מאמר - האתר הראשי להפצת מאמרים וקידום מקצועי
כניסה למערכת כותבי מאמרים כתיבת מאמר חיפוש מאמר מאמרים
 
 
 

רשתות חברתיות

מיתוסים על רשתות חברתיות

/ מיטל הדר

רשתות חברתיות

רשתות חברתיות הפכו בשנים האחרונות לחלק בלתי נפרד מהשיווק בתחום האינטרנט.המשפט "אם אתה לא שם, אתה לא קיים" שבעבר התייחס לדפי זהב, מונחל היום בעיקר על פייסבוק וטיוטר  (שתי הרשתות החברתיות הגדולות) וכולם, מעסקים קטנים ועד למותגי ענק, עושים שימוש ענף ברשתות חברתיות.

הנה כמה מיתוסים על רשתות חברתיות שאתם חייבים לדעת

"שיווק ברשתות חברתיות חייב להיות נורא אישי. על מנת להצליח צריך לחשוף
את הקרביים ואת התחתונים"
לא תמיד נכון. אמת, רשתות חברתיות מאפשרות לנו לחשוף פן אישי יותר, במידה מסוימת אף חושפני. יחד עם זאת מה שמצליח להביא תוצאות, זה דווקא הגבול הברור והקלות בה הוא יכול לטשטש. מי שמעוניין בכם כנותני שירות, רוצה לקבל מידע קונקרטי, שיווקי ואפקטיבי לעסק. התמונות של הילדים שלכם יכולות לעניין את בני המשפחה, אבל בטח לא את הלקוח.
דף אוהדים מאפשר לכם לפתוח ערוץ תקשורת עם הקהל שלכם, לשתף אותו במוצרים, שירותים ולשמש כערוץ קידום מכירות של העסק שלכם וזה ברוב המקרים ללא קשר לחשיפה אישית.

"על מנת להצליח, מומלץ לפעול בכמה שיותר רשתות חברתיות"
לא נכון. כמו שאינכם יכולים לנהל מספר מערכות יחסים במקביל, כך סביר להניח שלא תוכלו להתנהל נכון ולאורך זמן במספר רב של רשתות חברתיות. המדיה הזו דורשת לא רק זמן ויצירתיות אלא גם יכולת הכלה מאוד גדולה. יש לכם חברים, אתם רוצים להגיב אליהם, אתם רוצים לחזר, להעלות תכנים מקצועיים לדף אוהדים, לאסוף לייקים, לשלוח ציוץ, להעלות סרטון, לשתף, לקשר ובקיצור, מדובר בנוגס זמן רציני. בכדי למקסם יעלות ותפוקות לאורך זמן בחרו שתי רשתות שאתם מרגישים בהן הכי בנוח ותעבדו איתן.

"עסקים מצליחים רק שהם ברשת חברתית כמעט כל היום"
סביר להניח שצריך לשנות את המשפט לעסקים נכשלים, שהרי אם הם ברשתות חברתיות כל היום, איך יש להם זמן ללקוחות?. אין ספק שרשת חברתית דורשת  זמן והשקעה, הטעות הגדולה ביותר זה להתחיל ולשרוץ ברשתות חברתיות, ללא אמירה או עשייה קונקרטית. התעסקות במדיית הרשתות החברתיות היא שיווקית לכל דבר. גם כאן, כמו בכל שיווק, יש צורך באסטרטגיה ותוכנית  שיווקית הבנויה מיעדים ומטרות,וזאת מתוך ראייה ורצון להגשים את החזון השיווקי והעסקי שלכם באמצעות הרשת החברתית.

"אי אפשר להצליח ברשתות חברתיות לבד וחייבים איש מקצוע"
הדבר תלוי בזמן ובהבנה שלכם בכל הקשור לרשתות חברתיות. ישנם אנשים שיודעים כיצד לייצר אינטראקציה בין אישית באינטרנט, , יודעים כיצד לייצר באז ולמעשה חובשים את כובע השיווק בעסק ולא רק את הכובע של איש המקצוע.

יחד עם זאת, שיווק ברשתות חברתיות דורש מיומנות והבנה גבוהה,כזו שחסרה למי שלא עוסק בתחום כמקצוע. לא מדובר רק ביכולות ברמה הטכנית, של עיצוב דף או שימוש באפליקציות שונות  אלא יותר ברמה של אסטרטגיה, מקסום התעניינות ופניות מצד אחרים.

מיטל הדר
דר ניסיון רב בעולם ניהול השיווק בכלל ומומחית שיווק בתחום האון ליין בפרט – התמקצעות בתחום השותפים (אפלייאט), ייעוץ ובניית תדמית למיתוג באינטרנט, בניית כלים שיווקים ממירים, והתמחות בגוגל ורשתות חברתיות.
דר ניסיון רב בעולם ניהול השיווק בכלל ומומחית שיווק בתחום האון ליין בפרט – התמקצעות בתחום השותפים (אפלייאט), ייעוץ ובניית תדמית למיתוג באינטרנט, בניית כלים שיווקים ממירים, והתמחות בגוגל ורשתות חברתיות.
מרקטינג סולושינס
חברת שיווק און ליין תוצאות, אנו מספקים פתרון פרסום בלעדי וייחודי, המאפשרת לך כמפרסם לייצר לידים איכותיים ולמקסם את הכנסותיך בתחום האונליין אל מול כלל ערוצי השיווק והמכירה
ת.ד. 1037 מיקוד 43110
רעננה
0525114571
099580247
קישור לאתר
אינטרנט - רשתות חברתיות ופייסבוק
תאריך: 10/11/2010
תגיות:   רשתות חברתיות    פייסבוק    טוויטר    לחזר    להגיב    העלאת קבצים    דף אוהדים    הוספת לייקים    העלאת סרטון    אסטרטגיה    מקסום פניות התעניינות   


ממומן

מאמרים נוספים בתחום אינטרנט - רשתות חברתיות ופייסבוק

אסטרטגיית תוכן בפייסבוק / קרן כהן
הפייסבוק נחשבת לרשת החברתית הגדולה ביותר המבוססת על תוכן גולשים. רשתות התוכן מבוסס גולשים משמשות כקרקע לתכנים רבים המופצים ברשת – בשלל אתרי בלוגים, קהילות ופורטלים של גולשים, אתרי מאמרים וכדומה
מכירת מוצרים בפייסבוק / קרן כהן
פייסבוק הופכת בשנים האחרונות לכוח שיווקי עצום עבור מותגים וחברות. לאחר שהרשת חצתה את קו חצי מיליארד הגולשים , כבר ברור מעל כל צל של ספק שפייסבוק פה בשביל להישאר ואלו מאיתנו שלא יפנימו זאת – יפסידו כסף
פרסום ברשתות חברתיות, יתרונות מול חסרונות / נמרוד הורביץ
בתקופה האחרונה מסתמן כי תרבות הגלישה השתנתה ובעיקר נתפסה בתוך הרשת החברתית. בולטות מבין הרשתות החברתיות הינן הפייסבוק והטוויטר.
מלחמת הסטטוסים נמשכת / Nisim Ohana
רמת ההתעניינות בפייסבוק הולכת וגוברת מדי יום, יותר ויותר סטטוסים עולים לאוויר, יותר ויותר אתרים שקמים בנושא, אבל מי האתר הכי יצירתי וכיפי בשבילכם?
שיווק ברשתות חברתיות – איך להניע את הגלגל / קייסי קולג'
שיווק ברשתות חברתיות מאפשר לנו להתחבר אחד אל השני ובכך לרקום בעדינות קשרים עסקיים, קשרים עם קולגות וקשרים עם לקוחות פוטנציאליים עתידיים. זו טעות לחשוב ששיווק ברשתות חברתיות הוא שיווק באינטרנט....
מיתוסים על רשתות חברתיות / מיטל הדר
מיתוסים על רשתות חברתיות - לא מה שחשבת...הכל במדריך הנ"ל
דיל יומי / דודי לבנטל
דיל יומי הינו תאור של צורת מכירה חדשה ואטרקטיבית באינטרנט המשתמשת במודל הרשת החברתית על מנת להשיגכ הנחות משמעותיות
פייסבוק – כלים למפתחים / גיא לביא
אחד הדברים שממחישים יותר מכל את הכוונה של פייסבוק להמשיך ולתפוס נתח משמעותי באינטרנט היא באמצעות שלל כלים למפתחים שהרשת מפתחת עם הזמן. פייסבוק, בדומה לגוגל, מייצרת כלים שיעזרו למפתחים לפתח תוכנות...
סקירת רשתות חברתיות בולטות בעולם / גיא לביא
עד לא מזמן כשהיינו שומעים על רשתות חברתיות, לרובנו זה היה מזכיר פורומים ואתרי קהילות שבעיקר כוונו לגולשים צעירים. במאמר זה נסקור רשתות חברתיות בולטות בעולם – מלבד פייסבוק.
היתרונות של הקמת עמוד מעריצים בפייסבוק / מושיקו ברכה
אם בעבר הייתה צריך שיהיה עמוד אינטרנט לעסק שלך כיום אתה יכול ליצור עמוד לפייסבוק שיתאר את העסק שלך בעיצוב שיתאים לך ובעלות נמוכה ביותר. במאמר הבא מפורטות מספר סיבות מדוע כדאי ליצור עמוד אוהדים.
מאמרים תפריט ראשי
שאלות ותשובות
יתרונות
אודות
הסבר
צור קשר
 
 
 
אודות | צור קשר | מפת האתר | אינדקס אתרים | sitemap | סניפים