מאמר - האתר הראשי להפצת מאמרים וקידום מקצועי
כניסה למערכת כותבי מאמרים כתיבת מאמר חיפוש מאמר מאמרים
 
 
 

שיווק רשתות חברתיות

שיווק ברשתות חברתיות – איך להניע את הגלגל

/ קייסי קולג'

 

שיווק ברשתות חברתיות – איך להניע את הגלגל:

טיפים שימושיים להעלאת אמון והגדלת הסיכויים להמרה גבוהה

Dave McClure: "The First 10 years of the Internet Revolution were all about getting computers connected to the World Wide Web. But the next 10 years are going to be all about getting connected to one another."

לפי דברי דייב מקלור, 10 השנים הראשונות של המהפכה האינטרנטית נועדו כדי לחבר את המחשבים אל הרשת. ב-10 השנים הבאות נהיה עסוקים בלהתחבר אחד אל השני.

שיווק ברשתות חברתיות מאפשר לנו להתחבר אחד אל השני ובכך לרקום בעדינות קשרים עסקיים, קשרים עם קולגות וקשרים עם לקוחות פוטנציאליים עתידיים.

זו טעות לחשוב ששיווק ברשתות חברתיות הוא שיווק באינטרנט.

הבחירה בשיווק ברשתות חברתיות חייבת להיות נגזרת של בחירה רחבה יותר : שיווק באינטרנט ואחד הדברים שחשוב מאוד לקחת בחשבון הוא ששיווק ברשתות חברתיות הוא רק חלק מהשיטה לשיווק באינטרנט.

 

הפעילות ברשתות חברתיות משמשת אותנו בראש ובראשונה לבניית קשר ישיר (לא פרסומי, לא מכירתי) עם לקוחות קיימים ולקוחות פוטנציאלים.

היופי בזירה החברתית מגולם ביכולת לפעול באופן עצמאי ואותנטי בכל רגע נתון אלא שעל מנת שיהיה לך עם מי לדבר ואל מי לדבר ראשית עליכם לרכוש אמון.

אמון זו מילת המפתח כי אנשים רוכשים מבעלי עסקים שהם מכירים, מחבבים ומאמינים לו.

הנה כמה טיפים שיסיעו לכם בתחילת הדרך.

איך לרכוש אמון ברשתות חברתיות?

1. להיות במקום הנכון בזמן הנכון
 גלו היכן מסתובבים האנשים איתם אתם רוצים להתרשת, היכן גולשים קהלי המטרה של העסק שלכם.
לכו לשם. בקרו את האתרים האלה, בדקו אם יש שם ערוצים לרישות, בלוג, טוקבאק, פורום וכל ערוץ ליצירת דיאלוג.

המתינו, אל תתחילו ליצור קשרים עדיין. קראו את השלב הבא.

 

2. ברומא הייה רומאי.

כדי להיות רומאי ברומא, יש ללמוד תחילה כיצד מתנהל ומתנהג רומאי.

אותו הדבר ברשתות החברתיות. התבוננו על קודי ההתנהגות בזירה החברתית: כיצד האנשים מגיבים אלו לאלו, אילו תכנים מעניינים את האנשים בקהילה, מה נהוג ומול מה תזכו בקיטונות של ביקורת. ראשית התבוננו ולמדו. כשתרגישו נינוחים, התחילו להגיב בעצמכם.

 

3. השאירו תגובות בעלות ערך בבלוגים של אנשים אחרים

הטוקבאקים והלוחות למינם הם מקומות נפלאים ליצירת נוכחות באינטרנט.

איכות הנוכחות והתועלת שלה תלויים בידיים שלכם.

לא מספיק לכתוב כתגובה על פוסט בבלוג כלשהו: "איזה פוסט יפה, תביא עוד מהסוג הזה". תרמו בתגובה שלכם ערך כלשהו ליתר הגולשים שקוראים את הפוסט. אפשרו לקוראים לחוש אתכם, להכיר את המומחיות שלכם. לא, אל תגזימו ותנסו להראות לכולם שאתם הכי חכמים, פשוט הביאו את עצמכם בכנות ובמקצועיות.

 

אני רוצה להקדיש עוד כמה שורות לנושא כתיבת תגובות בבלוגים של אחרים.

לכתיבת תגובות בבלוגים של אחרים יש המון תועלות וביחד אנו יוצרים מצבים רבים של win-win. שימו לב:

  • אתם יכולים לציין את השם שלכם עם הטייטל – תרומה ישירה למיתוג שלכם
  • לרוב אתם נרשמים לתגובות עם כתובת מייל וכתובת אתר מה שמאפשר לאנשים שמתרשמים מכם להגיע לאתר שלכם - הרווחתם תנועה - ולהכיר אתכם, יתכן והרווחתם לקוח פוטנציאלי או מצטרף לרשימת התפוצה.
  • בעצם כתיבת התגובות בבלוג של האחר, אתם עוזרים לו לבנות את האמינות שלו. האמינות שלכם תגיע בעקבותיו.

 

4. קבלו רשות לשלוח תוכן

רשות, היא אחת מעמודי התווך של הרשתות החברתיות. שלחו תוכן אך ורק למי שנתן לכם את הסכמתו לכך מפורשות. רק אחרי שיש לכם הסכמה ברורה, גשו ליצור את התוכן שיאפשר לכם ליצור המרה.

 

5. צרו תוכן שיש בו טעם של עוד

היכולת שלכם ליצור תוכן משכנע (טקסט, ודיאו, אודיו, תמונות) היא זו שתבנה את הסיפור שלכם ותגרום לאנשים להתרגש ולהישאר מקושרים אליכם. איך תיצרו תוכן שיש בו טעם של עוד? נסו לענות על השאלות הבאות:

  • מה הניסיון, המומחיות או הידע שיש לי ושאני יכול/ה לחלוק עם הלקוחות שלי?
  • האם יש משהו שאני יכולה ליצור ואשר יכול לחבר את הלקוחות שלי אחד לשני, כך או אחרת?
  • באיזה ערוץ תקשורת אני הכי משכנע/ת: טקסט, וידאו, אודיו, תמונות? 

 

האם זה מספיק כדי לקבל עסקאות מהפעילות ברשתות החברתיות?

התשובה היא: לא.

אבל זו ההתחלה. זו התחלה של דרך שיש בה אוסף שלם של פעולות וחוקים וכללים שבונים את השיטה לשיווק באינטרנט. אחרי שמבינים את השיטה לשיווק באינטרנט ורואים את התמונה השיווקית שמתאימה לעסק, פשוט יותר לרדת למגרש, לשחק ולהצליח.

 

אם עניין אתכם המאמר הזה, יתכן ותתעניינו גם ב " 6 דרכים אפקטיביות להעלאת הנאמנות של אוהדים בדף העסק בפייסבוק"

 

קייסי קולג'
Kc College (קייסי קולג')- המרכז ליישומי שיווק באינטרנט: המספק לימודי שיווק באינטרנט, קורסים והדרכות לחברות ארגונים ועסקים קטנים. ושירותי שיווק באינטרנט לבעלי עסקים.
Kc College (קייסי קולג')- המרכז ליישומי שיווק באינטרנט: המספק לימודי שיווק באינטרנט, קורסים והדרכות לחברות ארגונים ועסקים קטנים. ושירותי שיווק באינטרנט לבעלי עסקים.
אינטרנט - רשתות חברתיות ופייסבוק
תאריך: 23/11/2010
תגיות:   שיווק ברשתות חברתיות   


ממומן

מאמרים נוספים בתחום אינטרנט - רשתות חברתיות ופייסבוק

אסטרטגיית תוכן בפייסבוק / קרן כהן
הפייסבוק נחשבת לרשת החברתית הגדולה ביותר המבוססת על תוכן גולשים. רשתות התוכן מבוסס גולשים משמשות כקרקע לתכנים רבים המופצים ברשת – בשלל אתרי בלוגים, קהילות ופורטלים של גולשים, אתרי מאמרים וכדומה
מכירת מוצרים בפייסבוק / קרן כהן
פייסבוק הופכת בשנים האחרונות לכוח שיווקי עצום עבור מותגים וחברות. לאחר שהרשת חצתה את קו חצי מיליארד הגולשים , כבר ברור מעל כל צל של ספק שפייסבוק פה בשביל להישאר ואלו מאיתנו שלא יפנימו זאת – יפסידו כסף
פרסום ברשתות חברתיות, יתרונות מול חסרונות / נמרוד הורביץ
בתקופה האחרונה מסתמן כי תרבות הגלישה השתנתה ובעיקר נתפסה בתוך הרשת החברתית. בולטות מבין הרשתות החברתיות הינן הפייסבוק והטוויטר.
מלחמת הסטטוסים נמשכת / Nisim Ohana
רמת ההתעניינות בפייסבוק הולכת וגוברת מדי יום, יותר ויותר סטטוסים עולים לאוויר, יותר ויותר אתרים שקמים בנושא, אבל מי האתר הכי יצירתי וכיפי בשבילכם?
שיווק ברשתות חברתיות – איך להניע את הגלגל / קייסי קולג'
שיווק ברשתות חברתיות מאפשר לנו להתחבר אחד אל השני ובכך לרקום בעדינות קשרים עסקיים, קשרים עם קולגות וקשרים עם לקוחות פוטנציאליים עתידיים. זו טעות לחשוב ששיווק ברשתות חברתיות הוא שיווק באינטרנט....
מיתוסים על רשתות חברתיות / מיטל הדר
מיתוסים על רשתות חברתיות - לא מה שחשבת...הכל במדריך הנ"ל
דיל יומי / דודי לבנטל
דיל יומי הינו תאור של צורת מכירה חדשה ואטרקטיבית באינטרנט המשתמשת במודל הרשת החברתית על מנת להשיגכ הנחות משמעותיות
פייסבוק – כלים למפתחים / גיא לביא
אחד הדברים שממחישים יותר מכל את הכוונה של פייסבוק להמשיך ולתפוס נתח משמעותי באינטרנט היא באמצעות שלל כלים למפתחים שהרשת מפתחת עם הזמן. פייסבוק, בדומה לגוגל, מייצרת כלים שיעזרו למפתחים לפתח תוכנות...
סקירת רשתות חברתיות בולטות בעולם / גיא לביא
עד לא מזמן כשהיינו שומעים על רשתות חברתיות, לרובנו זה היה מזכיר פורומים ואתרי קהילות שבעיקר כוונו לגולשים צעירים. במאמר זה נסקור רשתות חברתיות בולטות בעולם – מלבד פייסבוק.
היתרונות של הקמת עמוד מעריצים בפייסבוק / מושיקו ברכה
אם בעבר הייתה צריך שיהיה עמוד אינטרנט לעסק שלך כיום אתה יכול ליצור עמוד לפייסבוק שיתאר את העסק שלך בעיצוב שיתאים לך ובעלות נמוכה ביותר. במאמר הבא מפורטות מספר סיבות מדוע כדאי ליצור עמוד אוהדים.
מאמרים תפריט ראשי
שאלות ותשובות
יתרונות
אודות
הסבר
צור קשר
 
 
 
אודות | צור קשר | מפת האתר | אינדקס אתרים | sitemap | סניפים