מאמר - האתר הראשי להפצת מאמרים וקידום מקצועי
כניסה למערכת כותבי מאמרים כתיבת מאמר חיפוש מאמר מאמרים
 
 
 

סוגי מכרזים

תורת המכרזים

/ ניר עיני

מכרז היא שיטת מכירה הנגזרת מ מכירה פומבית . בשונה ממכירה פומבית הזוכה במכרז ההפוך הוא זה שהציע את ההצעה הנמוכה ביותר.

שיטת המכרז

המכרז מהווה אתגר אסטרטגי הנובע מכללי ההשתתפות הבאים:

  • בכל מכרז קיים מחיר מרבי אותו יכול הלקוח להציע עבור המוצר. לצורך ההסבר נניח שהמחיר הוא 100 ₪. במטרה לזכות על הלקוח להגיש הצעה הנמוכה או שווה למחיר המרבי. לקוח שהגיש הצעה בסכום של 100.00 ₪ ימוקם במקום הראשון, במידה ולא הוגשה הצעה זו על ידי לקוח נוסף. לקוח אחר שיגיש את אותה ההצעה בסכום הנ"ל יבטל את הצעת המתחרה הראשון. מעתה ואילך כל משתתף שיגיש הצעה בסכום 100.00 ₪ הצעתו תהיה לא פעילה במכרז. במקרה זה את המקום הראשון יתפוס לקוח שהגיש סכום נמוך מ- 100.00 ₪ והצעתו היא היחידה. הטבלה המצורפת ממחישה את התיאור הנ"ל.

שם הלקוח בראשי תיבות

סכום ההצעה

סטאטוס ההצעה במכרז

א.ב מירושלים

100.00

לא פעילה

ג.ד מתל אביב

100.00

לא פעילה

ה.ו מחיפה

100.00

לא פעילה

ה.ו מחיפה

99.99

פעילה ומובילה

ז.ח מבאר שבע

99.98

לא פעילה

א.ב מירושלים

99.98

לא פעילה

ג.ד מתל אביב

99.87

פעילה אך אינה מובילה

  • כאמור בסעיף הקודם, ההצעות המופיעות בטבלת המכרז כפעילות, הינן הצעות ייחודיות בלבד. מלבד זאת ישנם שני כללים נוספים:

א. כל משתתף במכרז יכול להחזיק בכל נקודת זמן עד 3 הצעות פעילות ברצף. במידה ומשתתף הגיש הצעה פעילה נוספת והיא מתווספת לרצף ה-3, ההצעה הנמוכה ביותר ולכן הרחוקה מהמחיר המרבי תיפסל. להלן תיאור

שם הלקוח בראשי תיבות

סכום ההצעה

סטאטוס ההצעה במכרז

א.ב מירושלים

99.85

פעילה ומובילה

א.ב מירושלים

99.84

פעילה

א.ב מירושלים

99.83

פעילה

א.ב מירושלים

99.82

לא פעילה – רביעית ברצף והרחוקה מהמחיר המרבי

ב. כל משתתף במכרז יכול להחזיק בכל זמן נתון, עד 10 הצעות פעילות בלבד במכרז כולו.

  • במהלך המכרז הצעותייך חשופות עבורך בלבד והצעותיהם של שאר המשתתפים במכרז אינן גלויות. בסיום המכרז ייחשפו כל ההצעות.

סגירת מכרז

  • בכל מכרז נקבעת כמות מינימום של הצעות עבור המוצר. רק במידה והושגה הכמות המינימאלית ייסגר המכרז ברגע שבו תסתיים הספירה לאחור לסיום המכרז.
  • הזוכה במכרז לכשתסתיים הספירה לאחור, המשתתף שיעמוד במקום הראשון בטבלה הוא הזוכה במכרז ובמוצר המוצע בו.
ניר עיני
אתר 4WIN – פור ווין הינו אתר מסחר העוסק במספר שיטות : מכרז , מכרזים , תן מחיר , מכירה אישית , מכירה קבוצתית , חנות , אישיות , שמתחייב להביא
אתר 4WIN – פור ווין הינו אתר מסחר העוסק במספר שיטות : מכרז , מכרזים , תן מחיר , מכירה אישית , מכירה קבוצתית , חנות , אישיות , שמתחייב להביא
4win
אתר 4WIN – פור ווין הינו אתר מסחר העוסק במספר שיטות : מכרז , מכרזים , תן מחיר , מכירה אישית , מכירה קבוצתית , חנות , אישיות , שמתחייב להביא לכם את המוצרים האיכותיים ביותר במחירים נמוכים.
דיזנגוף 127
תל אביב
035339989
קישור לאתר
אינטרנט - מסחר אלקטרוני
תאריך: 1/12/2010
תגיות:   מכרז    מכרזים    מכירה אישית    תן מחיר    חנות    מכירה קבוצתית    4WIN   


ממומן

מאמרים נוספים בתחום אינטרנט - מסחר אלקטרוני

סליקה באינטרנט / ClickUP .
מערכת סליקת כרטיסי אשראי באינטרנט נבחנת בארבעה פרמטרים עיקריים: אבטחת מידע , זמינות , שרידות ושירות לקוחות
עשה זאת בעצמך: בניית אתר דיל יומי / ליאור לב
ין להקים אתר דילים יומיים משלך? ככה תעשה זאת: הגל החדש של אתרי הדילים היומיים תופס תאוצה בכל רחבי תבל ואני חושב שהקנייה החברתית באינטרנט הוכיחה את עצמה לא פעם ולא פעמיים. יצא לי לבחון לעומק את
דרופשיפינג - למכור באינטרנט מוצרים שלעולם לא תראה / ויקטור כנפי
דרופשיפינג היא שיטת מכירה באינטרנט שבה לעולם לא תראה את המוצר שאתה מוכר, לא תצטרך לעסוק במשלוח או להחזיק מלאי ולמרות זאת לגרוף רווחים נאים.
דיסק און קי עם לוגו / מירי רוזן
דיסק און קי עם לוגו מטרתו העיקרית היא קידום עסקים וקידום מכירות והגדלה של לקוחות
רכישת תכשיטים בחנות וירטואלית / אייל ביטון
בינלאומי העצום בעלויות נמוכות וברווחים גבוהים. אולם תכשיטים אינו מוצר זול, לכן יש לבדוק היטב מהיכן קונים אותם ועד כמה הם איכותיים, במיוחד בקנייה וירטואלית. אז איך אפשר לקנות בבטחה תכשיטים באינטרנט?
איך תשדרג את החנות הוירטואלית שלך ? / אייל ביטון
כיום,כאשר מחד לקוחות רבים מעדיפים היום לעבור לקניה וירטואלית ומאידך יותר ויותר מקימים חנויות וירטואליות, אזי יש כאן שוק וירטואלי חופשי תחרותי מאוד,אז נשאלת השאלה: עם כל כך הרבה מתחרים בשוק איך תבלוט?
טיפים להקמת חנות וירטואלית באינטרנט / אייל ביטון
החלטת להקים חנות וירטואלית משלך באינטרנט וזאת הפעם הראשונה ? איך תבחר את הספק הנכון להקמת חנות וירטואלית ? איך תדע מה לשאול ? להלן טיפים חשובים שיעזרו....
מדוע להקים חנות וירטואלית באינטרנט ? / אייל ביטון
מיליוני אנשים מעדיפים היום לעבור לקניות באינטרנט ,זהו שוק בעל פוטנציאל עצום ולבעל החנות הוירטואלית מינימום הוצאות ומקסימום רווחים , מקסימום יתרונות ומינימום חסרונות
תורת המכרזים / ניר עיני
מכרז היא שיטת מכירה הנגזרת מ מכירה פומבית . בשונה ממכירה פומבית הזוכה במכרז ההפוך הוא זה שהציע את ההצעה הנמוכה ביותר. שיטת המכרז
קניה חברתית / ניר מוסקוביץ
קניה חברתית היא הדבר החם ביותר בתחום הצרכנות האינטרנטית. מה זה קניה חברתית? איך זה עובד? מהו סוד ההצלחה?
מאמרים תפריט ראשי
שאלות ותשובות
יתרונות
אודות
הסבר
צור קשר
 
 
 
אודות | צור קשר | מפת האתר | אינדקס אתרים | sitemap | סניפים