שלי הוציא ספר בהוצאה פרטית והוא מעוניין למכור אותו לכמה שיותר אנשים אבל אין לו תקציב גדול במיוחד. אז כמה יתנו לי ייעצו לפרסם דרך מודעות גוגל או פייסבוק אבל מדובר בעצה ממש רעה! מהסיבה הפשוטה שהפרסום בגוגל ופייסבוק הוא מאד יקר ויכול לנוע מ 2 – 6 שקלים לקליק. אם ניקח בחשבון שלא כל מקליק קונה, הגיוני מאד שרק 1 מתוך 25 מקליקים יקנו ואז יצא ששילמתי 50 שקל למכור ספר שעולה 59 וזה עוד במקרה הטוב של 2 ₪ לקליק ( לפני עלויות משלוח והדפסה).

לעומת זאת,עם קצת השקעה ומחקר נגלה שישנם פורומים, רשימות תפוצה ואתרים המיועדים לאוהבי ספרים בהם עלויות הפרסום הם הרבה יותר נמוכות ובנוסף שם הלקוח שלי יקבל  חשיפה פי כמה יותר מאסיבית  לקהל המטרה. לכן, חשוב לבחור היטב את ערוצי השיווק דרכם מפרסמים ולא לעשות "כמו כולם" בשיווק היוצא דופן מנצח.

 

 

אז אחרי שהוחלט למי לפנות ואיפה העבודה הקשה באמת מתחילה . כשהמודעות כבר באוויר אנחנו צריכים לבדוק כל הזמן החזר על השקעה או ROI בשפה המקצועית. מאחר וכל פרסומת באינטרנט ניתנת למדידה עד לרמות המפורטות ביותר עלינו לבחון על בסיס שבועי:

כמה לקוחות הגיעו אלינו מכל ערוץ פירסום?

אלו מודעות עובדות טוב יותר?

כמה עולה להביא לקוח חדש?

מה עובד הכי טוב?

מה לא עובד? ( לחתוך)

בדיקה מדוקדקת על בסיס שבועי (לפחות) תבטיח שהוצאות הפירסום יהיו מינימליות והתוצאות מקסימליות.

 

כך שאם, נסכם את מרכיבי השיווק באינטרנט יש להתחיל במחקר שוק, להמשיך להשקיע וללמוד  איפה קהל המטרה מסתובב ואיך לפרסם שם,  מומלץ אפילו להתייעץ עם מומחה בתחום , כדי לחסוך כסף על החלטות פירסום לא טובות שיכולות להיגרם בעקבות חוסר ידע ולזכור שגם אחרי שהמודעות באוויר והטלפונים מצלצלים צריך כל הזמן להיות עם היד על הדופק ולוודא שהפרסום משתלם.

 

 

 

 

 

 

קטי סלמי
קטי סלמי הינה הבעלים של קטיושה שיווק ממוקד , חברת ייעוץ ושיווק המתמחה במתן מעטפת שירותים כוללת המותאמים לצרכיו הייחודים והתקציביים של כל לקו
קטי סלמי הינה הבעלים של קטיושה שיווק ממוקד , חברת ייעוץ ושיווק המתמחה במתן מעטפת שירותים כוללת המותאמים לצרכיו הייחודים והתקציביים של כל לקח
קטיושה
בקטיושה - שיווק ממוקד , אנו מעניקים פתרונות שיווק לעסקים קטנים ובינוניים החל מיעוץ שיווקי, פרסום באינטרנט, מיתוג, הגדלת מכירות, שיווק אינטרנטי, פרסום גוגל ועד לאאוטסורסינג של השיווק כשהכל תחת קורת גג אחת
רחובות
0523508556
קישור לאתר
עסקים - שיווק ופרסום
תאריך: 2/1/2011
תגיות:   שיווק    פרסום    עסקים קטנים    תוכנית שיווק    שיווק אינטרנטי    שיווק באינטרנט    קידום גוגל   


ממומן

מאמרים נוספים בתחום עסקים - שיווק ופרסום

שילוט במודיעין / לילך כהן
ם עסק חדש, אתם צריכים שילוט שיאמר לעוברים ושבים שהעסק שלכם נמצא במקום. זהו אמצעי הפרסום הזמין ביותר, אם הוא מבוצע נכון. אז איך בוחרים שילוט במודיעין מהם סוגי השלטים הקיימים? כל התשובות במאמר שלפניכם.
כרטיסי ביקור- לא רק לעסקים / מרטין בוקסדורף
נכון, כולנו מכירים את כרטיסי הביקור כעניין עסקי נטו, אך ידעתם שבמדינות אחרות כאשר פוגשים בחורה בבר, נותנים לה כרטיס ביקור?
דפוס חשוב: הזמנות לאירוע / אביב יועצים
בדרך כלל אנו באים במגע עם בית דפוס כחלק מההכנות של אירוע מרגש בחיינו: חתונה, ברית או בריתה, בת מצווה או בר מצווה. באירוע זה אנו רוצים לשלוח הזמנות אישיות ומיוחדות.
דפוס מול אינטרנט / אביב יועצים
עם התפתחות האינטרנט החלו להישמע חששות באשר לעתידם של מוצרי דפוס: הפרסום בדפוס, דפוס העיתונים והספרים, עתיד בית דפוס ועוד. במאמר זה ננסה לבחון האם החששות מוצדקות.
דפוס ומוצריו שכל עצמאי צריך / אביב יועצים
עכשיו אחרי שהקמת את העסק, נרשמת כחוק ושיווקת את עצמך, הלקוחות מתחילים לזרום וכדאי שתפנה לבית דפוס ותדפיס כמה מוצרי דפוס משרדיים.
דפוס: החשיבות של מוצרי דפוס לעסק שלך / אביב יועצים
עולם העסקים נאלץ בשנים האחרונות להתמודד עם המדיה הדיגיטאלית. אך מחוץ לרשת האינטרנטית עדיין ממשיכים העסקים להתבצע בצורה דומה מאד לשיטה הישנה ועדיין יש חשיבות לדברי דפוס הנושאים את שם העסק.
דפוס: הפצת פליירים בדפוס- האם זה עובד? / אביב יועצים
אנשים אולי מקטרים כשדוחפים לידיהם דברי דפוס, אבל האמת היא שאחוז מאד גבוה מהם בוחנים את הפלייר ואת דבר הדפוס, מתוודעים לשם העסק ובודקים האם הפלייר רלוונטי עבורם.
מוצרי קד"מ ככלי למיתוג ולהעצמת המותג בקרב הלקוחות / טקסס מוצרי פרסום ומתנות עם לוגו
מוצרי קידום מכירות ממותגים במותג ופרסום שלכם , הם כלי שיווקי רב עוצמה לחיזוק המותג שלכם ולהעצמת המיצוב העסקי בקרב לקוחתכם במאמר זה נסקור על היתרונות ועל הדרכים להפקת המוצר קד"מ הטוב ביותר
שינויים חריפים בתחומי הדפוס והאלומיניום- האינטרנט מוריד מחירים / מרטין בוקסדורף
הפרסום באינטרנט הוריד את רמות המחירים בכל התחומים הקיימים אצל בעלי מקצוע ובעלי עסקים בכלל. איך נתח הרווחים יורד בגלל האינטרנט
דפוס: מבט מבפנים / אביב יועצים
יש הרבה מעצבי דפוס שעובדים כפרילנסרים בנוסף לעבודתם כשכירים, והם חוו על בשרם מגוון של לקוחות. מעצבים בדרך כלל רואים את עצמם כאומנים, ולכן הם לא יסכימו לכל בקשה של לקוח.
מאמרים תפריט ראשי
שאלות ותשובות
יתרונות
אודות
הסבר
צור קשר
 
 
 
אודות | צור קשר | מפת האתר | אינדקס אתרים | sitemap | סניפים