אנשים רבים כיום קונים סורק כדי לשלוט ולצמצם את כמות הנייר הפיזית במשרד שלהם. ישנם סורקים שונים בשוק כיום וחשוב לבחור את הסורק הטוב ביותר, להפעיל אותו בהצלחה ולשמור על משרד ללא נייר. מאמר זה יעזור לך לאפיין את הסורק אותו תרצה לקנות. מה אתה צריך לבחון בעת בחירת סורק מסמכים?
סורק מסמכים (הזנת מסמכים אוטומאטית - ADF). סורקי Flatbed אינם מתאימים לסריקה "מסמכים", כי ניתן לסרוק עמוד אחד בצד אחד בכל פעם. סורק ADF לוקח הרבה דפים וסורק את כל זה במעבר אחד. הסורק צריך גם לסרוק במהירות. זה כמובן חוסך לך זמן, במיוחד כאשר אתה רק מתחיל את תהליך ההפטרות מהנייר ויש לך מסמכים רבים להמיר לתוך המשרד ללא נייר שלך. סורק מהיר גם עוזר לך "לשמור" את המשרד שלך ללא נייר, כי אתה יודע שזה יהיה קל ומהיר לארכב את המסמכים באופן אלקטרוני. הסורק צריך גם לסרוק מסמכים דו צדדית במעבר אחד (דופלקס סריקה). אתה בהחלט לא רוצה להתמודד עם סריקת מסמך, ולאחר מכן להעיף אותו מעל שאר המסמכים ולשלוח אותו באמצעות הסורק בפעם השנייה. החלטה חשובה נוספת: האיכות צריכה להיות טובה מספיק כך שניתן בקלות לקרוא (במידת הצורך) ולהדפיס את המסמכים האלקטרוניים שלך. רזולוציה של סביב 600 DPI זה נהדר עבור מסמכים ותמונות. לבסוף, תכונה נוספת לחפש הוא "קלות שימוש". הסורק צריך להיות פשוט לשימוש, לא רק לעניין "סריקת מסמכים, אלא גם כדי לאתר ולנהל את הקבצים שהוא יוצר. בהחלט לחפש סורקים שיכולים לסרוק לפורמט PDF ומספקים תוכנה כדי לסייע באיתור וניהול מסמכים אלקטרוניים שלך.
איפה אתה יכול לקבל עסקה טובה על הסורק הטוב ביותר?
כמו מוצרים רבים היום, תוכל למצוא את המחירים הנמוכים ביותר באינטרנט. חנויות מקוונות רבות אפילו מציעות משלוח חינם. אתה יכול גם לפקוח עין על מוצרים מחודשים או משופצים. כדאי לבדוק את הביקורת על הסורק לפני הקניה.
אלידע
מהנדס בעל ותק בכמה חברות הייטק שעשה הסבה לתחום שירותים משרדיים
סריקת מסמכים לארכיון דיגיטלי הפכה בשנים האחרונות מפעולה השמורה לעסקים בודדים לתופעה גורפת המבוצעת בעסקים וארגונים רבים. כל עסק, קטן כגדול מכירים בחשיבות של חיסכון בזמן ובמקום להצלחת העסק.
כדי לסרוק מסמכים אתה לא צריך יותר מאשר סורק שולחני פשוט ובסיסי. כמובן שאיכות הסריקה וקצב הסריקה יהיו בהתאם לאיכות הסורק בו תשתמש, אבל באופן עקרוני כל אחד יכול לסרוק מסמכים.
אם הזדמן לכם להגיע ללשכת שירות או למכון העתקות כדי להזמין שרטוטים אדריכליים, מפות או פוסטרים. לבטח ראיתם את המכשור הגדול המתאים לצילום והדפסת מסמכים בפורמט רחב.
הגישה העולמית להקטין את כמות הנייר המתבזבז בהליכים מסוימים הולכת וצוברת תאוצה גם בארץ. במקום להדפיס או לצלם מסמכים מכל סוג, סורקים את המסמכים ושומרים במחשב.
מה אתה עושה כשאתה צריך ליצור לך עותק של מפות ושרטוטים?
מה אתה עושה לאחר שסיימת להשתמש במפות ושרטוטים שקיבלת בגודל A0, ואין לך את קבצי המקור שלהם, רק את הנייר עצמו?
בהנחה שהפנמת כבר את הצורך במעבר ניהול הידע של הארגון שלך לארכיון דיגיטלי והחלטת שאתה צריך פתרון לניהול מסמכים, אתה צריך לחשוב על אפיון המערכת הרצויה בהתחשב במספר פרמטרים כגון: שיתוף מסמכים...
סריקת מסמכים והסבת מנגנון הנייר למערכת ארכיון דיגיטלי נמצאת בתאוצה בשנים האחרונות ומשרדים רבים מצטרפים מידי יום לארגוני הענק שכבר ביצעו הסבה מלאה למערכות לניהול משרד ללא נייר.