מאמר - האתר הראשי להפצת מאמרים וקידום מקצועי
כניסה למערכת כותבי מאמרים כתיבת מאמר חיפוש מאמר מאמרים
 
 
 

CRM

: CRM ארבעת התכונות הבסיסיות

/ אביב יועצים

: CRM ארבעת התכונות הבסיסיות

 

האתגרים אשר נגרמים עקב התנאים העכשויים בשוק העבודה התחרותי מאלצים חברות להעריך מוצרי CRM באור קריטי יותר מבעבר. מנהלי חברות רוצים יותר מה- CRM, אך הם רוצים את זה בצורה פשוטה וקלה יותר. בנוסף, הם ממוקדים במטרה חדשה- אופטימיזציה של מערכות היחסים עם הלקוחות. המפתח להשגת המטרה היא לקחת יוזמות רבות. עליכם לצפות את הצרכים של הלקוחות ושל החברה ולמצוא תוכנה שתתאים לצרכים האלו. להלן ארבעת התכונות הבסיסיות שהכי חשוב שימצאו בתוכנת CRM.

1. פשטות וקלות שימוש: אין שום טעם בלהשקיע כסף בטכנולוגיית CRM אם לא תצליחו לגרום לעובדים שלכם להשתמש בה. שום דבר לא פוגע בתהליך היישום יותר מאשר קשיים בשימוש וקשיים ביישום האפליקציות השונות. פשטות השימוש והחדרת המוצר אל תוך שגרת העבודה היומית הן חשובות ביותר. הניסיון מראה, שכאשר משתמשים במערכת CRM שהיא מסובכת מדי עבור העובדים, זה מחסל את המוטיבציה שלהם להשתמש בה. ככל שהתוכנה מסובכת יותר וככל שדרך השימוש בה ארוכה יותר- כך יותר אנשים נמנעים מלהשתמש בה. מה שאתם זקוקים לו הוא תוכנת CRM פשוטה, אשר תידמה ככל הניתן לתוכנות אשר אתם משתמשים בהן כיום. תוכלו לשמוע זאת ממנהלים שכבר התנסו בעבודה מסוג זה- לאחר חודשים של ניסוי וטעייה עם תוכנות CRM ניסיוניות, הם גילו שהדברים החשובים ביותר שצריך לחפש במערכת הם פשטות ואפשרויות מעקב נוחות.

2. אפשרות לכניסה מרחוק: מוצר CRM שניתן להשתמש בו רק בתוך תחומי המשרד הוא לא באמת פיתרון. חייבת להיות אפשרות להכניס אל המערכת מידע מכל מיקום אפשרי- למשל כאשר אתם נמצאים אצל הלקוח או הספק, במשרדי השותפים ואפילו בבית. בנוסף, עובדים העובדים מרחוק עלולים להעצר על ידי מערכת שאינה עובדת היטב בתחום זה. צורך נוסף לאפשרות שליטה מרחוק מתגלה בתקופה האחרונה. העלאת האיכות והרמה של אנשי מרכז השירות על ידי הכשרת אנשים אשר יכולים לעבוד מהבית הופכת להיות פונקציה כמעט הכרחית בחברות הגדולות והמתפתחות. בשיטה זו, יכולה החברה לגייס בקלות רבה יותר מספר גדול של אנשים, משכבות גיל או מצב משפחתי שונות, אשר לא מגיעים בדרך כלל אל סוג זה של עבודה. לדוגמה, ניתן בדרך זו להכשיר לעבודה אימהות צעירות הנמצאות בבית עם תינוקן, סטודנטים, גמלאים ועוד. מערכת CRM אשר מאפשרת גישה והזנת מידע מרחוק היא הכרחית עבור חברה הרוצה להכשיר עובדים לעבודה מהבית.

3. גמישות והתאמה אישית: אמירה ידועה בתחום היא שכל פיתרון CRM מוצלח עובר התאמה אישית בדרך כלשהי. בגלל העובדה הזאת, חשוב מאוד שהפיתרון שאתם בוחרים יהיה גמיש ויאפשרת לכם התאמה אישית. המערכת חייבת לתמוך בתהליכים של העסק או הארגון, אחרת לא תוכלו להשיג ממנה את היתרונות המלאים שהיא יכולה להפיק. עם זאת, היכולת להתאים את המערכת לצרכי העסק חייבת להיות פשוטה, ישירה וקלה ליישום. ניתן לומר, שמערכת ממוחשבת שקל להתאים אותה אישית לעסק הפרטי שלכם היא דבר קריטי.

4. ניהול רישומים או ניהול נתונים ראשי: מערכת CRM טובה צריכה להציע אפשרות של ניהול רשימות מרובות. זה מאפשר למנהלי העסק להכין בסיס רישומים יציב, וכמו כן מאפשר ניהול בזמן אמת של כל הרישום והמידע אשר נעשים יום יום בכל חברה.

אביב יועצים
כתיבת תוכן איכותי.
כתיבת תוכן איכותי.
אביב יועצים
ייעוץ שיווקי וקידום אתרים באינטרנט.
מרכז הארץ
-
קישור לאתר
עסקים - שרות לקוחות
תאריך: 2/5/2011
תגיות:   CRM   


ממומן

מאמרים נוספים בתחום עסקים - שרות לקוחות

בנקים שעות פתיחה / דודי לבנטל
שעות פתיחה של בנקים - כמה שהחיפוש הזה פשוט, ככה הוא מורכב, אלא אם כן משתמשים באתר שעות-פתיחה על מנת להגיע ישירות לשעות הפתיחה של סניף הבנק המסויים.
ניהול קישרי לקוחות עבור עסקים קטנים / אביב יועצים
עסקים קטנים עומדים בפני אותו האתגר אשר עסקים גדולים עומדים בפניו: כיצד ליצור פרופיל טוב של הלקוחות, כדי שיוכלו להציע להם שירות יעיל ועקבי. יש להם מה להרוויח מיישום שיטת ניהול קישרי לקוחות מתקדמת.
ניהול קשרי לקוחות חברתי / אביב יועצים
ניהול קשרי לקוחות חברתי הוא הדבר הבא בתחום של קשרי לקוחות. סוג זה של ניהול מתחיל לתפוס תאוצה בארץ ובעולם, ולרכוש לעצמו עוד ועוד מעריצים.
ניהול קשרי לקוחות: כיצד לשפר קשרי לקוחות / אביב יועצים
קשרי לקוחות הם מרכיב חשוב בכל חברה. התמהיל העסקי של החברה צריך לשים דגש רב על ניהול קשרי לקוחות כחלק מהתכנון העסקי. אבל כיצד לתכנן נכון את קשרי הלקוחות כדי למשוך לקוחות חדשים ולשמר לקוחות קיימים?
ניהול קשרי לקוחות- קריירה מרתקת / אביב יועצים
ניהול קשרי לקוחות או עבודה בקשרי לקוחות יכולה להיות אפשרות קריירה מעניינת ומרתקת לכל מי שרוצה לעבוד עם קהל ומתעניין בשיווק, יחסי ציבור, פרסום ובעולם העסקים.
: CRM ארבעת התכונות הבסיסיות / אביב יועצים
האתגרים אשר נגרמים עקב התנאים העכשויים בשוק העבודה התחרותי מאלצים חברות להעריך מוצרי CRM באור קריטי יותר מבעבר. מנהלי חברות רוצים יותר מה- CRM, אך הם רוצים את זה בצורה פשוטה וקלה יותר.
CRM: לאט יותר בבקשה! / אביב יועצים
אחד הדברים הקשים ביותר בתוכנית CRM הנו קביעת מדדי הצלחה. אחרי הכל, רבות כבר נכתב על מפעלי CRM ועל היכולת להבין לקוחות בהקשר של היחסים השונים שלהם עם החברה.
יוצרים חזון CRM: טיפים לקבלת ביצועי CRM מצויינים / אביב יועצים
במאמר זה נלמד על הצעד הראשון בדרך להפיכתו של חזון ה – CRM שלך למציאות: כיצד ליצור חזון שיניע את תהליך השינוי בחברה.
על שירות לקוחות: כיצד מורכבים מערכי שירות לקוחות ואיך משמרים לקוחות? / אריאל בונוס בע"מ
בתחילת המאה הקודמת מרביתם של העסקים אופיינו כעסקים קטנים שבהם היו מוכרים קבועים וקונים קבועים אשר קיימו ביניהם מערכת יחסים אישית. כיום,נוצר ניתוק בין הקונים למוכרים.
על שירות לקוחות: כיצד מורכבים מערכי שירות לקוחות ואיך משמרים לקוחות? / אריאל בונוס בע"מ
מטרתה של אסטרטגיית שירות הלקוחות להוביל את הארגון להישגים טובים יותר (מכירות) ולשפר תוצאות עסקיות. הצורך לשפר את השירות המוענק ללקוחות נובע גם כתוצאה מהחוקים השונים שנחקקים לטובת הצרכנים.
מאמרים תפריט ראשי
שאלות ותשובות
יתרונות
אודות
הסבר
צור קשר
 
 
 
אודות | צור קשר | מפת האתר | אינדקס אתרים | sitemap | סניפים