מאמר - האתר הראשי להפצת מאמרים וקידום מקצועי
כניסה למערכת כותבי מאמרים כתיבת מאמר חיפוש מאמר מאמרים
 
 
 

חנות וירטואלית

טיפים להקמת חנות וירטואלית באינטרנט

/ אייל ביטון

טיפים להקמת חנות וירטואלית באינטרנט

החלטת להקים חנות וירטואלית משלך באינטרנט וזאת הפעם הראשונה ? איך תבחר את הספק הנכון להקמת חנות וירטואלית ? איך תדע מה לשאול ?

המון פעמים אנחנו אפילו לא יודעים איך לגשת או יותר נכון - איך להתחיל פרויקט מסוים. אשתדל כאן להביא בבהירות ובתמציתיות את הדברים החשובים והנחוצים שיעזרו לך להגיע אל הספק הנכון.
ראשית, יש לוודא שמדובר בחברה בעלת ניסיון מוכח בסחר אלקטרוני ובהקמת חנויות וירטואליות, רצוי גם חברה הנותנת דגש על אפיון קפדני ופרטני - לפי צרכי הלקוח ,בטרם הבנייה ואשר יודעת לייעץ ולכוון בהתאם לענף בו המכירה רצויה ולכן ההמלצה היא ללכת על חברות מנוסות.
כמו כן, בהיעדר אפיון ותכנון נכון תוך ירידה לפרטים הקטנים ביותר ברמה הטכנית או העיצובית , עלולות לצוץ בעיות רבות בהמשך
.
יש לוודא כי קיימות אפשרויות בחירה, לדוגמא – הקמת חנות בעיצוב אישי ומושקע על ידי המעצבים איכותיים או תבנית עיצובית חינמית מוכנה מראש וברמה גבוהה. בשני המקרים ניתן ואף רצוי לדרוש לראות עבודות קודמות או אתר דמו, גם אם מדובר בתבנית הניתנת בחינם.
חשוב מאוד לבדוק את ממשק הניהול לפני שלוקחים החלטה. האם הניהול יהיה מסובך וקשה או קל וידידותי? האם בעברית או באנגלית? ובקיצור יש לוודא כי תוכל לעדכן את החנות באופן פשוט ונוח מכל מקום. בנוסף יש לבדוק האם עונה על כל הדרישות? כלומר האם ניתן לדוגמא להוסיף מוצר ,להוסיף קטגוריות ,האם המנהל יכול לצפות בסטטיסטיקות מכירה ורווח בכל רגע נתון?
דבר חשוב נוסף הוא שלא כל בונה אתרים או פרילנסר ידע לפתח כל סוג של אפליקציה בחנות הוירטואלית ושאינה קיימת בחנויות אחרות.
אם מדובר באתר מתקדם ומפותח טכנולוגית , מדובר ברעיון חדשני וייחודי, רצוי מאוד לוודא כי ישנו צוות מתכנתים מאחורי הקלעים אשר  ידע לפתח גם אפליקציות מסובכות יותר ולא שגרתיות.

ריכזתי עבורך רשימת עזר של נקודות הכרחיות שצריך לשים לב לקיומן במערכת חנות וירטואלית:

  • התממשקות לחברת סליקת כרטיסי אשראי ישראלית או בינלאומית
  • איכות הגדלת תמונות מוצרים (כיום ישנה אפשרות מתקדמת של זום אוטומטי לתמונות המוצרים ללא לחיצה על העכבר וללא חלונית קופצת)
  • התאמה מלאה לגוגל ולמנועי החיפוש הפופולאריים
  • מנוע לחיפוש מוצרים המגיש תוצאות גם עם שגיאות כתיב
  • אפשרות להוספת תמונות/ סרטון וידאו/ קובץ מפרט/ מחיר מבצע ועוד לכל מוצר
  • המצאות עגלת קניות ואפשרות להזנת סוגי משלוח ומחירים שונים לכל משלוח
  • עמוד רכישה באמצעות כרטיס אשראי מוצפן ומאובטח  (SSL)
  • אמצעים לאבטחת מידע, הגנה מפריצות ועמידה בעומסי תנועה כבדים
  • תמיכה בשפות נוספות לחנות

בנוסף על כך, כל אחד שקונה מוצר, במקרה זה – חנות וירטואלית, רוצה להגיע למקום אחד בו ניתנים כל השירותים הנלווים ולא להתחיל לחפש חברות אחרות לאחסון אתרים, קידום אתרים וכד'
לכן בדקו שהספק שלכם יודע גם לתת :

  • שירותי אחסון
  • שירות גיבויים יומי
  • שירות ותמיכה לאחר הקמת האתר.
  • מקום שניתן להגיע אליו פיזית ולקבל הדרכה.

לבסוף, נקודה נוספת מעניינת הינה -בונוסים. ישנם חברות תוכנה המציעות פגישת יעוץ בנושא שיווק וקידום האתר בחינם.  ויש אף חברות המציעות שעות הדרכה פרונטאלית במשרדי החברה ללא עלות נוספת. הדבר חשוב במיוחד לכאלו המקימים אתר או חנות לראשונה ואינם מכירים או שאין להם ידע מוקדם בנושא. הדבר אף יהווה יתרון גם לכאלו שכן מכירים את עולם ניהול האתרים מאחר וכל מערכת ניהול שונה מהשנייה, ולבסוף – אין כמו לשבת מול הצוות שהקים ופיתח את החנות ולשאול הרבה שאלות ,לרדת לעומקם של הדברים ולא להסתפק רק בסרטוני הדרכה ותמיכה טלפונית .
אין טוב ממראה עיניים.

נכתב ע"י שרית דלל מאת    חנות וירטואלית "קיווי"

 

 

 

אייל ביטון
מינהל עסקים התמחות בשיווק מכללה למינהל, הקמת אתר המוזיקה LAZA, מנהל פיתוח Alljobs, נהול שיווק לאתר מורפיקס, בעל ניסיון והתמחות בסחר אלקטרוני
מינהל עסקים התמחות בשיווק מכללה למינהל
קיווי חנויות וירטואליות
מומחים בהקמת חנויות וירטואליות באינטרנט ובסחר אלקטרוני
גרשון 18
תל אביב
0747033363
תל אביב
קישור לאתר
אינטרנט - מסחר אלקטרוני
תאריך: 9/1/2011
תגיות:   חנות וירטואלית    חנות און ליין    מסחר אלקטרוני   


ממומן

מאמרים נוספים בתחום אינטרנט - מסחר אלקטרוני

סליקה באינטרנט / ClickUP .
מערכת סליקת כרטיסי אשראי באינטרנט נבחנת בארבעה פרמטרים עיקריים: אבטחת מידע , זמינות , שרידות ושירות לקוחות
עשה זאת בעצמך: בניית אתר דיל יומי / ליאור לב
ין להקים אתר דילים יומיים משלך? ככה תעשה זאת: הגל החדש של אתרי הדילים היומיים תופס תאוצה בכל רחבי תבל ואני חושב שהקנייה החברתית באינטרנט הוכיחה את עצמה לא פעם ולא פעמיים. יצא לי לבחון לעומק את
דרופשיפינג - למכור באינטרנט מוצרים שלעולם לא תראה / ויקטור כנפי
דרופשיפינג היא שיטת מכירה באינטרנט שבה לעולם לא תראה את המוצר שאתה מוכר, לא תצטרך לעסוק במשלוח או להחזיק מלאי ולמרות זאת לגרוף רווחים נאים.
דיסק און קי עם לוגו / מירי רוזן
דיסק און קי עם לוגו מטרתו העיקרית היא קידום עסקים וקידום מכירות והגדלה של לקוחות
רכישת תכשיטים בחנות וירטואלית / אייל ביטון
בינלאומי העצום בעלויות נמוכות וברווחים גבוהים. אולם תכשיטים אינו מוצר זול, לכן יש לבדוק היטב מהיכן קונים אותם ועד כמה הם איכותיים, במיוחד בקנייה וירטואלית. אז איך אפשר לקנות בבטחה תכשיטים באינטרנט?
איך תשדרג את החנות הוירטואלית שלך ? / אייל ביטון
כיום,כאשר מחד לקוחות רבים מעדיפים היום לעבור לקניה וירטואלית ומאידך יותר ויותר מקימים חנויות וירטואליות, אזי יש כאן שוק וירטואלי חופשי תחרותי מאוד,אז נשאלת השאלה: עם כל כך הרבה מתחרים בשוק איך תבלוט?
טיפים להקמת חנות וירטואלית באינטרנט / אייל ביטון
החלטת להקים חנות וירטואלית משלך באינטרנט וזאת הפעם הראשונה ? איך תבחר את הספק הנכון להקמת חנות וירטואלית ? איך תדע מה לשאול ? להלן טיפים חשובים שיעזרו....
מדוע להקים חנות וירטואלית באינטרנט ? / אייל ביטון
מיליוני אנשים מעדיפים היום לעבור לקניות באינטרנט ,זהו שוק בעל פוטנציאל עצום ולבעל החנות הוירטואלית מינימום הוצאות ומקסימום רווחים , מקסימום יתרונות ומינימום חסרונות
תורת המכרזים / ניר עיני
מכרז היא שיטת מכירה הנגזרת מ מכירה פומבית . בשונה ממכירה פומבית הזוכה במכרז ההפוך הוא זה שהציע את ההצעה הנמוכה ביותר. שיטת המכרז
קניה חברתית / ניר מוסקוביץ
קניה חברתית היא הדבר החם ביותר בתחום הצרכנות האינטרנטית. מה זה קניה חברתית? איך זה עובד? מהו סוד ההצלחה?
מאמרים תפריט ראשי
שאלות ותשובות
יתרונות
אודות
הסבר
צור קשר
 
 
 
אודות | צור קשר | מפת האתר | אינדקס אתרים | sitemap | סניפים