שילוב RSS בתהליך קידום אתרים:
אחרי שחשבתי הרבה על שילוב RSS באתר באופן הטוב ביותר שיתאים לקידום אתרים. במאמר הבא מוזכרים מספר פעולות על מנת לגרום לעדכוני RSS לתרום לתהליך קידום אתרים בגוגל. לאחר התקנת RSS באתר הצעד הבא הוא לקדם אותם. כמו עם כל סוג של שיווק, איפה ואיך לפרסם את אתר האינטרנט שלך יכול לקבוע את כמות המבקרים. כנ"ל לגבי הזנות RSS.
כאשר אנו יוצרים את הRSS שלנו, זכרו כי כל התוכן חייב להיות מותאם לקידום האתר שלנו בגוגל. הכותרת צריכה להכיל את מילות המפתח, ככל שהמבנה יהיה מתאים יותר עבור קידום אתרים בגוגל כך אותו FEED (מאמר ששותף בRSS) ייתן לאתר שלך יותר כח. יש לזכור כי אנו יכולים לשלב לאותו מאמר עד ל-15 כותרות שונות וכך לבדוק איזה כותרת מוסיפה את הערך מוסף הרב ביותר לאתר שלכם.
השתמש בתיאורים על מנת למשוך מבקרים אל האתר שלך. חשבו על טקסט שישפר את התוכן שלכם אך שלא יגרום לו להיות לא רלוונטי, אנשים לא אוהבים ללחוץ על RSS אם זה לא מתאים לצרכים שלהם. על ידי שמירה על תיאור תמציתי אך מפתה, כך תוכל למשוך אנשים ללחוץ על הקישור שלך ולא על של מישהו אחר.
כמו חיפוש לפי מילות מפתח בתבנית RSS ניתן לקטלג את המאמרים לפי קבוצות נושאים. השתמש בפונקציה זו כיתרון עבור קידום בגוגל. ריכוז כלל המאמרים שלך לפי נושאים יכול לשלב את המאמרים שלך גם בRSS של נושאים דומים, כלומר כאשר מחפשים נושא מסוים למשל קידום אתרים לעיתים קרובות יופיעו העדכונים שלך בנושאים אילו דבר שימשוך גולשים רבים.
פיצ'ר נוסף שיכול לעזור בשמירת הגולש באתרך לזמן רב יותר הוא לשלוט על הצורה בה האתר שלך יפתח כאשר ילחצו על לינק מרשימת הRSS. כך כאשר ילחצו על לינק מסוים האתר שלך יפתח בחלון חדש, ובעקבות העובדה כי אנשים לא יוכלו ללחוץ על כפתור החזרה הם ימשיכו "להסתובב" באתר שלך לזמן ממושך יותר.
עיצוב עדכוני הRSS הינו דבר חשוב לא פחות, בעדכוניי RSS אתה יכול להכניס פרטים על האתר אליו המשתמש יגיע בכדי לקרוא את העידכון, כך אתה יכול להרחיב על החברה שלך ועל השירותים שהיא נותנת. הוסף מידע נרחב על החברה ועל השירותים ואם ניתן גם את לוגו החברה. כך גם כאשר אדם לא יקליק על העדכון שלך הוא עדיין יראה את פרטי החברה, תיאור ואף את לוגו החברה.
דבר זה מכניס את החברה שלך יותר ויותר לתודעת הציבור שקורא את הRSS וכאשר הגולש יחשוב על השירותים שלך הוא יבדוק את אתר החברה שלך. יש לוודא שזה נעשה במקצועיות שכן אם לא ההתרשמות מהחברה תהיה שלילית, מה שאנחנו לא רוצים שיקרה.
השתמש בעדכוני RSS שלך בתוך האתר דבר היכול להעלות את הרלוונטיות של החברה שלך בעיני מנועי החיפוש השונים. קריטריון נוסף שמנועי חיפוש משתמשים בו על מנת להציג את תוצאות החיפוש הוא כניסת גולשים לאתר וזמן שהותם בו. ובנוסף לכך מנועי החיפוש של עדכוני הRSS מקטלגים את רשימת העדכונים בסדר אלפביתי לכן נסה לבנות כותרת כאשר האות שמתחילה אותה תהיה א' כדי לשפר את מעמד העדכונים שלך. כך כאשר יותר אנשים ילחצו על העדכון שלך זה ישפר את מיקומך במנועי החיפוש השונים.
על מנת לנצל RSS כתוב היטב, זוכר להירשם אליהם בעצמך. שום דבר לא נותן יותר אמון בתוכן שלך כמו לראות את זה באתר שלך. השתמש במילות מפתח כראוי בכותרות העדכונים שלך, כאמור ניתן לכלול עד 15 כותרות שונות לאותו מאמר. להורות על פתיחת חלון חדש של האתר שלך. ולבסוף לא לשכוח לכלול את פרטי הקשר של החברה עם האתר בעדכונים. שילוב של כלל הטכניקות האלו בכתיבת הRSS יכול לשפר פלאים את מיקומך וכן לתרום לתהליך קידום בגוגל של אתרך.